Toon posts:

W&L meetings?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn die er wel is? Want je ziet een duidelijk patroon wie hier de vaste mensen zijn? Nou vroeg ik me af of iedereen elkaar ook in het echt kent. Op zich zou een meeting wel te gek zijn lijkt mij?

Verwijderd

Hoi Hoi

Ik zou eigenlijk niet weten of er hier iemand rond zwemt die ik ook ken, al die nicknames enzo, daarvan weet ik nooit wie wie is, lijkt me wel toevallig om iemand te herkennen hier!, maar ik zou zo in ieders geval niet weten wie hier zijn!

HouDoe, SweeT

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

We hebben al 2 keer een W&L meeting gehouden, beide keren imho een groot succes. Het wordt inderdaad weer eens tijd.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Nah waar wacht je nog op Lord deamon regel er 1?

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 16:49 schreef Lord Daemon het volgende:
We hebben al 2 keer een W&L meeting gehouden, beide keren imho een groot succes. Het wordt inderdaad weer eens tijd.
Hoe was dat dan allemaal geregeld?
En hoe werd er bepaald of dat je wel mocht komen?
En zijn dat dan alleen maar van die computernerds en filosofen of valt dat reuze mee?

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

En zijn dat dan alleen maar van die computernerds en filosofen of valt dat reuze mee?
Wat dacht jij dan? ;)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Op maandag 08 oktober 2001 16:52 schreef Virtual-nobody het volgende:
Waarschijnlijk wacht ie totdat ik weer is actie onderneem ;)

Hmjaa ik wil best wel weer een w&l meeting regelen hoor :)
Maak je over de organisatie geen zorgen, ging vorigen keren ook prima (met wat foutjes hier & daar, maar aldoende leert men ;) ).

In principe is een w&l meeting voor w&l mensen. Hoewel ik andere mensen natuurlijk moeilijk kan verbieden om te komen :)

M'n ervaring is dat het een gezellige middag/avond is altijd, en er ook altijd wel wat gediscussieerd wordt (op een gezellige manier). De gehouden meetings waren beide een succes. De eerste keer kwamen er 20 ( :? ) mensen ofzo en de 2e keer ook zoiets (toch? :) ). De eerste keer gingen we eerst naar firkin (cafe) toe om vervolgens bij een of ander eetcafe te gaan eten. En ik moest toen vroegjes naar huis dus de rest weet ik niet. De 2e keer gingen we eerst ff ergens op terrasje zitten, maar dat was te koud. Toen gingen we naar de winkel van sinkel toe, daar tijd gezeten. Toen gingen we chinezen. En daarna scheiden onze wegen een beetje, paar gingen naar cafe belgie, andere naar de boothill saloon.

Ik zal zeer binnenkort (vanavond of morgen) een topic openen waar we eerst gaan kijken welke datum we de meeting gaan houden (dan komt er dus ook een lijst met wie er allemaal komt), dan gaan we kijken waar we de meeting gaan houden.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 17:58 schreef morgoth het volgende:

[..]

Maak je over de organisatie geen zorgen, ging vorigen keren ook prima (met wat foutjes hier & daar, maar aldoende leert men ;) ).

In principe is een w&l meeting voor w&l mensen. Hoewel ik andere mensen natuurlijk moeilijk kan verbieden om te komen :)

M'n ervaring is dat het een gezellige middag/avond is altijd, en er ook altijd wel wat gediscussieerd wordt (op een gezellige manier). De gehouden meetings waren beide een succes. De eerste keer kwamen er 20 ( :? ) mensen ofzo en de 2e keer ook zoiets (toch? :) ). De eerste keer gingen we eerst naar firkin (cafe) toe om vervolgens bij een of ander eetcafe te gaan eten. En ik moest toen vroegjes naar huis dus de rest weet ik niet. De 2e keer gingen we eerst ff ergens op terrasje zitten, maar dat was te koud. Toen gingen we naar de winkel van sinkel toe, daar tijd gezeten. Toen gingen we chinezen. En daarna scheiden onze wegen een beetje, paar gingen naar cafe belgie, andere naar de boothill saloon.

Ik zal zeer binnenkort (vanavond of morgen) een topic openen waar we eerst gaan kijken welke datum we de meeting gaan houden (dan komt er dus ook een lijst met wie er allemaal komt), dan gaan we kijken waar we de meeting gaan houden.
Weet je hoe VET!
Dat betekent dat het dus meestal in Utrecht word gehouden of zit ik nou weer fout.
Maar volgens mijn idee is de winkel van sinkel en de boothill alleen samen in mijn stadje te bekennen!
Maar hoe ligt de leeftijdsgrens dan meestal?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 17:58 schreef morgoth het volgende:

[..]

Klinkt allemaal leuk. Welke stad waren jullie toen? ik woon namelijk in amsterdam en heb niet zoveel zin om in Rotterdam of eindhoven naar toe te gaan. Denk persoonlijk meer aan een neutrale stad als : Utrecht. Weet niet of daar wat te doen is maar goe.

