Toon posts:

N64 <Vraagje?>

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan van iemand een N64 kopen, maare wat moet ik daar eventueel hoogstens voor geven? en is het de moeite waard, want komen er nog coole spellen voor?

p.s. ff serieus s.v.p.

Verwijderd

er komen niet zo heel veel spellen meer voor uit omdat hij binnenkort eruit gaat en er op het moment al veel beter consoles te krijgen zijn zoals de Ps2 en dergelijken

en diegene die hem verkoopt verkoopt hem waarschijnlijk omdat hij een andere wil of iets dergelijks

verder zou ik zeggen koop em niet spaar ff door voor bijv een ps2 als je echt een console wil

maar ikzelf ben niet zo op console ik prefer pc

maarja thats me :+

Verwijderd

Ik zou er als ik jou was niet meer dan 200 piek voor geven en maximaal 300 als er een paar toffe spellen bijzitten.
Op dit moment lijkt het erop dat er geen nieuwe spellen meer uit gaan komen maar als je hem zonder spellen koopt kan je altijd nog de oude toppers tegen zeer lage prijs kopen denk daarbij aan Perfect Dark, Goldeneye, Mario Kart, Zelda, Donkey Kong enz.
Als je hem voor de gein koopt om met een paar vrienden te gamen is het voor een lage prijs de moeite waard maar als je van die Next-Gen graphics houd kan je beter ff wachten.
:7 :7

Verwijderd

Ik heb destijds voor een 2e hands N64 met 2 spellen 250,- neergelegd, misschien moet je proberen het voor minder te krijgen...

Maar een N64 is leuk voor het hebben, er komt zo goed als nix meer nieuw uit, en zeker niets wat de moeite waard zal zijn. Tip: koop Zelda OoT (niet MM) mariokart 64 en goldeneye, dan zit je echt goed, als je dat voor een redelijke prijs hebt, dan kan je uren lang plezier hebben.

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 18:47
Tip: koop Zelda OoT (niet MM)
Juist wel MM. Die roeleert volledig! :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 23:57 schreef Baski het volgende:

[..]

Oh, ik vond hem juist minder omdat het zo eentonig wordt allemaal... Maar hij is wel uitgebreider dan OoT, das waar. Ik vind het alleen zo bud dat je bazen soms nog een keer moet verslaan, niet 1 van mijn favoriete bezigheden.

• Dutchess_Nicole
Oh, ik vond hem juist minder omdat het zo eentonig wordt allemaal... Maar hij is wel uitgebreider dan OoT, das waar. Ik vind het alleen zo bud dat je bazen soms nog een keer moet verslaan, niet 1 van mijn favoriete bezigheden.
Kijk en dat vind ik dus jammer aan OoT, ik hou ervan om dezelfde baas keer op keer in te maken >:) , maar als ik in OoT bijv. Bongo-Bongo of Morpha nog 'es wil verslaan, moet ik het hele spel opnieuw spelen :( . En daar heb ik dus weinig zin in.

Verwijderd

Ik heb de 64 ook en 'k heb er geen spijt van gehad, ik heb hem 2e hands gekocht bij NEDGAME
voor 300 nog wat. dat was dus controldeck +2 controllers + mario en Goldeneye

Ik heb nu ook Super Smash Brothers, dat is echt strak vooral met zijn 4tjes. Dat is trouwens het grootste +-punt van de N64; de Mplayer is altijd lache. Dit is ook wel zo op de nieuwe Cube maar die kost nog wel meer.

aanraders zijn de mario party's

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 23:57 schreef Baski het volgende:

[..]

Koop ze allebei |:(

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op dinsdag 09 oktober 2001 22:40 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

Koop ze allebei |:(
Idd, dan is je verzameling Zelda's weer een compleet. (voor de N64 dan). Kijk ook eens of je Banjo Kazooie of Banjo Tooie kan vinden voor een prikkie. die spellen zijn echt hilarisch!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 15:15

damswer

mSW - LU since 2005

En conckers bad fur day is ook helemaal toppie. En eens een keertje met geen kiddie onderdelen. Lekker grof!

Donkey kong 64 is ook errug mooi.
En zelda.. ja, helemaal mee eens, ook van die must haves als je een n64 hebt.

Jammer dat der de laatste tijd weinig meer voor uitkomt. Want het was toch zeker wel een strak apparaatje.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Verwijderd

Het probleem met Donkey Kong 64 is dat hij zo snel al niet leuk meer is, omdat je levels steeds en steeds opnieuw moet doen...

Conker's bad fur day kan ik nog steeds nergens vinden (dat krijg je als je in een klein dorpje in de Alblasserwaard woont). Maar hij is wel erg duur, 200,- En ik vraag me ook af voor hoe lang ie dan leuk is, want het kan zijn dat je daar ook met 2 uur op uitgekeken bent.

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Zelda Oot roelert zeker, helaas zit ik ergens vast.

Als je veel geluk hebt en ook zo'n mooie Docter V64 hebt net als mij, dan hoef je je met de N64 zeker nooit meer te vervelen. Ben je het ene spel beu, download je ff het andere.

DOC.

DOC.

Verwijderd

Waar zit je vast?

• Dutchess_Nicole
Docter V64???

