Waarom geen Fast MxStream met USB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom kan dit niet? USB is toch snel genoeg voor dit soort (trage) verbindingen (128 kbyte/s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net effe snel op mxstream.nl gecheckt, en ik zie alleen maar dat je usb niet kan nemen met isdn

dus als je een analoge lijn hebt dan zou je adsl advanced makkelijk met een usb kunnen nemen...de modem ondersteunt namelijk volgens mij de volle adsl snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel iets van XS4ALL zijn. Dit vond ik op Planet en hier staan de eigenschappen van de USB modem die meestal gebruikt wordt.

Zoekplaatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56

qless

...vraag maar...

Omdat je zowieso de Alcatel USB modem links moet laten liggen...extrene zijn prima, maar usb :r

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat is er precies mis met het USB modem dan?

En Planet Internet verwijst naar de MxStream site en daar staat ook dat USB niet kan met Fast MxStream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
Vroeger kreeg je als je een advanced pakket had 4 IP adressen. Dit was alleen voor elkaar te krijgen met een Ethernet modem. Toen is bedacht dat USB en advanced niet gecombineerd konden worden om die reden. Nu is dat niet meer zo, men krijgt maar 1 IP maar het is nog steeds zo dat het USB niet in combinatie met advanced wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
Oops dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Theoretisch kun je met een USB modem ook wel vier public IPs gebruiken hoor. Maar nu snap ik het in ieder geval.
Pagina: 1