download only with ftp prog

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Goeiemiddag allemaal,

Ik zal dit ongetwijfeld in het verkeerde forum posten maar dat zien we dadelijk wel...

In ieder geval op bepaalde sites kan je bestanden downloaden echter er staat boven "Download only with a ftp program" Als je toch dat bestand aanklikt dan kom je in een ander venster met als adress bijvoorbeeld: ftp://xxx.xxx.xxx.xx/%20/COM1%20/COM2%20/COM3%20/tagged%20-4-%20wWw/name/xxxxx/xxx%20xxxxxx/ Dat venster laadt dan niet door. Met welk programma kan ik toch die bestanden downloaden en hoe werkt dat programma?

Bvd Vleppy Niles

Verwijderd

ik zou het ip adres ff weghalen. Tis denk ik gewoon een pub..

• vleppyniles
Oke heb ik gedaan. En als wij hetzelfde verstaan onder een pub (kroeg) dan is het dat zeker niet >:)

Verwijderd

Omdat het naar alle waarschijnlijkheid een pub is, en op sommige van die pubs kan je niet downloaden met normaal download programma's...ik heb het ook wel eens gehad, dak alleen met FTP prog iets van een pub kon halen....

• vleppyniles
Moet ik mijn begrip van pub handhaven of moet ik hem aanpassen...

Wat is een pub?

Maar afgezien daarvan heeft iemand een idee hoe en met wat ik dat kan doen?

• vleppyniles
Nog steeds niemand een idee?

Verwijderd

Jawel, bulletftp of flashfxp zijn goede ftp proggies. En die zijn zo makkelijk dat het niet nodig is die uit te leggen..
En een pub is zowel een kroeg als nog iets anders :P

• vleppyniles
Ben nu even flashfxp aan het downen, alvast bedankt.

Maar nu ben ik wel benieuwd wat een pub nog meer kan zijn..!

Verwijderd

ik weet niet of dit illegaal is maar hier toch een stukje wat een pub is:
een pub is een ftp server die slecht geconfigureerd is en waarbij je met anonymous toegaan kan uploaden naar de ftp. deze ftps worden gescand door bepaalde programma's en de resultaten worden dan op een forum geplaatst. andere van het forum "fillen" dan deze ftp met illegale shit. het woord wat hiervoor gebruikt wordt is dan niet meer ftp maar pub.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

edit:
laat maar, is al uitgelegd^

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• vleppyniles
Ah... dank je wel!

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 19:29 schreef Hydrogen het volgende:
ik weet niet of dit illegaal is maar hier toch een stukje wat een pub is:
een pub is een ftp server die slecht geconfigureerd is en waarbij je met anonymous toegaan kan uploaden naar de ftp. deze ftps worden gescand door bepaalde programma's en de resultaten worden dan op een forum geplaatst. andere van het forum "fillen" dan deze ftp met illegale shit. het woord wat hiervoor gebruikt wordt is dan niet meer ftp maar pub.
Kdenk dat dit op zich nog wel mee valt...denk dat het anders word als je precies uitgaat leggen met welke programmas je kan "scannen", of hoe je die pubs moet "fillen" danwel urls van de forums hier gaat posten :) :P
Pagina: 1