tray loading of slot-in

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik wil de nieuwste pioneer dvd speler kopen.

DVD-116 (ATAPI, tray loading)**
DVD-106s (ATAPI, slot-in)
** Digital audio output/SPDIF not supported

Mij persoonlijk lijk zo een slot in wel handig. maar maak die dan niet veel meer herrie en kom er komt toch ook stof naar binnen lijk me.

Iemand een idee welke ik het best kan nemen

Verwijderd

Slot-In kan geen kleine cdtjes draaien :)

Verwijderd

Er zijn nogal wat mensen deweest die hun schijfjes 'gekraakt' hebben met een slot-in speler, dus als je weet dat je niet zo handig bent, neem je beter een tray.

• Mich
Op maandag 08 oktober 2001 20:45 schreef grand.lord.of.chaos het volgende:
Er zijn nogal wat mensen deweest die hun schijfjes 'gekraakt' hebben met een slot-in speler, dus als je weet dat je niet zo handig bent, neem je beter een tray.
hoe bedoel je gekraakt ?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:38

Klippy

Still Game

Tot nu toe werkt de slot-in nog goed bij mij, vindt 't zelf veel handiger als tray. Hoewel ik wel nog een tray writer heb waar in dat meteen die kleine CD'tjes in kan afspelen. En de 106 heeft ook geen digitale uitgang nee. Maar dat boeit toch niet zo vindt ik. Voor de rest wel snel dingetje.

Moet 't zelf weten, ik vindt de slot handiger. Werkt wat sneller.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
hoe bedoel je gekraakt?
Lompe mensen duwen dan op de cd en dan breekt ie af, omdat een gedeelte nog in de drive zit...

|Specs|

• Klippy

Klippy

Still Game

Op maandag 08 oktober 2001 20:47 schreef DE_Michiel het volgende:

[..]

hoe bedoel je gekraakt ?
Ja idd. Moet je toch wel heel erg blind zijn.

Volgens mij gaan ze net sneller kapot mat een tray, als je CD half erop ligt en je doet de la dicht, KRAK :(

• Klippy

Klippy

Still Game

Op maandag 08 oktober 2001 20:51 schreef Korn21 het volgende:

[..]

Lompe mensen duwen dan op de cd en dan breekt ie af, omdat een gedeelte nog in de drive zit...
Oh zo, ja dat is dom ja. Maar geen reden om een andere te kopen, gewoon superlomp.

• Mich
en hoe zit het eventueel met stof enzo.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

Zitten 2 "rubberen" randjes die netjes het gleufje ( :?) afsluiten.. :)
(en nee, niet zo hard dat ze je cd beschadigen.. :))

Eeuwige n00b

• sharkzor
  • Laatst online: 27-04 17:55
ik hoorde dat die slot-ins heel snel vies(stof!) worden en daardoor verrot te gaan.

• Klippy

Klippy

Still Game

Op maandag 08 oktober 2001 21:42 schreef fazer het volgende:
Zitten 2 "rubberen" randjes die netjes het gleufje ( :?) afsluiten.. :)
(en nee, niet zo hard dat ze je cd beschadigen.. :))
Ja en dat maakt je CD meteen stofvrij steeds :P

• sharkzor
  • Laatst online: 27-04 17:55
nogmeer ervaringen met slot-in? ik sta op het punt zo'n pioneer slot-in te kopen...

• AP3X
  • Niet online
Heb 3 jaar een scsi pioneer gehad met slot in
is nu helaas bezweken door oververhitting
( scsi cd brander en scsi cdrom speler worden nogal heet als ze boven elkaar in je kast zitten :7 )

maaruh heb nu weer een tray writertje gekocht
heb hem al 1 dag en mis nu al mijn slot in :'(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
* Jake is ook wel geinteresseerd :)

Maar ik vraag me ook af hoeveel herrie dat ding eigenlijk maakt, ik namelijk niet zo'n zin in een stofzuiger. Er zit noice-control op, maar werkt dat ook; ervaringen ?

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:11

EraZor

Don't mention the war

Ik heb al twee jaar een scsi slot in DVD van pioneer (dvdU03S) en ik moet zeggen: ik wil nooit meer wat anders! Heerlijk gewoon. Spelertje is bovendien behoorlijk snel en behoorlijk stil (is natuurlijk wel wat ouder (6x32)). Kortom een echte aanrader! Nooit problemen gehad met stof o.i.d. Wat betreft die afbrekende cd's: als je zo lomp bent om een cd af te breken op die manier, ben je minstens lomp genoeg om het laatje van je speler af te breken...

• Mich
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer-eur.com/images/DVD-A05SZ.jpg

deze wil ik dus kopen, maar hoe werk dat mechanisme dan met die rubbere randjesd voorin, gewoon met een veertje ofzo :?

Verwijderd

Trouwens nog een leuke: ik hoorde van iemand die ook een slot-in had dat bij die van hem het veertje(?) verkeerd was afgesteld: CDs werden meer laagvliegende projectielen dan wat anders :)

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 07:45
Ik heb die pioneer 106S slot-in en ik ben er al geruime tijd erg tevreden over. Wat betreft geluid vind ik het wel meevallen. Mijn vorige cd-rom speler A-open 48X was 2x zo erg. Pioneer heeft met de laatste firmware ervoor gezorgd dat de drive nog stiller is geworden t.o.v. de eerste firmware. Suc6 ermee

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Op dinsdag 09 oktober 2001 15:52 schreef DE_Michiel het volgende:
[afbeelding]

deze wil ik dus kopen, maar hoe werk dat mechanisme dan met die rubbere randjesd voorin, gewoon met een veertje ofzo :?
de cd wordt door rubberen wieltjes naar binnen/buiten getrokken/geduwd. Als de CD er eenmaal inzit dan gaat er een klepje omhoog/omlaag om de sleuf af te sluiten voor extra invoer :+
Althans.. mijn 105 doet dat op die manier. Tevens kan je een regio code vrije Firmware downloaded voor dat ding :+

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Slot in cool 8-)

Ook handig, want m'n tray neemt altijd een kabel mee :(
Pagina: 1