What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Een goede videkaart voor je PC. Heb je ook vette games en veel meer lol.
Of een ouwe SNES .. is ook leuk met Street Fighter
Of een ouwe SNES .. is ook leuk met Street Fighter
Die heb ik al, maar een leuke console erbij vult mooi de boel op...Een goede videkaart voor je PC. Heb je ook vette games en veel meer lol.
Verwijderd
console bij je pc is altijd hanid voor als je bijv. windows moet installeren heb je wat te doen...... en ik heb net gelezen dat er steeds minder spellen op pc gaan uitkomen omdat ze meer voor ps2 enzo gaan maken omdat ps2 nu zo krachtig is enzo.... ook voor dreamcast trouwens of het waar is weet ik niet
Zolang er nieuwe videokaarten voor de pc worden uitgebracht zal de Pc altijd qua graphics het beste blijven....
En over dat minder spellen voor pc`s maken is natuurlijk beetje bull shit.
En over dat minder spellen voor pc`s maken is natuurlijk beetje bull shit.
Verwijderd
Wat moet je in hemelsnaam met een console.
De X-Box is net een PC het enige dat mist is een toetsenbord/muis en een monitor.
Als je die specs ziet, dan valt gelijk op dat de dingen gelijk achter lopen wanneer ze uitkomen in nederland. Tegen de tijd dat ze uitkomen is de PC alweer over de 1G en zijn die consoles maximaal op een snelheid van 600 te verkrijgen. Als je echt een console wilt, denk ik dat je het beste kan gaan voor PS2, omdat de X-Box onwaarschijnlijk spellen zal krijgen die ook wel uit zullen komen voor de PC.
De X-Box is net een PC het enige dat mist is een toetsenbord/muis en een monitor.
Als je die specs ziet, dan valt gelijk op dat de dingen gelijk achter lopen wanneer ze uitkomen in nederland. Tegen de tijd dat ze uitkomen is de PC alweer over de 1G en zijn die consoles maximaal op een snelheid van 600 te verkrijgen. Als je echt een console wilt, denk ik dat je het beste kan gaan voor PS2, omdat de X-Box onwaarschijnlijk spellen zal krijgen die ook wel uit zullen komen voor de PC.
Verwijderd
What about the Dolphin?
Heb je gehoord wat voor processor in dat ding komt? Een 400 MHz van IBM.
Die staat er nou niet echt bekend om snel te zijn. Toegegeven, de Dolphin's snelheid zit hem voornamelijk in de VideoKaart.
Aan de andere kant, ze weten nog helemaal niet wanneer dat ding er komt. Ik ben bang dat het te laat is
Heb je gehoord wat voor processor in dat ding komt? Een 400 MHz van IBM.
Die staat er nou niet echt bekend om snel te zijn. Toegegeven, de Dolphin's snelheid zit hem voornamelijk in de VideoKaart.
Aan de andere kant, ze weten nog helemaal niet wanneer dat ding er komt. Ik ben bang dat het te laat is
Verwijderd
Anomander, de processorsnelheid bij een console is veel minder belangrijk als bij een PC, de Playstation 2 heeft (uit het hoofd gegokt) een 350 MHz processor, de dreamcast nog minder maar de Dreamcast heeft gruwelijk mooie spellen, Soul Calibur: Draait Full-motion, full-lighting, anti-aliased enz. en dat allemaal in 60 fps.
Als ik een console zou kopen, zou ik voor de dreamcast gaan, daar komen de laatste tijd gruwelijke spellen voor uit. Anders zou ik wachten op de Dolphin.
Als ik een console zou kopen, zou ik voor de dreamcast gaan, daar komen de laatste tijd gruwelijke spellen voor uit. Anders zou ik wachten op de Dolphin.
Ze gaan nu minder spellen maken, maar over een jaar komen ze er vast wel van terug, PC is altijd up to date (in de zin van elke keer wat nieuws), met zo'n console moet je 5 jaar verder..., zie de PSX nu, wat een blokkendoos, maar 5 jaar terug was ie top.
En X-Box of PS2? Als je over een jaar kopt, X-Box (hij draait Halo, dat is de reden, wil je nu wat...dan lijkt me de keus makkelijk
.
En X-Box of PS2? Als je over een jaar kopt, X-Box (hij draait Halo, dat is de reden, wil je nu wat...dan lijkt me de keus makkelijk
OK, mijn besluit staat vast, het wordt de PS2 (vanwege het spel Metal Gear Solid 2!!!)
EN een nieuwe PC .... Lang leve het PC prive project en twee maanden aan vrijedagen die ik kan inleveren...
He Anomander
"Wat moet je in hemelsnaam met een console"
Nou, geen gezeik met drivers, crashes, te weinig memory, schokkend beeld etc...
Een spel voor een console werkt **ALTIJD**
By the way, een console is stil en je kan lekker languit op de bank liggen spelen.
"Wat moet je in hemelsnaam met een console"
Nou, geen gezeik met drivers, crashes, te weinig memory, schokkend beeld etc...
By the way, een console is stil en je kan lekker languit op de bank liggen spelen.
