Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
is er nou echt niemand die het weet wat er aan de hand is
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
mischien zit je kabel er niet goed in of een kabel breukje
mischien gaat je monitor wel dood
is dit in elke OS?
met elke driver en elke videokaart?
mischien gaat je monitor wel dood
is dit in elke OS?
met elke driver en elke videokaart?
Het wordt niet zo op prijs gesteld als je je topic na een uurtje al omhoog schopt.
Verder denk ik dat het aan je monitor ligt, erg vreemd dat je die niet via een OSD ofzo kunt regelen?
Misschien kun je 'm 't beste terugsturen naar de fabrikant ofzo?
Verder denk ik dat het aan je monitor ligt, erg vreemd dat je die niet via een OSD ofzo kunt regelen?
Misschien kun je 'm 't beste terugsturen naar de fabrikant ofzo?
Heb je al eens de brightness omlaag gezet en het contrast hoger?
IK heb zelf widows er p nieuw op gegooid want ikd acht kan wel een soft ware matig probleem wezen .
maar dat is het dus niet want hij doet nu nog het zelde ...
ik denk zelf ook dat het aan mijn monitor ligt .
want hij doet wel erg vreemd .... maar helaas heb ik geen andere monitor om het ff teproberen of hij het wel goed doet want dan weet ik het zeker ...
Maar nogmaaslls bedank voor jullie hulp.
maar dat is het dus niet want hij doet nu nog het zelde ...
want hij doet wel erg vreemd .... maar helaas heb ik geen andere monitor om het ff teproberen of hij het wel goed doet want dan weet ik het zeker ...
Maar nogmaaslls bedank voor jullie hulp.
IK heb een nieuwe monitor besteld nu hoop ik wel dat het daar aan lig ..
Want vogens mij kan het niet zijn van mijn radeon die nu eens raar gaat doen ..
want die heb ik net.
oja als ik over schakeld van beeld heb ik wel eens dat het beeld in elkaar kruipt dus dat de monitor uit enuit een aan gaat.
dus het lijk me wel een monitorr probleem ..
Want vogens mij kan het niet zijn van mijn radeon die nu eens raar gaat doen ..
want die heb ik net.
oja als ik over schakeld van beeld heb ik wel eens dat het beeld in elkaar kruipt dus dat de monitor uit enuit een aan gaat.
dus het lijk me wel een monitorr probleem ..
Je kunt ook iets anders proberen, maar dan moet je de monitorkap er afhalen. Aan de hoogspanningstrafo (zwart blokje, meestal linksachterin de monitor) zitten 2 instelschroejes, de ene is voor focus en de ander is voor helderheid (versnelspanning). Probeer die laatste iets terug te draaien, misschien dat ie dan weer goed wordt.
Maar pas dus wel op, er kan wel spanningen tot 25kV op staan, zelfs als die uit staat.
Maar pas dus wel op, er kan wel spanningen tot 25kV op staan, zelfs als die uit staat.
http://texturizer.net/firebird/
Dat weet ik maar ik ga wel een PC in maar een monitor niet.Op woensdag 10 oktober 2001 20:55 schreef Sciatic het volgende:
Je kunt ook iets anders proberen, maar dan moet je de monitorkap er afhalen. Aan de hoogspanningstrafo (zwart blokje, meestal linksachterin de monitor) zitten 2 instelschroejes, de ene is voor focus en de ander is voor helderheid (versnelspanning). Probeer die laatste iets terug te draaien, misschien dat ie dan weer goed wordt.
want zo als je zegt ik heb GEEN zin in the shock of my life.
Grin want dan gaat niet alleen het gewone ligt uit maar die van mij ook ..
Wacht wel eerst tot ik een nieuwe monitor heb
Als je een beetje voorzichtig bent is het geen probleem. Als het goed is zijn de meeste onderdelen goed afgeschermd, en mocht je toch een oplawaaier krijgen dan zul je de echt wel overleven. Veel plezier met je nieuwe
http://texturizer.net/firebird/
dankje ..
..
Pagina: 1