Toon posts:

info mobo+cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil binnenkort een nieuw mobo en cpu gaan kopen en ben op deze dingen uit gekomen:

Mobo: Abit KT7A-Raid SocketA via KTA, raid 100
Cpu : AMD K7 1.2 ghz T-Bird 200/266

weet iemand wat via KTA en Raid 100 precies inhoud op dit mobo? en maakt 200/266 nog veel verschil?

als er betere mobo's zijn die ik kan nemen laat het dan maar ff weten, ik sta voor alle suggesties open *D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit forum gaat alleen over PMG componenten, dus ik ben zo vrij geweest om even je vraag over de videokaart te verwijderen. die vraag kun je stellen in de afdeling V&B :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

EEEE tupac Pak gewoon de Abit KG7-raid of een nieuw moederbord van abit die nog moet komen met een chipset van VIA de KT266A of met de Nivida CRUSH of zo :? dan kan je tupac nog zien optaan in 2003 want dan is je computer nog snel genoeg om live beelden te streamen 8-) en ik zou zo ie zo wachten met die proc tot na dit week-end wanneer de ATHLON XP is uitgekomen want dan kan je miscchien nog zien wat tupac met junior maffia gaat doen :9 LIVE!!!!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

De A van KT7A slaat op de A achter de KT133A chipset van VIA (was eerst gewoon KT133).

Raid 100 betekent gewoon dat het mobo een UDMA-100 controller heeft met raid support (alleen 0 en 1 waarschijnlijk).

Ik zou je een DDR mobo aanraden... liefst met KT266A chipset :)