Neem gewoon de makkelijkste copy'eerbare
dat schilt je heel wat poen
Wat betreft de games op alle consoles zit er een toppertje bij
Of je kunt ook wachten op de laatste uitkomende, die heeft dan waarschijnlijk de beste hardware
dat schilt je heel wat poen
Wat betreft de games op alle consoles zit er een toppertje bij
Of je kunt ook wachten op de laatste uitkomende, die heeft dan waarschijnlijk de beste hardware
Hehe... hier zijn wat PU-lezers onder ons 
Maar uh... een console gaat NOOIT voorbij aan een pc.... hij zal altijd achterlopen...
Een console wordt steeds meer een computerachtig ding (online gamen, DVD etc) maar is altijd standaard (wat opzich voor games PERFECT is )
Voor de rest ben ik op zich wel benieuwd naar de X-Box... Microsoft heeft gewoon de macht om daar iets schitterends van te maken.
Maar uh... consoles komen er bij mij niet in... geef mij maar een nieuwe videokaart ofzo... ennuh ik vindt 100 piek voor een game al veel laat staan 130-180 voor een console game....
En multiplayer ZUIGT op consoles (4-player splitscreen? zuig op zeg...)
Maar uh... een console gaat NOOIT voorbij aan een pc.... hij zal altijd achterlopen...
Een console wordt steeds meer een computerachtig ding (online gamen, DVD etc) maar is altijd standaard (wat opzich voor games PERFECT is )
Voor de rest ben ik op zich wel benieuwd naar de X-Box... Microsoft heeft gewoon de macht om daar iets schitterends van te maken.
Maar uh... consoles komen er bij mij niet in... geef mij maar een nieuwe videokaart ofzo... ennuh ik vindt 100 piek voor een game al veel laat staan 130-180 voor een console game....
En multiplayer ZUIGT op consoles (4-player splitscreen? zuig op zeg...)
Verwijderd
Daarom worden steeds meer consoles upgradable. Ze voegen steeds meer onderdelen van PCs toe, dus reken maar dat de problemen gaan toenemen.Nou, geen gezeik met drivers, crashes, te weinig memory, schokkend beeld etc...
Ik zou gewoon wachten. De spellen die op de x-box uitkomen zijn nog niet bekend en de spelen die op de PS2 uitkomen zijn niet erg goed. Een goed voorbeeld is Tekken Tag, dat niet kan tippen aan bv Soul Calibur op de Dreamcast.
Daarbij komt dat de prijzen van die consoles ook nog niet bekend zijn. Ik moet nog zien wat de X-box gaat kosten.
En vergeet niet de Dolphin of hoe die nu heet. Behalve de N64 heeft Nintendo altijd de beste consoles gemaakt, dus daar kun je wel wat van verwachten.
Neem toch gewoon een Dreamcast .. Die zijn zonder ombouwen te kraken en huppa spelen maar met die 'backups'
Verwijderd
Wat ik met mijn reacties op de consoles bedoelde is dat de consoles verouderen. Het is niet eenvoudig om een upgrade van een console uit te voeren. Een PC daarentegen verouderd ook wel, maar de update mogelijkheden van dat medium zijn vele malen beter dan voor een console.
Ikzelf heb ook een aantal consoles thuis (Voornamelijk Nintendo's), maar die heb ik alleen maar voor het spelen van spellen die niet uitkwamen/komen voor de PC.
Als julie verder kijken, zie je dat ik dan ook voor de PS2 kies en niet voor de X-Box.
De X-Box is namelijk gewoon een computer, ondanks het feit dat M$ zegt dat dit niet zo is. Trouwens, sinds wanneer geloven wij M$
Ikzelf heb ook een aantal consoles thuis (Voornamelijk Nintendo's), maar die heb ik alleen maar voor het spelen van spellen die niet uitkwamen/komen voor de PC.
Als julie verder kijken, zie je dat ik dan ook voor de PS2 kies en niet voor de X-Box.
De X-Box is namelijk gewoon een computer, ondanks het feit dat M$ zegt dat dit niet zo is. Trouwens, sinds wanneer geloven wij M$
Een console is altijd handig naast een pc want als m'n pc weer eens kapot is dan haal ik mijn N64
weer uit de kast en dan ga ik lekker Zelda, FzeroX, Turok2(heheh toch een verschil met q3
), MK4
of 1080' SNOWBOARDING spelen ...!!!!!!
Een PS2 natuurlijk, vooral voor MGS2.
Of wachten dat er een emulator komt zoals Bleem!
Kan nu al PS2 kopen bij Free Record shop.(Wel geimporteerd uit Japan)
Of wachten dat er een emulator komt zoals Bleem!
Kan nu al PS2 kopen bij Free Record shop.(Wel geimporteerd uit Japan)
Zou zeker gaan voor de PS2, Sony heeft een enorme berg ervaring met de PSX opgedaan, M$ komt net kijken...
Ik denk dat Sony het aanbod van titels een stuk beter voor mekaar zal hebben dan MS.
Ik denk dat Sony het aanbod van titels een stuk beter voor mekaar zal hebben dan MS.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Pagina: 1