Waarom kan dit niet? USB is toch snel genoeg voor dit soort (trage) verbindingen (128 kbyte/s)?
Verwijderd
Heb net effe snel op mxstream.nl gecheckt, en ik zie alleen maar dat je usb niet kan nemen met isdn
dus als je een analoge lijn hebt dan zou je adsl advanced makkelijk met een usb kunnen nemen...de modem ondersteunt namelijk volgens mij de volle adsl snelheid
dus als je een analoge lijn hebt dan zou je adsl advanced makkelijk met een usb kunnen nemen...de modem ondersteunt namelijk volgens mij de volle adsl snelheid
Verwijderd
Zal wel iets van XS4ALL zijn. Dit vond ik op Planet en hier staan de eigenschappen van de USB modem die meestal gebruikt wordt.
Zoekplaatje
Zoekplaatje
Omdat je zowieso de Alcatel USB modem links moet laten liggen...extrene zijn prima, maar usb

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Wat is er precies mis met het USB modem dan?
En Planet Internet verwijst naar de MxStream site en daar staat ook dat USB niet kan met Fast MxStream.
En Planet Internet verwijst naar de MxStream site en daar staat ook dat USB niet kan met Fast MxStream.
Vroeger kreeg je als je een advanced pakket had 4 IP adressen. Dit was alleen voor elkaar te krijgen met een Ethernet modem. Toen is bedacht dat USB en advanced niet gecombineerd konden worden om die reden. Nu is dat niet meer zo, men krijgt maar 1 IP maar het is nog steeds zo dat het USB niet in combinatie met advanced wordt aangeboden.
Theoretisch kun je met een USB modem ook wel vier public IPs gebruiken hoor. Maar nu snap ik het in ieder geval.
Pagina: 1