Toon posts:

Superweb is weer bezig!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He surf eens naar Superweb, daar hebben ze nu een enquete om te kijken wat onze behoeftes zijn. Dus iedereen met interesse vul in!

nu maar hopen dat superWEB niet weer superKUT wordt :o

tekst superweb:

Superweb is op dit moment bezig om een nieuw produkt te ontwikkelen; een nieuwe inbeldienst die aansluit op jouw behoefte. We streven naar minimaal 50% korting op de telefoonkosten.
Graag horen wij je mening over jouw ultieme provider zodat we de nieuwe Superweb dienst zo interessant mogelijk kunnen aanbieden

Verwijderd

echt superweb

Server object error 'ASP 0177 : 800a0046'

Server.CreateObject Failed

/frames/content2.asp, line 17

The operation completed successfully.

:-)

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 19:10 schreef rienstra het volgende:
echt superweb

:-)
LOL :D typisch Superweb :D :D

maar who needs Superweb anyway... vandaag de dag heeft de mens kabel/adsl/iets snellers dan telefoonlijn :P

Verwijderd

Topicstarter
maar who needs Superweb anyway... vandaag de dag heeft de mens kabel/adsl/iets snellers dan telefoonlijn :P
Ja ja maar vergeet niet dat dit in grote delen van het land nog steeds niet beschikbaar is, zoals bij mij op de veluwe. :'( :'(

Als superweb het weer aandurft, en het werkt een beetje dan scheelt dat mij enorm in de telefoonkosten!:)

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Op maandag 08 oktober 2001 20:03 schreef xrayden het volgende:

[..]

Ja ja maar vergeet niet dat dit in grote delen van het land nog steeds niet beschikbaar is, zoals bij mij op de veluwe. :'( :'(

Als superweb het weer aandurft, en het werkt een beetje dan scheelt dat mij enorm in de telefoonkosten!:)
Je weet natuurlijk nog niet wat voor soort abonnement gaan aanbieden, misschien wel een heel duur abbo, of juist een heel goedkoopabbo maar dat je dan maar 1 uur per dag mag ofzo

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ow god mensen trap er toch niet in

been there done that :r

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Klippy

Still Game

Op maandag 08 oktober 2001 20:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ow god mensen trap er toch niet in

been there done that :r
Mjah 1e keer was niet echt een succes nee. Maar ze gaan volgens mij wat heel anders doen nu. Ze zullen toch zeker wel leren van hun fouten :?

Maar goed, heb nu bijna 2 jaar @home, dus Superweb echt niet nodig. Hoewel ik wel ff die zooi ga invullen denk ik.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Klippy

Still Game

Mjah inderdaad, fraai geregeld weer daar!
code:
1
2
3
4
5
6
7

Is 't nou toch goed?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Op maandag 08 oktober 2001 20:30 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Mjah 1e keer was niet echt een succes nee. Maar ze gaan volgens mij wat heel anders doen nu. Ze zullen toch zeker wel leren van hun fouten :?

Maar goed, heb nu bijna 2 jaar @home, dus Superweb echt niet nodig. Hoewel ik wel ff die zooi ga invullen denk ik.
T probleem is dat de "eigenaar" van Superweb niet helemaal koosjer is. Hij wil alleen maar veel en snel geld verdienen, alleen lopen al zijn projecten op niks uit. Ik denk niet dat ze het "team" weer bijelkaar kunnen krijgen.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Superweb is :r ...kweet nog van vroeger, was je uur bezig met inbellen, en zat je eindelijk net goed en wel op inet, werd je er al weer afgepleurd... wat een ellende was dat zeg |:(

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
nou van mij mogen ze weer genaait of niet je kan altijd je betalingen terugtrekken als het je niet bevalt en ik moet zeggen als ze het voor een schappelijke prijs gaan doen iets van 50 a 75 gulden per maand das altijd beter dan telefoonrek. van 600 a 700 :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Hallo!

Superweb heeft bij mij toen geld afgeschreven en toen zijn ze failliet gegaan! Dat geld zie je nooit meer terug!

Ik zou niet met Superweb in zee gaan!

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Ik heb momenteel een Wanadoo Hometime abbo'tje... bevalt met op zich prima, alleen ik zit echt constant naar de klok te kijken of 't al 19.00 uur is...
Een jaar geleden (ofsow) had ik dus een Superweb abbo... en dat was wel ff mooier geregeld. Ik zat nog bij de oude abbo's en kon dus onbeperkt internetten voor 35 piek per maand !!! Vergelijk dat ff met Wanadoo met hun 66 piek...

Als zij weer zoiets gaan aanbieden zal 't waarschijnlijk wel duurder worden dan die 35 piek voorheen, maar dat internetten overdag mis ik nu echt wel |:(

Anyway, ik heb nooit problemen gehad met Superweb (nou ja, dat ze failliet zijn gegaan dan)

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

Verwijderd

Het is toch te gek voor woorden dat ze het weer gaan proberen!

En de mensen die er weer intrappen zijn nog GEKKER |:(
Een ezel stoot zich neit 2x aan dezelfde PAAL!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja.. In Amerika ben je pas echt betrouwbaar als technologiebedrijf als je 1 keer failliet bent geweest. Dus als ze weer iets aanbieden gaat ik wel weer met ze in zee. En bovendien is mijn ervaring met Quickonline en Superweb destijds, en nu met Wish is dat wanneer er problemen ontstaan je er alleen maar beter van wordt: Gewoon brieven sturen en de boel blokkeren --> door de slechte organisatie kun je nog weken door internet en als je maar optijd de boel terug laat storten hou je geld ook nog.

Bij failliete bedrijven krijgen ze in de regel maar 30% van de nog openstaande facturen binnen. Gewoon zo spelen dat je dreigt een rechtzaak aan te spannen: Voor die paar honderd gulden gaan zij niet moeilijk meer doen en het enigste dat je hoeft te doen is 3 briefjes sturen. Heb er nog een aantal in het archief dus ik kan ze gewoon aanpassen als het weer gekloot wordt >:)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 15 november 2001 10:59 schreef xrayden het volgende:
Nou ja.. In Amerika ben je pas echt betrouwbaar als technologiebedrijf als je 1 keer failliet bent geweest. Dus als ze weer iets aanbieden gaat ik wel weer met ze in zee. En bovendien is mijn ervaring met Quickonline en Superweb destijds, en nu met Wish is dat wanneer er problemen ontstaan je er alleen maar beter van wordt: Gewoon brieven sturen en de boel blokkeren --> door de slechte organisatie kun je nog weken door internet en als je maar optijd de boel terug laat storten hou je geld ook nog.

Bij failliete bedrijven krijgen ze in de regel maar 30% van de nog openstaande facturen binnen. Gewoon zo spelen dat je dreigt een rechtzaak aan te spannen: Voor die paar honderd gulden gaan zij niet moeilijk meer doen en het enigste dat je hoeft te doen is 3 briefjes sturen. Heb er nog een aantal in het archief dus ik kan ze gewoon aanpassen als het weer gekloot wordt >:)
inderdaad! ik heb maanden gratis kunnen internetten door deze actie :) gewoon storneren, maar ik had vobisnet. Dus cd weer ingelevert, toch mijn 100 uur, en daarna 3 maanden gratis wish, damn superweb ruled
Pagina: 1