Ff naar de device manager en em inschakelen misschien 
Ook ff checken offie energysave gebruikt. Die doet soms rot. O, en W2K zet de verbinding altijd als "verbroken" als ie geen netwerkkabel aan de kaart ziet. Tipje...
Ook ff checken offie energysave gebruikt. Die doet soms rot. O, en W2K zet de verbinding altijd als "verbroken" als ie geen netwerkkabel aan de kaart ziet. Tipje...
Forget your fears...
...and want to know more...
inschakelen wil dus niet ...Op maandag 08 oktober 2001 17:09 schreef Aetje het volgende:
Ff naar de device manager en em inschakelen misschien
energie save heeft ie niet
ik gebruik win 98 ( SE )
hij geeft een fout aan bij het geheugen bereik ( IRQ van netwerk kaart is 11 is dat wel okeej ?? )
cyaaaaaaaaa
Verwijderd
heb je 1 of 2 NIC's geinstalleerd, ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar dan met 2 NIC's in 1 comp.Op maandag 08 oktober 2001 17:03 schreef Hokje het volgende:
hallo mensen ik heb een probleem met m'n ND01X ethernet netwerk kaart. als ik 'm installeer dan wordt hij uitgeschakeld door een windows stuurprogramma, dus kan ik 'm niet aanzetten....
mijn vraag is : weet een van jullie wat ik hieraan kan doen ?
greetzzzzzzzzzzz Speedy
zie topic over 2 NIC's in 1 computer en 1 NIC doet het niet
Ooooo... Recource conflictje. Manueel aanpassen... Ff niet default settings gebruiken en het I/O base adress aanpassen
Forget your fears...
...and want to know more...