Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Gewoon nu kopen, tenzij je erg graag SSE wilt ofzo
Heb ik daar wat aan "sse 2" functiesOp maandag 08 oktober 2001 17:12 schreef Straat het volgende:
Gewoon nu kopen, tenzij je erg graag SSE wilt ofzo
Ik doe internetten, af en toe ee spelletje en ga binnenkort foto bewerken en nog allerlei dingenjes.
Ik zou gewoon lekker een TB 1400 kopen hoor, meer heb je niet nodig eigenlijk voor de dingen die jij ermee wilt gaan doen.
En is 'ie dan snel zat of ontlopen ze elkaar niet zoveelOp maandag 08 oktober 2001 17:22 schreef therealslimarne het volgende:
Ik zou gewoon lekker een TB 1400 kopen hoor, meer heb je niet nodig eigenlijk voor de dingen die jij ermee wilt gaan doen.
Verwijderd
Sneller dan jij kunt rekenen. 
Nee maar nu serieus, Wat dacht je zelf???
Het is een van de nieuwste proc's! Zelfs een A900 is ruim voldoende voor de nieuwste games.
Het is een van de nieuwste proc's! Zelfs een A900 is ruim voldoende voor de nieuwste games.
Ja dat weet ik, maar het verschil tussen die nieuwe Athlon xp en de ouwe vertrouwde Thunderbird 1400.Op maandag 08 oktober 2001 18:14 schreef bterkuile het volgende:
Sneller dan jij kunt rekenen.
Verwijderd
Ik zie net je systeem specs. jij hebt dit:
AMD THUNDERBIRD 800Mhz
MSI K7T TURBO, VIA KT133A
COOLMASTER CPU COOLER
IBM DESKSTAR 60GXP, 20GB, IDE, 7200rpm
DANE-ELEC DIMM 2x128MB SDRAM PC133
ATI RADEON 32MB DDR
AOPEN HX45 MINI-TOWER, 250WATT
CREATIVE 52 SPEED CD-ROM
AOPEN 12x10x32x JUSTLINK CD-REWRITER
CTX PR 705 F 17" MONITOR
3,5" FLOPPYDRIVE
10Mbps NETWERKKAART
ONBOARD AUDIO
LABTEC SPEAKERS + SUB WOOFER
CHELLO INTERNET VERBINDING GEM. 175Kbyte/S
In dit geval zou ik nog even wachten hoor. Deze is toch snel zat, of draai je programma's die irritant staan te haperen. Ik denk dat je dan beter een paar dingen kunt upgraden??
AMD THUNDERBIRD 800Mhz
MSI K7T TURBO, VIA KT133A
COOLMASTER CPU COOLER
IBM DESKSTAR 60GXP, 20GB, IDE, 7200rpm
DANE-ELEC DIMM 2x128MB SDRAM PC133
ATI RADEON 32MB DDR
AOPEN HX45 MINI-TOWER, 250WATT
CREATIVE 52 SPEED CD-ROM
AOPEN 12x10x32x JUSTLINK CD-REWRITER
CTX PR 705 F 17" MONITOR
3,5" FLOPPYDRIVE
10Mbps NETWERKKAART
ONBOARD AUDIO
LABTEC SPEAKERS + SUB WOOFER
CHELLO INTERNET VERBINDING GEM. 175Kbyte/S
In dit geval zou ik nog even wachten hoor. Deze is toch snel zat, of draai je programma's die irritant staan te haperen. Ik denk dat je dan beter een paar dingen kunt upgraden??
Zoals wat zou ik kunnen upgradenOp maandag 08 oktober 2001 18:43 schreef bterkuile het volgende:
Ik ben uiterraard tevreden maar je kijkt toch altijd of je binnen je budget en interesses en mogelijkheden iets kan doen. En als ik die prijzen zie van die CPU dan is dat wel wat.
Heb jij nog meer tips
Verwijderd
Als je geïntereseerd bent dan kan je zeggen wat ik wil upgraden.
