Toon posts:

Welke HD??? PC?? Help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag van mijn baas een PC-tje uitzoeken uit een zeer beperkte keuze van Dynabyte :`( :`(
Een Headstart AMD Athlon 1.4 GHZ, Pentium 4 1.6 GHz Ook nog een paar HP machines.
Maar nu wil ik voor de AMD Athlon (headstart) kiezen, maar er zit een 5400 RPM HD in.
Maakt het voor spelletjes veel uit als ik een 7200 RPM schijf koop (meerprijs F259..)

Als iemand een Headstart? Kunnen jullie mij dan vertellen wat voor Mobo's en HD er in zitten. Dit weten ze bij Dynabyte zelf namelijk niet.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

Je zit in het verkeerde forum. :)

Verwijderd

Topicstarter
OOOOPPPPSSSS SORRY!!!!!!!!!!| :(
Maandag probleempje denk ik..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 11:35
Neem lekker de 7200Rpm. Ik heb ook net een nieuwe, je voelt en ziet het verschil wel !

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op maandag 08 oktober 2001 21:03 schreef Manic het volgende:
Neem lekker de 7200Rpm. Ik heb ook net een nieuwe, je VOELT en ziet het verschil wel !
je moet ze ook niet vasthouden >:)

ik zou voor de amd gaan :)
en de toeren, tja :)
je merkt het verschil wel, maar ik denk dat het het prijs verschil niet waard is :z

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:18
Op maandag 08 oktober 2001 20:53 schreef -Adonis- het volgende:
Ik mag van mijn baas een PC-tje uitzoeken uit een zeer beperkte keuze van Dynabyte :`( :`(
Een Headstart AMD Athlon 1.4 GHZ, Pentium 4 1.6 GHz Ook nog een paar HP machines.
Maar nu wil ik voor de AMD Athlon (headstart) kiezen, maar er zit een 5400 RPM HD in.
Maakt het voor spelletjes veel uit als ik een 7200 RPM schijf koop (meerprijs F259..)

Als iemand een Headstart? Kunnen jullie mij dan vertellen wat voor Mobo's en HD er in zitten. Dit weten ze bij Dynabyte zelf namelijk niet.
Mag je nergens anders pc's kopen van die baas? Ergens anders heb je meer waar voor je geld....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> HA
Pagina: 1