Mr. Worf, show these children the airlock.
wat is je budget
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
150 250 gulden?
Verwijderd
Ik heb geen idee of Acer branders goed zijn. Het gaat om het loopwerk en dat zal vast wel van sony of philips zijn.
Ik weet wel dat je van Philip en HP af moet blijven, maar goed.
Ik weet wel dat je van Philip en HP af moet blijven, maar goed.
Acer branders zijn dezelfde als Aopen branders...niet echt aan te raden dus (boel lawaai, korte levensduur).. koop gewoon zo'n cheape lite-on bij http://www.gistron.de .. die doen t perfect. En als je wilt patseren haal je een Plextor.
Philips schrijvers zijn bij elk model verschillend. Er zitten goeie bij maar inderdaad ook zeer slechte.
HP's waren vroeger Philips drives maar tegenwoordig Sony. HP maakt dus geen writers.
Philips schrijvers zijn bij elk model verschillend. Er zitten goeie bij maar inderdaad ook zeer slechte.
HP's waren vroeger Philips drives maar tegenwoordig Sony. HP maakt dus geen writers.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
hier heb je ook een lite-on voorOp maandag 08 oktober 2001 19:03 schreef Staudt20 het volgende:
150 250 gulden?
deze zou ik eerder kiezen dan een acer
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ok, bedankt
Mijn broer heeft een Acer brandertje (Acer CRW-6432A = 6x4x32x). 't Is een matige brander, wil nooit schrijven op 6speed (zowel audio als data), ondanks de 2mb buffer die er in zit. Voor de rest gaat audio schrijven ook niet al te best; zitten soms opeens tikjes op 't kopietje, terwijl de 'originele' .wav filetjes gewoon goed zijn.
Zou als ik jou was voor een Lite-On gaan, die dingen kosten ook bijna niks en leveren prima kwaliteit.
Zou als ik jou was voor een Lite-On gaan, die dingen kosten ook bijna niks en leveren prima kwaliteit.
Verwijderd
ik heb een acer brander van de mediamarkt, 12x8x32 en hij doet het heel goed! was ook goedkoop, weet niet precies meer hoe duur, ik dacht 300 en hij doet het goed!
'k heb ondertussen in 2 jaar al 3 acer branders versleten, dus ik zou er echt NIEt aan beginnen....
voor 225 piek heb je nu een 12x lite-on, die is gewoon 200% beter dan die acer
voor 225 piek heb je nu een 12x lite-on, die is gewoon 200% beter dan die acer
Ik heb dezelfde Acer brander (6x4x32) als de broer van aphrodisiac, en inderdaad die van mij wil ook nooit op 6x, ik heb hem altijd standaard op 4x. Met die snelheid gaat alles trouwens ook wel goed verder hoor, maar beetje jammer is het wel. :-/
Wel interessant om eens te lezen dat anderen hetzelfde probleem hebben...
Wel interessant om eens te lezen dat anderen hetzelfde probleem hebben...
Pagina: 1