Ik heb nu een:
PII 266MHz, 64MB SDRAM, Diamond viper 770
Dit wil ik er voor in de plaats kopen:
AMD TB 1.4GHz, 2x 256MB DDR, ASUS GeForce 2MX400 64MB DDR, ASUS A7V266, Thermaltake Mini Copper Orb.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ik heb nu een:
PII 266MHz, 64MB SDRAM, Diamond viper 770
Dit wil ik er voor in de plaats kopen:
AMD TB 1.4GHz, 2x 256MB DDR, ASUS GeForce 2MX400 64MB DDR, ASUS A7V266, Thermaltake Mini Copper Orb.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderd
Ik ben alleen bang dat je niet veel gaat merken van een CPU upgrade only. Natuurlijk is iets ie sneller, maar in de praktijk valt het allemaal wel erg mee. Je betaald 400 gulden voor de A1400, en dan? ben je er dan??? Je schiet er niet veel mee op denk ik. Zonde van je studiebeurs. Ik zou persoonlijk wachten totdat de A1400 minder dan de helft kost, of nog lager. Hij wordt in ieder geval niet duurder.
een upgrade van een PII, dat zul je idd wel merken.
400 piek is idd wel veel, ik wacht gewoon nog even en dan is 'ie misschien 200 piek ofzo of minder want die athlon XP staat ook te trappelen.Op maandag 08 oktober 2001 20:32 schreef bterkuile het volgende:
Ik ben alleen bang dat je niet veel gaat merken van een CPU upgrade only. Natuurlijk is iets ie sneller, maar in de praktijk valt het allemaal wel erg mee. Je betaald 400 gulden voor de A1400, en dan? ben je er dan??? Je schiet er niet veel mee op denk ik. Zonde van je studiebeurs. Ik zou persoonlijk wachten totdat de A1400 minder dan de helft kost, of nog lager. Hij wordt in ieder geval niet duurder.
Daardoor zullen ze ook wel in prijs verlagen.
Maar de rest van mijn specs kunnen die er mee door
Die hoeven niet ge-upgrade worden
Voor welke proggies zijn die "SSE 2" dan specifiek
Niet voor windows XP want die XP van Athlon is maar een marketing XP.
Ps: studiebeurs
Misschien ben ik een van de oudere hier
Verwijderd
JaMaar de rest van mijn specs kunnen die er mee door
Daar heb ik geen verstand van. maar het is zo iets als mmxVoor welke proggies zijn die "SSE 2" dan specifiek
ik geloof niet dat het een must have is. Het is speciaal voor multimedia voor de volgende generatie.
hehe, kloptNiet voor windows XP want die XP van Athlon is maar een marketing XP.
Oeps!!! grote blunder, sorry. ik keek alleen maar naar de studierichtingPs: studiebeurs![]()
![]()
![]()
bekijk mijn leeftijd eens.
Misschien ben ik een van de oudere hier
SSE merk je nu nog steeds zeer weinig van, SSE 2 nog minder. mijn oude p3 heeft SSE instructies, is 2 jaar oud en die instructies worden nog steeds bijna nooit gebruikt.
Maar ik zou voor de athlon xp gaan, de 1700+ ofzo, die is wel sneller als die tb1400.
en HC_deat_wish, als je gaat upgraden koop dan geen mx op een tb1400, die remt je hele systeem af. neem een gf2 pro, of als je geld heb een gf3 of radeon 8500.
Maar ik zou voor de athlon xp gaan, de 1700+ ofzo, die is wel sneller als die tb1400.
en HC_deat_wish, als je gaat upgraden koop dan geen mx op een tb1400, die remt je hele systeem af. neem een gf2 pro, of als je geld heb een gf3 of radeon 8500.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
en een upgrade van een p1 naar een athlon4?Op maandag 08 oktober 2001 20:32 schreef bterkuile het volgende:
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Pagina: 1