Ik weet dat dit soort vragen eerder zijn gesteld, maar ik ben benieuwd welke instellingen de tweaker gebruikt met de software en drivers van dit moment!
Zelf haal ik 2295 punten in 3DMark 2001 onder WinXP met Detonator 12.81 drivers.
Mijn systeem bestaat uit een Duron800@840, MSI K7T Turbo, 256MB Cas2 en een Asus V7100-T Geforce 2MX.
Ik gebruik Geforce Tweak Util 3.1 RC1 en die staat op "Fast Settings".
Daarna AGP fastwrites, Fastwrites Strap en Sideband Addressing aangevinkt.
Onder tab 'Direct3D' heb ik Anisotropic4Tap aangezet.
Tenslotte Core en Memory Clock beiden op 180MHz gezet (daarboven gaat ie flubberen
)
Display Properties in XP: 1280x1024 bij 16bit kleuren (100Hz).
3D Antialiasing staat helemaal uit.
Mipmap Detail Level staat op Best Performance en PCI Text Mem staat op 2MB.
Open GL settings: "Use fast lineair-mipmap-linear filtering" staat aan.
vertical Sync is Always off en ik laat 'm hier maar 1MB PCI Text Mem gebruiken.
Nu is mijn vraag dus: welke andere instellingen zijn het absoluut om te veranderen?
Of misschien zie je dat sommige van mijn instellingen veranderd moeten worden om een hogere 3DMark2001 score te krijgen??
Zelf haal ik 2295 punten in 3DMark 2001 onder WinXP met Detonator 12.81 drivers.
Mijn systeem bestaat uit een Duron800@840, MSI K7T Turbo, 256MB Cas2 en een Asus V7100-T Geforce 2MX.
Ik gebruik Geforce Tweak Util 3.1 RC1 en die staat op "Fast Settings".
Daarna AGP fastwrites, Fastwrites Strap en Sideband Addressing aangevinkt.
Onder tab 'Direct3D' heb ik Anisotropic4Tap aangezet.
Tenslotte Core en Memory Clock beiden op 180MHz gezet (daarboven gaat ie flubberen
Display Properties in XP: 1280x1024 bij 16bit kleuren (100Hz).
3D Antialiasing staat helemaal uit.
Mipmap Detail Level staat op Best Performance en PCI Text Mem staat op 2MB.
Open GL settings: "Use fast lineair-mipmap-linear filtering" staat aan.
vertical Sync is Always off en ik laat 'm hier maar 1MB PCI Text Mem gebruiken.
Nu is mijn vraag dus: welke andere instellingen zijn het absoluut om te veranderen?
Of misschien zie je dat sommige van mijn instellingen veranderd moeten worden om een hogere 3DMark2001 score te krijgen??