Waar haal je die dan vandaan!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 21:42 schreef Dark_Neve het volgende:
Ik zou er als ik jou was niet meer dan 200 piek voor geven en maximaal 300 als er een paar toffe spellen bijzitten.
Op dit moment lijkt het erop dat er geen nieuwe spellen meer uit gaan komen maar als je hem zonder spellen koopt kan je altijd nog de oude toppers tegen zeer lage prijs kopen denk daarbij aan Perfect Dark, Goldeneye, Mario Kart, Zelda, Donkey Kong enz.
Als je hem voor de gein koopt om met een paar vrienden te gamen is het voor een lage prijs de moeite waard maar als je van die Next-Gen graphics houd kan je beter ff wachten.
:7 :7
Is 200 guldentjes niet wat veel?
Hij deed er geen ene ruk meer mee zei ie dus..........

Verwijderd

200 gulden is pas niet veel als er 4 spellen bij zitten die werkelijk de moeite waard zijn. Je moet gewoon afdingen, voor 200 gulden heb je bijna een nieuwe mét spel.

Verwijderd

ik bedoelde dan ook 200 met een spel of 4 en 2 controlers |:( |:(

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 17:28 schreef Dark_Neve het volgende:
ik bedoelde dan ook 200 met een spel of 4 en 2 controlers |:( |:(
[off-topic]
Hou eens op met de lay-out verneuken man! |:(
[/off-topic]

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Als ik me afvraag wat een bepaalde gadget zou moeten kosten, dan kijk ik op marktplaats (consoles), zoek daar op n64 en dan zie je wat de marktprijs ong. is (even doorbladeren en et gemiddelde nemen)

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met de dreamcast dan, komt daar nog veel voor uit?

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Wat er ook bijzit... iig Goldeneye en Mariokart erbij hebben!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 15:15 schreef BLC_Twan het volgende:
Wat er ook bijzit... iig Goldeneye en Mariokart erbij hebben!!
Ja :z

Ik vroeg of er nog dingen van uitkomen en of je nog lossen controllers ervoor kunt kopen, want erg duur zijn ze niet meer!

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die dit weet :?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 15:04 schreef Driver-x het volgende:
En hoe zit het met de dreamcast dan, komt daar nog veel voor uit?
Niet veel meer, nog een paar spellen, maar that's it. Dat krijg je nou eenmaal als zo'n bedrijf failliet gaat he? Sony gaat nog wel Arcade spellen maken en ze gaan samenwerken met andere consoles (lees: PS2 en GC, Japanners blijven Japanners...)
Ja
Ik vroeg of er nog dingen van uitkomen en of je nog lossen controllers ervoor kunt kopen, want erg duur zijn ze niet meer!
Controllers kan je voorlopig nog gewoon kopen hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je uit een klein dorpje komt (zoals ik), dan moet je gewoon ff naar een speelgoed-/gameswinkel in een dichtbijzijnde stad.

• nikk
  • Laatst online: 15-01-2022
Als je regelmatig wat vrienden over de vloer krijgt is een N64 een regelrechte topper. Zorg dan voor spellen als Goldeneye, Perfect Dark, Mario Party (1,2 of 3), Mario Tennis, Super Smash Bros, enz, enz. Singleplayer games als Mario64, F-Zero-X, Donkey Kong 64, Banjo Kazooie (of Banjo Tooie) zijn ook zeer de moeite waard.

Ik zou zeggen 350 gulden voor een N64 met minimaal 2 controllers, RumblePack (of memorycard), en ongeveer 2, 3 games. Lijkt me vrij redelijk, toch?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 20:58 schreef nikk het volgende:
Als je regelmatig wat vrienden over de vloer krijgt is een N64 een regelrechte topper. Zorg dan voor spellen als Goldeneye, Perfect Dark, Mario Party (1,2 of 3), Mario Tennis, Super Smash Bros, enz, enz. Singleplayer games als Mario64, F-Zero-X, Donkey Kong 64, Banko Kazooie (of Banje Tooie) zijn ook zeer de moeite waard.

Ik zou zeggen 350 gulden voor een N64 met minimaal 2 controllers, RumblePack (of memorycard), en ongeveer 2, 3 games. Lijkt me vrij redelijk, toch?
Helemaal mee eens :7

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Na het lezen van dit topic zin om een N64 te kopen?
Heb er nog een te koop staan.

Er zitten twee controllers, een rumble pack, zoŽn save ding ,een transfer pack en de volgende spellen bij:
Super Mario 64, ISS64, 1080° Snowboarding, Xena Warrior Princess, South Park, V-Rally, F1-WGP, Zelda: Ocarina of Time, Super Smash Brothers en Pokémon stadium.

Neem contact met me op via ICQ of mail me :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• nikk
  • Laatst online: 15-01-2022
Op donderdag 11 oktober 2001 21:32 schreef Famoso het volgende:
Na het lezen van dit topic zin om een N64 te kopen?
Heb er nog een te koop staan.

Er zitten twee controllers, een rumble pack, zoŽn save ding ,een transfer pack en de volgende spellen bij:
Super Mario 64, ISS64, 1080° Snowboarding, Xena Warrior Princess, South Park, V-Rally, F1-WGP, Zelda: Ocarina of Time, Super Smash Brothers en Pokémon stadium.

Neem contact met me op via ICQ of mail me :)
Je e-mail staat blanco, dus dan maar zo:
Wat wil je hebben voor Super Smash Bros en Zelda? (het liefst een prijs voor apart, en eentje voor allebei)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op donderdag 11 oktober 2001 21:36 schreef nikk het volgende:

[..]

Je e-mail staat blanco, dus dan maar zo:
Wat wil je hebben voor Super Smash Bros en Zelda? (het liefst een prijs voor apart, en eentje voor allebei)
Ik verkoop alleen alles in 1, gelieve te mailen naar jaspervos@gmx.net, voordat er een slotje op dit topic komt :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Pagina: 1