Ik kan van iemand een N64 kopen, maare wat moet ik daar eventueel hoogstens voor geven? en is het de moeite waard, want komen er nog coole spellen voor?
p.s. ff serieus s.v.p.
p.s. ff serieus s.v.p.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Juist wel MM. Die roeleert volledig!Tip: koop Zelda OoT (niet MM)
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Oh, ik vond hem juist minder omdat het zo eentonig wordt allemaal... Maar hij is wel uitgebreider dan OoT, das waar. Ik vind het alleen zo bud dat je bazen soms nog een keer moet verslaan, niet 1 van mijn favoriete bezigheden.Op maandag 08 oktober 2001 23:57 schreef Baski het volgende:
[..]
Juist wel MM. Die roeleert volledig!
Kijk en dat vind ik dus jammer aan OoT, ik hou ervan om dezelfde baas keer op keer in te makenOh, ik vond hem juist minder omdat het zo eentonig wordt allemaal... Maar hij is wel uitgebreider dan OoT, das waar. Ik vind het alleen zo bud dat je bazen soms nog een keer moet verslaan, niet 1 van mijn favoriete bezigheden.
Verwijderd
Verwijderd
Koop ze allebeiOp maandag 08 oktober 2001 23:57 schreef Baski het volgende:
[..]
Juist wel MM. Die roeleert volledig!
Idd, dan is je verzameling Zelda's weer een compleet. (voor de N64 dan). Kijk ook eens of je Banjo Kazooie of Banjo Tooie kan vinden voor een prikkie. die spellen zijn echt hilarisch!Op dinsdag 09 oktober 2001 22:40 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
Koop ze allebei
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
DOC.
Is 200 guldentjes niet wat veel?Op maandag 08 oktober 2001 21:42 schreef Dark_Neve het volgende:
Ik zou er als ik jou was niet meer dan 200 piek voor geven en maximaal 300 als er een paar toffe spellen bijzitten.
Op dit moment lijkt het erop dat er geen nieuwe spellen meer uit gaan komen maar als je hem zonder spellen koopt kan je altijd nog de oude toppers tegen zeer lage prijs kopen denk daarbij aan Perfect Dark, Goldeneye, Mario Kart, Zelda, Donkey Kong enz.
Als je hem voor de gein koopt om met een paar vrienden te gamen is het voor een lage prijs de moeite waard maar als je van die Next-Gen graphics houd kan je beter ff wachten.
![]()
Verwijderd
Verwijderd
[off-topic]Op woensdag 10 oktober 2001 17:28 schreef Dark_Neve het volgende:
ik bedoelde dan ook 200 met een spel of 4 en 2 controlers![]()
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
Niet veel meer, nog een paar spellen, maar that's it. Dat krijg je nou eenmaal als zo'n bedrijf failliet gaat he? Sony gaat nog wel Arcade spellen maken en ze gaan samenwerken met andere consoles (lees: PS2 en GC, Japanners blijven Japanners...)Op donderdag 11 oktober 2001 15:04 schreef Driver-x het volgende:
En hoe zit het met de dreamcast dan, komt daar nog veel voor uit?
Controllers kan je voorlopig nog gewoon kopen hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je uit een klein dorpje komt (zoals ik), dan moet je gewoon ff naar een speelgoed-/gameswinkel in een dichtbijzijnde stad.Ja
Ik vroeg of er nog dingen van uitkomen en of je nog lossen controllers ervoor kunt kopen, want erg duur zijn ze niet meer!
Verwijderd
Helemaal mee eensOp donderdag 11 oktober 2001 20:58 schreef nikk het volgende:
Als je regelmatig wat vrienden over de vloer krijgt is een N64 een regelrechte topper. Zorg dan voor spellen als Goldeneye, Perfect Dark, Mario Party (1,2 of 3), Mario Tennis, Super Smash Bros, enz, enz. Singleplayer games als Mario64, F-Zero-X, Donkey Kong 64, Banko Kazooie (of Banje Tooie) zijn ook zeer de moeite waard.
Ik zou zeggen 350 gulden voor een N64 met minimaal 2 controllers, RumblePack (of memorycard), en ongeveer 2, 3 games. Lijkt me vrij redelijk, toch?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Je e-mail staat blanco, dus dan maar zo:Op donderdag 11 oktober 2001 21:32 schreef Famoso het volgende:
Na het lezen van dit topic zin om een N64 te kopen?
Heb er nog een te koop staan.
Er zitten twee controllers, een rumble pack, zoŽn save ding ,een transfer pack en de volgende spellen bij:
Super Mario 64, ISS64, 1080° Snowboarding, Xena Warrior Princess, South Park, V-Rally, F1-WGP, Zelda: Ocarina of Time, Super Smash Brothers en Pokémon stadium.
Neem contact met me op via ICQ of mail me
Ik verkoop alleen alles in 1, gelieve te mailen naar jaspervos@gmx.net, voordat er een slotje op dit topic komtOp donderdag 11 oktober 2001 21:36 schreef nikk het volgende:
[..]
Je e-mail staat blanco, dus dan maar zo:
Wat wil je hebben voor Super Smash Bros en Zelda? (het liefst een prijs voor apart, en eentje voor allebei)
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq