Toon posts:

zelfde probleem bij oude & nieuwe kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst een ATI 3D Rage Pro Turbo AGP 2X die het wel goed deed maar qua prestatie naruurlijk helemaal niks. En dus heb ik een een Hercules 3d Prophet IIMX gekocht, maar deze werkt absoluut niet naar behoren. Ik dus die oude kaart er weer in gezet staat daar nu ook in DirectX dat er geen direct 3D versnelling is!! Dus ik weet het ook ff niet. In eerste instantie werd er namelijk gezegt dat dat probleem met die Hercules zou liggen aan een te zwakke voeding. Maar ook in de bios zijn de cijfers bij Power managment hetzelfde!

dus....
ik weet het niet meer

Verwijderd

aub meer gegevens. zo kun je er niks zinnigs over zeggen...

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
eerst ff
-directx 8.1 installe
-daarna nvidia drivers erop
-voor amd proc: via 4 in 1 drivers er ook op
-als ie dan niet wil ff een her install van windows door videokaartje wisselen kan tot gevolg hebbe dat je windows opnieuw moet installeren... vanwege conflicten binne windhoos dlls e.d.

aangezien je er niet by hebt gezet wat voor systeem je hebt amd of intel... 250 watt voeding is zat voor een intel based p3 pc amd gebeuren zou ik 300 waat doen... zoveel vreet een mx nu ook weer niet..... suc6

Verwijderd

Topicstarter
bedankt,
hier komen de sys. specs.:

Pentium II 400MHz.
ASUS P2V mobo
Hercules 3d Prophet II MX of een
ATI 3d RAge Pro Turbo AGP 2X
Soundblaster PCI 64V
56K6 data fax PCI modem (connexant)
6,4 GB hardeschijf
40X cd-rom speler
230 Watt voeding
Daewoo 710B monitor

Verder weet ik het ook nie

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een ideetje??

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
wat werkt er niet naar behoren ?

Verwijderd

Topicstarter
bijvoorbeeld: bij directx menu staat er onder beeldscherm dat er geen D3D versnelling beschikbaar is, als de AGP versnelling voor patronen wil testen krijg een foutmelding. Met de nieuwste drivers van Hercules heb ik ook geen openGL maar met de nieuwste van nVidia had ik wel openGL, maar geen D3D. En nu heb ik dat ook weer met mijn oude ATI kaart waar eerst wel gewoon D3D beschikbaar was!
Pagina: 1