Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament bug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een multiplayer game over internet speel gaat UT na een tijdje behoorlijk vreemd doen. Mijn geweer wordt automatisch naar de grond gericht en als ik ook maar iets met de muis beweeg, schiet ik. Als ik dan de game verlaat crasht UT en daarmee ook mijn PC. Ik heb de laatste versie 4.20. Iemand bekend met dit probleem?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Ik heb alleen maar problemen met UT!

Audentia

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Nog een bugje (in 4.13, weet niet of ook 4.20): wanneer je 4.05 oid hebt geinstalleerd met de minimum install en je upgrade naar 4.13, werkt de boel niet meer. Hij zou normaal 'alle' bestanden van de CD moeten plukken, maar dat doettie niet meer. Hij zegt dan domweg dattie ze niet kan vinden.

Ik heb er een bugreport van gemaakt, maar nix meer van gehoord. Weet dus niet of het in 4.20 is gefixt.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Praedo: hoogst waarschijnlijk is er dan iets mis met je modem/netwerkkaart drivers die je system verder verneukt...

Exterazzo: ik heb nog geen enkele problemen gehad met UT, bevhale dan die ik zelf veroorzaakt heb...

Tuinhark: is er een minimum install optie dan ?! ik vindt het fijner om m'n maps op m'n hd te hebben... das wat sneller dan van de cd te rotzooien...

Verwijderd

Ik had met versie 4.05 nog veel problemen en crashes, maar met versie 4.20 nog geen problemen gehad.

• IDtenT
  • Niet online
Ik ondervind ook nooit problemen met UT :)

Slave of Thieves

• Tuinhark
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

El Muerte: ik heb het hier al eens eerder over gehad ("met jou en nog iemand") in een ander topic. ;)

Maar goed, nog iets.. Ik weet niet of het een bug of een feature is; als ik iets 'te snel' mijn teleporter gebruik, switcht-ie altijd een wapen terug (dus bv naar Sniper gun). ERRUG irri! :(

Verwijderd

dat met die translocator is geen bug maar een feature :D

als je heel snel fire|altfire doet, dan schakelt hij automatisch terug naar het laatst gebruikte wapen. Kan inderdaad wel eens lastig uitkomen :D

• Liquid
  • Niet online
dat van automatisch schieten heb ik ook (alleen online).. en inderdaad het is een bug heb het op meerdere (engelse) forums gezien.. niets aan te doen.

Trouwens wat voor een kaartje heb je?
(een savage 4 kaartje kan nog eleens veel problemen geven)

Verwijderd

Aan het teletrainen ;)

Ik heb dit ook soms, maar ik denk dat het komt omdat je dan zo snel klikt dat je zowel linker als rechter muisknop perongeluk tegelijk indrukt.
Pagina: 1