Ok mensen ik weet het er zijn een hoop forums over, ik heb ut allemaal door gelezen, ben een hoop schema's tegengekomen maar nergens staat welke pin 1 nou is van de LCD ik kan het nergens op het lcdtje terug vinden
, ik heb alleen een 18 polige connector er op gesoldeerd net, maar wie is pin 1 kan iemand me helpen pls
zo zit mijn lcdtje erin
. . |--------------------------------------------------|
. . | |
. . | |
. . | |
. . | LCD |
. . | |
. . | |
. . | |
|
connector
(zou iemand er nummer 1 en 18 in willen zetten, ik zou diegene erg dankbaar zijn.
Ok dan nog 1 appart vraagie, moet de backlight van het LCDtje appart gesoldeert worden aan de rechter kant op A en C of gaat deze aansluiting al naar de 18 potige connector.
MIJN HD LOAD METER WERKT TROUWENS Ontzettend gaaf ik ga pics posten zodra mijn lcdtje werkt, en geloof ut of niet maar hij zit echt in mijn kast die 4x40
, ik post pics zodra ie dus werkt (en dat doet ie zodra ik pin 1 heb.
zo zit mijn lcdtje erin
. . | |
. . | |
. . | |
. . | LCD |
. . | |
. . | |
. . | |
|
connector
(zou iemand er nummer 1 en 18 in willen zetten, ik zou diegene erg dankbaar zijn.
Ok dan nog 1 appart vraagie, moet de backlight van het LCDtje appart gesoldeert worden aan de rechter kant op A en C of gaat deze aansluiting al naar de 18 potige connector.
MIJN HD LOAD METER WERKT TROUWENS Ontzettend gaaf ik ga pics posten zodra mijn lcdtje werkt, en geloof ut of niet maar hij zit echt in mijn kast die 4x40