Viper2 Driver vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
(ik heb de search al gebruikt, niets gevonden)

1)Ik heb de laatste drivers van diamondmm.com gedownload en geinstalleerd. Het voordeel is dat ik nu T&L aan en uit kan zetten. Maar het probleem is dat die met internetten en andere non-spellen vaak vastloopt. Als ik de drivers van de CD gebruik heb daar totaal geen last van. Iemand een idee om dit op te lossen?

2) Ik geloof dat de laatste drivers voor de Viper2 de drivers zijn van Jgc tweaked drivers. Zorgt die driver dat je kaart word overgeklokt of wat is dat?(ik mag/kan/wil mijn Viper2 niet overklokken :) )

Alvast bedankt!

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Die drivers van mij stellen zich alleen wat beter in en het gebruikt de snelste driverfiles. Verder zit er S3Tweak bij, wat idd is bedoeld om je Viper2 over te klokken.
Standaard wordt je Viper2 z'n geheugen op 166MHz gezet, aangezien het 6ns is, en niet 7ns voor 143MHz.
Helaas wil S3Tweak die setting nog niet vanuit registry pakken, dus moet dat nog handmatig :(

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:13

BeaM-R

Powerrrrr

Search niet gebruikt :?
Zoek maar eens op jgc dan...
En zet wat meer gegevens over je putter weg en OS dat werkt een stukkie makkelijker

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• ND863

ND863

Topicstarter
owja, Stom van me, ik heb nog niet gesearcht op jgc |:( ik zal ff searchen, als ik het nog nie snap dan vraag ik wel verder.

Bedankt

• ND863

ND863

Topicstarter
Hmm, de topics die ik gevonden heb in de search gaan allemaal over de snelheid van de viper en die Jgc drivers.

Dus als ik de Jgc drivers gebruik en ik verander niets aan S3 tweak dan word mijn kaartje niet geoverklokt??? (Dus niet dat ik mijn kaart naar de malle moeren help? hij is namelijk nie van mij :) )

Ik heb al eens s3tweak gebruikt maar daar zat toch zo'n optie op waarmee je het overklokken kunt uitschakelen?

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
standaard staan die drivers niet op overklokte instellingen, je krijgt er alleen een paar schuifbalkjes voor bij.
Pagina: 1