ik heb een probleem ik ben bezig met die missie dat je die raket moet vernietigen in siberie ofzo maar hoe moet je die raket precies vernietigen want je hebt er maar 1 min de tijd voor
Moest je niet in een kamertje ergens bij die raket op een knop beuken? Kan me namelijk niet geheugen dat ik op een raket heb geschoten. Ergens boven in was dat bij mijn weten...
Je moet tijdens de countdown op een aantal van die eh...dingen schieten. Als je ze ziet vallen ze wel op. Ergens rechts in de gang is zo'n apparaat dat je kapotschiet. Vervolgens heb je een deur waarachter mannetjes op je schieten. Deze ga je door en dan klim je of ren je naar beneden en schiet je links weer zo'n apparaat kapot. Je hoeft in ieder geval geen raket te beschieten. Misschien klinkt het wat vaag, maar ik heb het al een tijdje geleden uitgespeeld....Succes
Als je dat goed hebt gedaan dan stopt de tijd en dan ben je
oppassen voor de vijand daar, er zijn 2 grote deuren
1 gaat naar een lift en de andere is naar de controlekamer....en daar moet je een knop indrukken...of een hendel...
iniedergeval, je moet boven zijn in de controlekamer.... lukte mij zo snel dat de countdownteller nog op 2.20 stond