Toon posts:

counterstrike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zeg in cs

meerdere granaten meenemen, moet dat zijn ingesteld door de server of kan dat altijd?

Verwijderd

Ik weet dat je:
2 x Flashbang
1 x Ontplof met vuur granaat (ik moet bekennen ik ben op het moment de naam helemaal kwijt)
1 x Smoke Grenade.

Meer heb ik er nooit kunnen hebben.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
schijnt wel een trucje voor te zijn, maar bij mij valt dit onder cheaten.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:36

Vos

AFCA

een HE grenade heet zoiets :)

Verwijderd

en HE is weer de afkorting voor
High Explosive (ofzo ;-) )
dus leuk granaatje

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

heb ook niet meer kunnen krijgen.

Maar had een ander vraagje, wanneer wordt er eigenlijk wat tegen dat cheaten gedaan door die lui bij 6.6 kun je ook nog cheaten, vind ik gewoon zielig van die lui die dat doen maar toch. Ik weet niet wie van jullie er op drome is geweest of dat clipje op sbs heeft gezien of heeft gekopierd ofzo. Maar die lui van drome zelf cheaten ook, de counterterroristen waren blauw en hun rood dus, vind ik maar zielig :( wordt er helemaal gek van.

Verwijderd

Je kan wel een leuk auto-grenade-gooi scriptje maken. Werkt natuurlijk alleen in buy-zone, maar wel handig (en leuk!) in assault.

't was iets van
bind x "buyequip, menuselect 8, menuselect 4, slot10, slot4, +attack1" of zow.. met hier en daar wat waits ertussen. :)

edit:

zo werkt ie:
bind x "buyequip; menuselect 4; wait; wait; wait; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; slot4; wait; wait; +attack; wait; wait;
-attack"

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

DROMe was een lan met 600+ mensen.. daar hebben echt veel mensen een aangepaste skin-setup

(en ja ik vind dat ook cheaten, maar veel mensen vinden dat kunnen)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Verwijderd

was ik niet hoor, yamAUchi. :)

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ok.. ik geloof je.. !!

maar de rest vast allemaal wel ;)

• Macros
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Ik zit al een tijd in een CS clan, speel het al zeer lang en draai mijn eigen CS server.
Cheaten wordt in beta 7 weer verder aan banden gelegd.
Ik zelf gebruik geen andere skins, ik vind de standaard goed genoeg. Het moet ook een beetje 'mooi' zijn. Dus rode en gele skins zijn taboe voor mij!
Andere models met spikes is HELEMAAL cheaten, als ik er achter kom dat iemand die gebruikt, dat staat hij gelijk in de banlist.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

he hallo,

Als ik gewoon op een cs server rondhuppel, kun je dan op de een of andere manier zien dat anderen cheaten? want soms heb ik echt het idee dat er iets niet klopt, sta ik achter een muur, geen geluid gemaakt, wordt er gewoon door de muur geknald :(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:36

Vos

AFCA

als je zeker weet dat niemand je gezien kan hebben, dan kan het cheaten zijn. of iemand die de maps heel goed kent. Bijv. assault, als ik daat ct ben schiet ik op standaard terror camp plaatsen altijd door de muur...soms kill je er dan ook een paar...dit is dus geen cheaten, maar gewoon goed het spel kennen :)

eyu Yammi, jij ook hier ?? :) :)
grtz
[-MM-]Vossie (mm-clan.gamepoint.net)

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja.. ik moet de eer van q3 verdedigen hier tegen alle UT-lovers (merendeel hier)

en kijken wat voor apparatuur to buy :)

Verwijderd

Jah als jij als rookie achter de kleine groene deur gaat staan met je pistool er doorheen :D ben je dood als ik er aan kom :D

Je bent trouwens altijd dood als ik er aan kom :D :D :D

Verwijderd

LOL

of achter die kleine houten kisten schuilen is ook niet prettig als je dik onder vuur genomen wordt... want de meeste machinegeweren gaan er dwars door heen, of die dunne muurtjes in dat ene huis of een riooldeur... allemaal niet-kogelwerend :)
Pagina: 1