Ik heb een pine GF2MX 400 met TV out (svhs), als ik em aansluit met die svhs naar een scart adapter die ik op inzet en in de tv plug dan werkt ie niet. Ik heb de detonator 12.41 drivers (winxp ook geprobeert maar werkt ook niet), ik kan geen twinvieuw tab vinden (config --> beeldscherm --> instellingen --> geavanceerd. Ik kan wel de TV inschakelen, er staat dan als je bureaublad niet direct verschijnt dan komt ie bine 15 sec gewoon terug
dat gebeurt dan dus
, hoe moet ik dit doen! Als mijn TV geen svhs ondersteunt zou ik toch minstens zwart wit beeld moeten krijgen!?? nou ja ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want dis echt
en
Nee, als ik 1024x768 op m'n tvbeeld probeer te zetten laat hij gewoon niet alles zien.Op maandag 08 oktober 2001 23:12 schreef tweakitup het volgende:
Helpt niet...maar kan het ook zij omdat het een kleine TV is? te lage res of zo...
Bedoel je dat ik mijn res lager moet zetten
, of dat jij dat prbleem hebt (nou ik heb alles t/m 640x480 geprobeert)
met m'n radeon vivo moet ik h'm op 800×600 zetten, 60 Hz. En 't formaat op Pal B.
hmmm
Misschien is je videokanaal op je tv wel stuk, bij de tv van m'n broertje issie ook stuk en daar sneeuwt ie ipv zwart beeld.
Probeer je videokanaal eens te testen met een videorecorder ofzo (wel scart gebruiken..)
download anders ook ff Tvtool
Probeer je videokanaal eens te testen met een videorecorder ofzo (wel scart gebruiken..)
download anders ook ff Tvtool
Werkt beide niet, dit begint toch echt k*t te worden....
Iemand nog iets anders (ligt het niet aan de drivers ofzo?) Als ik bij uitvoerapparaat TV instel (pal-b, Pal g, en ntsc(ofzow) al geprobeert), dan schakelt ie na 15 sec gewoon terug (heb ondertussen niets gezien)
ben het helaas helemaal met je eens, heb ook een cardexpert gf2mx met tvout, kaart al een keer omgeruild bij leverancier maar maakt niets uit. 2 tv's geprobeerd, diverse kabels gewisseld, diverse resoluties en ook versies van nvidia.
(als je wel het tabblad krijgt, doe force hardware detecting, heeft bij mij niet geholpen maar dit kreeg ik van hastec door)
ALS iemand de tip heeft aub, welke versie met welke kaart werkt graag... (ik heb het al bijna opgegeven, voor mij geen nvidia tvout kaart meer, die matrox g400 van toen was perfect!)
(als je wel het tabblad krijgt, doe force hardware detecting, heeft bij mij niet geholpen maar dit kreeg ik van hastec door)
ALS iemand de tip heeft aub, welke versie met welke kaart werkt graag... (ik heb het al bijna opgegeven, voor mij geen nvidia tvout kaart meer, die matrox g400 van toen was perfect!)
Verwijderd
Nogal wiedes dat het niet werkt, niet alle scart-ingangen kunnen een s-vhs signaal aan, en als ze dat wel kunnen dan moet je vaak handmatig je tv er op instellen. 
Zet de kaart is in gewone composiet modus of gebruik de cinch uitgang.
:Lk
Zet de kaart is in gewone composiet modus of gebruik de cinch uitgang.
:Lk
Jammer dan voor me, ik zal dan maar een nieuwe tv kopen die dit alles wel ondersteunt
nou ja... was ik toch al van plan
maar ja, als er nog suggesties zijn, zijn ze wel wlkom
Verwijderd
Ik heb een geforce 2 met tvout en die werkt alleen goed met de drivers van de fabrikant, ik kan met de detonators een tv niet aan de praat krijgen
Verwijderd
Maar heb je dan geen tulp-plugje aan het kabeltje zitten dat bij de videokaart zat?
Mijn GF2 heeft op de kaart ook een aansluiting die "lijkt" op svhs, maar er zat een kabeltje bij die naar een cinch gaat. De driver properties instellen op composiet en PAL B/G et voila, 800x600 op 29".
Mijn GF2 heeft op de kaart ook een aansluiting die "lijkt" op svhs, maar er zat een kabeltje bij die naar een cinch gaat. De driver properties instellen op composiet en PAL B/G et voila, 800x600 op 29".
Nope zo'n kabeltje zat er niet bij
maar ja het blijft pine, de prestaties zijn zeer ok maar de extra's en support e.d. zijn zwaar klote dus ja... ik had er al naar gekeken maar nergens kun je die kabeltjes los kopen ...
Pagina: 1