Toon posts:

256 mb erbij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op het ogenblik heb ik 512 MB geheugen en af en toe hangt mijn systeem. Hier snap ik echter geen bal van. Waarschijnlijk komt dit doordat ik veel gebruik maak van grote programma's zoals DreamWeaver, FireWorks e.d..
Is het aan te raden om er 256 MB bij te plaatsen of 512 mb?

Alvast bedankt.

Verwijderd

512 mb is echt wel genoeg hoor... :z

probeer eens wat te switchen tussen je verschillende reepjes om te kijken of er misschien 1 kapot is opzo...
daar lijkt het namelijk wel op

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 17:24

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als je windows 98 draait dan heeft het waarschijnlijk geen zin. Ik denk dat je met 512 MB geheugen wel uitstekend mee uit de voeten kunt met Dreamweaver en Fireworks. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik maak gebruik van Windows ME. Maar meestal werk ik met 7 programma's tegelijk! Vandaar. Oh ja, af en toe krijg ik, in Paint Shop pro of een ander programma, een vester waarin normaal informatie af te lezen is, maar dan is dit helemaal wit!

Als dit gebeurt, sluit ik een programma en dan werkt het venster (na opnieuw opstarten van programma) weer normaal!

Dus 256 MB ebrij of niet?

Verwijderd

-Wanneer hangt je pc?
-Met welke programma's?
-Na hoelang?

Edit: is al beantwoord. :)

Maar probeer bovenstaande eens. Verwissel je reepjes. Er kan er 1 defect zijn.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:52

Predator

Suffers from split brain

Neen
je hebt al genoeg

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem gaat hangen als ik ongeveer 35 vakjes in mijn taakbalk zie! En omdat ik programmeer, heb ik meestal zoveel vakjes open.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
had win ME niet zo'n mooie mem. bug ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:04
Niet om te flamen of zo, maar Windows ME is nou niet bepaald het OS dat je wil draaien met veel ram. Als ik zo eens lees wat jij met je bak doet moet je eens overwegen op W2K over te stappen. Als dat geen optie is moet je eens een search doen op Windows en veel geheugen; daar zijn wat oplossingen voor om het zaakje tóch redelijk fatsoenlijk draaiende te houden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ja ik zou nog 2 gig bijkopen >:)

Nee JOH is ruim voldoende :)

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 19:43 schreef ernst het volgende:
had win ME niet zo'n mooie mem. bug ?
Ik heb 512 MB RAM maar ik heb hiermee nog nooit een probleem gehad onder Windows Me.

• mazzzterrr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik zou maar gewoon win2k nemen, want bij mij werken dreamweaver en fireworks niet echt stabiel onder WinME en voor de rest is het systeem superstabiel. (ik heb 128 MB RAM)

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
die bug houd in dat win na het sluiten van een aplicatie het daardoor gebruikte geheugen niet vrijmaakt *D

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

kijk eens op de site van microsoft, volgens mij kan 898/98se/me niet meer dan 512 aan.
fouten dus bij voorbaat al gegaandeerd.

zal je toch naar w2k/xp moeten

• Xof
  • Laatst online: 24-08 22:06

Xof

Als je dan toch een nieuwe besturingsysteem wil. Wacht (als je het legaal wil doen :D) dan op WinXP ipv dat Win2K neemt.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:14

klaaz

it's me!

Ik gebruik hetzelfde Macromedia spul en heb dezelfde problemen.. Ik denk dat je de schuld eerst bij Macromedia moet leggen, al valt een gebrekkig memory management van Windows natuurlijk ook niet geheel uit te vlakken...

Verwijderd

Hou het maar op het laatste ;)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 19:33

Neelon

FOR PONY!!!

Im gebruik ook DreamWeaver, en dan gecombineerd met PhotoShop en nog wat andere proggies. Allemaal tegelijk draaien, 512 intern, XP:2600 en geen centje pijn. Zou als ik jou was ME maar eens vervangen voor W2K of XP. Is nog sneller ook nog.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hiero met 384 genoeg ram, dus lijk me idd niet nodig :)

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

gooi ME eraf en 2000/Xp erop ja... zelfs 98se zou het beter doen.
512mb is iig genoeg, uitbreiden is wel goedkoop maar heeft onder win9x toch geen zin.
heb dit ook gehad met systeem met 256mb, ME kon het niet meer aan om autocad, 3dstudio en winamp tegelijk te draaien. ME :( -> win2k :) 256 mb genoeg
Pagina: 1