Toon posts:

cs server opzetten, simpel dingetje

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tjah t zegt et al, ik wil ff een servertje opzetten. Nu heb ik de volgende plannen:
Ik heb gemerkt dat het met chello niet aan te raden is om 3 man erachter te hangen, dit gaat gewoon fout, maar 2 gaat nog wel. Nu wil ik het volgede doen: 2 man via LAN op de server en de andere 2 spelers(in het geval van een 2-2 war, speel ik het meeste) via de kabel eraan. Trekt mijn upload dit??

Nog een klein vraagje: Trekt mijn P133 met 48 meg aan ram dit, uiteraard dedicated. En de chelloverbinding?(dr komt uiteraard meer verkeer overheen, ookal zit die andere gast achter LAN) Ik heb em ooit eens geprobeerd met 3 man via een LAN en dat ging prima. Enigste nadeel zijn de laadtijden..... is ook hier wat aan te doen?

many thx,

Neographikal[tCC] aka |*BC*|Neographikal

tis btw voor BC, aangezien we vrijwel alleen 2-2 spelen en ik samen met een member ga lannen :P

Verwijderd

Topicstarter
dubbelpost

Verwijderd

Topicstarter
^^schop^^

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja 2 man moet ie wel kunnen trekken ja ;). Laadtijden kun je verhelpen door betere proc maar belangrijker is een sloot geheugen ;).

Verwijderd

mmmm heb altijd me du-meter door die shit heen en als ik cs dan zie ik dat ul 1.5 kb is en dl 0.3 ofzo....

dusse 16 kb upload zou 4 spelers moeten kunnen trekken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 18:51 schreef supermel_nl het volgende:
mmmm heb altijd me du-meter door die shit heen en als ik cs dan zie ik dat ul 1.5 kb is en dl 0.3 ofzo....

dusse 16 kb upload zou 4 spelers moeten kunnen trekken
dat trekt tie duzzzzz echt niet. K heb hier ook ervaring met UT, als ik niet meespeel dan gaat t met 3 man goed. En aan cpu ligt op me eigen pc toch echt niet :)

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me zeggen hoeveel bandbreedte je moet hebben per speler? Je zit nl. ook met de overhead......

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik denk dat je rekening moet houden tussen de 5 en 10 KB.
Met > 7KB bereik je dacht ik een kabelkwaliteit.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20
Ik kan met @home kabel behoorlijk goed hosten voor 4 man, bij 5 of 6 begint de ping slecht te worden (>100) maar is op zich te doen

Hosten doe ik dan OF met CS zelf (niet dedicated server) OF middels HLDS (dedicated server, met CS ingelogt op HLDS).

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:32
hier op me werk hebben we een cs server staan en die kan 8 man aan zonder te laggen en dat is met fast adsl

Verwijderd

Topicstarter
dan nog ff wat, hoe zit het met die voicefunctionaliteit, wordt dat via de server geregeld of broadcasten de clients gewoon richting elkaar? kost dit eventueel veel bandbreedte??

Verwijderd

ik trek hier zoiezo wel 10 man met een p200 met 128mb ram en een kabel verbinding, dus dan moet dat op een p133 ook wel lukke met 4? mannen/vrouwen

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

5a6 is met mijn @home ECHT het max. hoor

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:10 schreef Brainpiggy het volgende:
ik trek hier zoiezo wel 10 man met een p200 met 128mb ram en een kabel verbinding, dus dan moet dat op een p133 ook wel lukke met 4? mannen/vrouwen
ja ehhh hoeveel k upload heb je dan, met 16k/sec red je dit duzzz ECHT NIET. kan gewoon niet.......
Pagina: 1