philips A3.600 speakers

Pagina: 1
Acties:

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
heeft iemand al de nieuwe speakers gehoord? En dan vooral de bas want die schijnt iets minder te zijn
De A3.500 heeft een bijna gelijkwaardige bas dus reacties van deze set mogen ook

Verwijderd

Geen idee, maar ik sta op het punt ze te kopen.
Dat zal best klinken met de accoustic edge :9~
Ik heb wel revieuws gelezen en daarin waren ze best tevreden over de speakerset.
Je betaald ongeveer 66 gulden per box, dus dat is wat je van mag verwachten, lijkt mij.

• artijn
  • Niet online
maar de review die ik heb gelezen had het over een wat minder zware bass

Verwijderd

1. een goede bass hoeft niet per definitie zwaar te zijn.
2. wil je wel dat zware gedreun? ik heb mijn bas meesal vrij zacht staan. (ik heb nu USB speakers van Philips met Sub woofer, setje is DSS 370)
3. Mischien is de bass wel niet zo geweldig, dat weet ik nog niet. maar wat ik wel weet is dat ik hem ga kopen. :)
BTW. Ik heb geen verstand verder van audio enzo, het verschil tussen 2 boxen moet vrij groot zijn wil ik dat horen :)

• artijn
  • Niet online
Met zwaar bedoel ik eigenlijk diep. Dus echt de lekkere lage tonen.

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Ze staan hier op mn werk enb neem maar van mij aan dat ze lekker klinken. Als je de bas hoog zet blaas je de hele vloer onder je kont vandaan. Mooi dus (in ieder geval voor in een kleine ruimte). Persoonlijk zou ik toch altijd blijven kiezen voor een amp achter je soundcard met goede hifi speakerset.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• artijn
  • Niet online
kijk dat wou ik nou horen dank je wel. Dit vergemakkelijkgt mijn keuze weer

Verwijderd

Betekend dat nu dat je nog steeds geinteresseerd bent of nu niet meer?

• artijn
  • Niet online
dat betekend dat ik nog steeds ginteresseerd ben
alles wat lekker klinkt en eventueel de grond onder je doet schudden is :9~ goed

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:52
Ben zelf ook geinteresseerd in die flips speakers. WIl me minisetje verkopen om deze te kunnen kopen of de A2.500 want zo'n kleine centerspeaker lijkt me niet alles.
Heeft er dan niemand eens naar de a2.500 gekuisterd en kan er iets over zeggen.

diskeltische lurker

Pagina: 1