Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Ik weet het niet, maar heb inmiddels wel een beetje het vertrouwen in IBM IDE verloren, vandaar dat ik een Seagate Barracuda IV gekocht (blijkt natuurlijk over 3 mnd dat ook die veel uitval vertoont, maargoed
). Qua snelheid maakt het niet zoveel uit, IBM is wat sneller met accesstime en Seagate met doorvoer.
ik heb er al een tijdje vier in mijn raidconfiguratie zitten, zonder ook maar enig probleem. ik kan natuurlijk geluk hebben...
Kheb er 2 in mijn pctje zitten en die doen het inmiddels een maandje perfect
Ik heb een IBM 60 GXP 20 Gb tot nu toe perfect in combinatie met mijn ander spullen(zie homepage)
Ik vindt 'm snel & geruisloos(je hoort 'm echt niet)
Ik heb 'm in drieën geparcitioneerd en dat werkt als een trein.
Gewoon proberen. Ik weet niet of je een grote opslag nodig hebt maar ze kosten niet zo heel veel meer.
En tegenwoordig maken ze toch geen slechte spullen meer
tenzij je er op gaat raggen.
Ik vindt 'm snel & geruisloos(je hoort 'm echt niet)
Ik heb 'm in drieën geparcitioneerd en dat werkt als een trein.
Gewoon proberen. Ik weet niet of je een grote opslag nodig hebt maar ze kosten niet zo heel veel meer.
En tegenwoordig maken ze toch geen slechte spullen meer
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Al 5/6 weken zonder problemen... met CoolerMaster HD koelertje weliswaar... maar zonder moet ie het ook prima doen
Mijne is ook al maand of 4/5 oud, draait nog fijn zijn rondjes
Wordt wel heavy gekoelt maar dat zal het wel niet zijn denk ik.
Verwijderd
Hmm, ik blijf bij m'n Maxtor Dmax 60 Plus 
Superstil (dat zeggen ze, ik kan t zelf niet testen: boven het geluid van mijn GlobalWin WBK38 komt niet uit
)
Wel iets dat ik kan testen: snelheid, en ik kan zeggen: loeihard gaat ie
En hij wordt helemaal niet warm
Superstil (dat zeggen ze, ik kan t zelf niet testen: boven het geluid van mijn GlobalWin WBK38 komt niet uit
Wel iets dat ik kan testen: snelheid, en ik kan zeggen: loeihard gaat ie
heb ook een 60gxp 60Gb, en hij maakte gisteren een zeer vreemd geluid.
in de catogorie van, is niet goed
in de catogorie van, is niet goed
Ik heb een DTLA 307030 (30GIG) en een 60GXP (40 GIG) en die werken perfect. (DTLA al een dikke 10 maanden en die 60GXP een dikke 3 maanden)
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Toch wel heel typisch...
Als een topic gaat over "m'n Deskstar 60GXP heeft de geest gegeven' dan staat het vol met replies die dat beamen...dan moet iedereen IBM hebben en loopt iedereen te zeiken.
En nu is er eens 'n topic waar IBM positief in wordt belicht, en dan post iedereen ineens positieve berichten over z'n Deskstars...
Dit riekt verdacht veel naar meeloperij
Maar goed...'k heb zelf al ruim vijf maanden een 20-gb en een 60-gb 60GXP draaien...beide zonder drivecooler maar wel goede airflow en nog geen problemen mee gehad...geen rare geluiden of klikken...dingen zijn ook echt bloedje snel btw
Als een topic gaat over "m'n Deskstar 60GXP heeft de geest gegeven' dan staat het vol met replies die dat beamen...dan moet iedereen IBM hebben en loopt iedereen te zeiken.
En nu is er eens 'n topic waar IBM positief in wordt belicht, en dan post iedereen ineens positieve berichten over z'n Deskstars...
Dit riekt verdacht veel naar meeloperij
Maar goed...'k heb zelf al ruim vijf maanden een 20-gb en een 60-gb 60GXP draaien...beide zonder drivecooler maar wel goede airflow en nog geen problemen mee gehad...geen rare geluiden of klikken...dingen zijn ook echt bloedje snel btw
kheb 2x 60Gxp in raid 0
draait al een maand of twee prima
draait al een maand of twee prima
Verwijderd
Ik heb zelf ook een IBM 60GXP 40,0 GB en die draait prima hoor, geen enkele problemen mee!
Verwijderd
Problemen zijn er nog steeds heeft op meerdere websites gestaan ik zou gaan voor die nieuwe Western Digital met 8MB cache
of die Cheetah ATA 4
dtla van mij ging dood, 60GXP ging een dagje dood. Nu leeft ie weer. In een cooldrive gepropt,maar een 2e HD er blijven bij. Hij klinkt prima, dwz geruisloos.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ben tot nu toe positief over de 60gxp (alleen op dat geluidje van gister na
)
heb meteen de koeling aangepakt
hij wordt nu gekoeld door 2x 8x8
heb meteen de koeling aangepakt
hij wordt nu gekoeld door 2x 8x8
dubbelpost sorry
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
ik heb 2 weken geleden mijn Deskstar 75GXP van 30 Gb opgestuurd naar IBM, kreeg er een 30 Gb Deskstar 60GXP voor terug (produktiedatum aug 2001) en die hangt er sinds gisteren in.
Voorlopig zonder klagen
Voorlopig zonder klagen
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
loopt al ruim 3 maanden onder intensieve belasting goed (veel netwerk acces schrijven, 's nachts gb'tjes overpompen
)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Deskstar 60GXP van 40 gig problemen gehad. En die desktstar 60GXP die daarna kwam ook. Bah, 2x probs ermee zeg. Bahbah. Ze waren wel erg snel jaw, maar ze gingen net zo snel kapoet!
Pagina: 1