Toon posts:

Ik weet het nie meer :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn pc ik heb net na een tijdje linux te hebben gedraaid weer win2000. Het draaide allemaal goed totdat ik een spel van internet had gedownload en succesvol had geinstaleerd en het wilde spelen nou weet ik dat win2000 niet gemaakt is voor spelletjes maar toch maar ff geprobeerd. ik start het spel op blauw scherm van win2000 stond helemaal vast ik de pc uitgezet en toen starte hij windows dus niet meer op kon een 1 of ander bestand niet vinden ofzo. Het werd alleen maar erger en op een gegeven moment liep hij zelf vast bij het geheugen tellen net nadat je de pc aanzette echt heel vaag.. toen hebbik maar ff een bios update gedownload en die er op gezet ik win98 geinstaleerd en het draaide weer perfect. Ik had net een FFB stuur van micrsoft gekocht en ik start een spel op blauw scherm van win98 en toen begon het allemaal weer overnieuw vastlopen bij het geheugen tellen en ga zo maar door. Ook hoor ik na een tijdje ergens denk van mijn voeding een sissent geluid :? zou het misschien zo kunnen zijn dat mijn voeding gewoon gaar is en dat hij daarom steeds vastloopt .. Tempratuur kan het niet wezen ik heb de kast opengezet met een grote blower ervoor maar geen verschil. Kan iemand mij helpen ??? Alvast bedankt ...
Het is een AMD 900 Mhz op een MSI K7T pro2a moederbord in een A-open kast.
Thanx

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Issie overclocked?
zo ja, ff terugclocken en kijken of het werkt.
Het kan ook een rot geheugen reepje zijn.
Probeer anders ff een proggie om je geheugen te testen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem niet overgeclockt ofzo maar hij heeft ook wel eens dat hij helmaal in het begin bij het weergeven van je videokaart vast loopt. maar het heeft denk je niet met m'n voeding te maken dat die brak is ..

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Als je een game hebt gedownload (en ik weet niet of dat een legale games was), fucked die misschien wel je systeem. Xou het met een ander spel proberen of het spel gewoon lekker kopen