Toon posts:

Computer aan geen beeld!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al voor de 2de keer bezig met de ECS K7S5A en ik krijg hem gewoon niet aan tenminste ik krijg geen beeld!
De eerste : Ik kreeg die vorige week binnen maar toen deed het beeld het ook niet!Ik bel naar queensystems en zij zeggen dat ik dat boord gewoon moet terugsturen! Ok. Ik ff denken en besluit maar mobo,proc+cooler en ram terug te sturen. Bel ze de volgende dag en zij zeggen dat het aan het moederbord ligt ok! No sweat! ze sturen weer alles terug maar dan met een nieuwe mobo! Krijg het vandaag binnen en wat denk je zelfde probleem :( :( maar het is wel een ander moederboord dat weet ik zeker (dus niet die ene die ik had terug gestuurd)!

Ik gebruik ECS K7S5A, Hercules 3d prophet 2 MX 32MB, 256MB DDR, 1,4TB (266) Spitfire koper gecooled!

Wat doe ik fout?

Het systeem start wel maar hoort geen gepiep en ziet geen beeld!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik had etzelfde..dan emt dekg7-raid >>>
processor verrot :(

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik had dat met mn AMD1200 -> klopt cpu is stuk .....:(

Verwijderd

Topicstarter
Dat legte ik die gasten van queensystems ook uit! Maar hier komt het : Ik heb er ook een thunderbird 700mhz(200) op gegooit en toen deed hij het ook niet ik heb er ook een pci videokaart in gedaan en die deed het ook niet. Miscchien kan iemand mij gewoon uitleggen wat hij heeft gedaan bij zijn K7S5A! Miscchien ben ik wel een of andere jumper vergeten :? weet ik veel in iedergeval staat het niet in het boek en nog zo iets in het boek staat aangegeven dat je led van je computer op pin 2 - 4 moet zetten terwijl dat er 3 zijn en moet je dus jouw hdd led met computer led wisselen! dus miscchien is er nog zo iets. Zijn er nog meer mensen met een ECS ik neem aan van wel dus vertel eens hoe het bij jullie was?