Verwijderd

/me vindt het een uitzonderlijk puik plan

We houden het op Utrecht, lekker centraal, en iedereen kan er in principe goed komen qua vervoer.

Verwijderd

Mag ik lordspacie mee nemen? Dan kom ik ook.

Verwijderd

Het was idd beide keren in Utrecht en dat is voor mij op fietsafstand, dus daar was ik wel blij mee :).

De leeftijd ligt zo rond de 20 met een zeer kleine standaarddeviatie als de etreme waarden even buiten beschouwing gelaten worden.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 19:00 schreef Sandalf het volgende:
Het was idd beide keren in Utrecht en dat is voor mij op fietsafstand, dus daar was ik wel blij mee :).
Voor mij zou het op loopafstand zijn! :)
dus daar zou ik wel heel erg blij mee zijn
alleen zit ik dus onder het gemiddele leeftijdsgroep, maar ja boeiend hoor! :)

• Morgoth
Mij lijkt het handigst om het weer in utrecht te doen, hoewel viptweak daar probs mee heeft geloof ik, toch viptweak? :)

Gem. leeftijd 20? Snik, dan liggen alle mods van w&l daaronder :P

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Goed plan, gezien de gezelligheid van de vorige keren, ben ik er helemaal voor! :)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

leuk idee.... als ik de datum weet kan ik zorgen dat ik kan komen....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Mag je eigenlijk ook mensen meenemen die niet op tweakers staan aangemeld?? :)

Verwijderd

T'is mischien maar een idee, maar is het niet verstandig zoiets in de lente of begin zomer te organiseren ofzo? Ik heb het idee dat de periode tussen pasen en de zomervakantie het "lichtste" is voor mensen die veel met schoolzaken bezig zijn, vanwege de vrije dagen enzo.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 20:41 schreef chromisX het volgende:
T'is mischien maar een idee, maar is het niet verstandig zoiets in de lente of begin zomer te organiseren ofzo? Ik heb het idee dat de periode tussen pasen en de zomervakantie het "lichtste" is voor mensen die veel met schoolzaken bezig zijn, vanwege de vrije dagen enzo.
De kerstvakantie is ook zeer geschikt, die duurt bij iedereen twee weekjes, en de mensen met een baan of die stage lopen, kunnen dan ruim van tevoren vrij vragen.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 20:44 schreef Kyori het volgende:

[..]

De kerstvakantie is ook zeer geschikt, die duurt bij iedereen twee weekjes, en de mensen met een baan of die stage lopen, kunnen dan ruim van tevoren vrij vragen.
Ja idd, en sowieso, volgens mij is school altijd wel zwaar, en het lijkt mij juist dat het aan het eind van het jaar zwaarder is dan in het begin, want dan heb je examens of je moet nog cijfers ophalen etc.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 20:44 schreef Kyori het volgende:

[..]

Nah niet in de kerst vakantie of het moet vrijdag avond/zaterdag/zondag. In de kerst vakantie mag ik geen vrij nemen. Dus kan ik niet mee.

Verwijderd

(reply op kyori)
Mischien wel ja. Ik redeneerde zo omdat ik net na de herstvakantie en na de kerstvakantie gelijk tentamenweken heb. Eigenlijk heb je dan geen vakantie, want dan ben je druk bezig met zaken die je niet kon doen tijdens de schoolperiode vanwege de prakticumverplichtingen etc. Met de pasen heb ik echter de tentamenweek voor de vakantie; ergens mischien toch vervelend, maar dan heb ik in mijn geval wel "echt" vakantie. (Mischien dat dit voor meerdere mensen zo geldt. Dat weet ik natuurlijk niet! ;) ) in die week heb ik dan geen echte verplichtingen; de meeste mensen zouden dan in het geval dat de meerderheid ook afhankelijk van een dergelijke roosterplanning zoals mij, meer tijd hebben om te kunnen komen. (afgezien van het feit dat een dagje vrijmaken natuurlijk nooit moeilijk is, maar toch..)

Afgezien daarvan... het kwartester tussen de pasen en de zomervakantie is bezaaid met vrije dagen zoals koninginnedag, bevrijdingsdag en goeie vrijdag ofzo, weetikwat; mischien geschikte dagen voor een meeting? vandaar mijn opmerking.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 21:18 schreef chromisX het volgende:

Afgezien daarvan... het kwartester tussen de pasen en de zomervakantie is bezaaid met vrije dagen zoals koninginnedag, bevrijdingsdag en goeie vrijdag ofzo, weetikwat; mischien geschikte dagen voor een meeting? vandaar mijn opmerking.
Daar hebbie idd wel gelijk in ja!
alhoewel ik dan wel waarschijnlijk al dicht bij mijn examens zit in die buurt, maar ja, boeiend, er is altijd wel tijd voor lol! :)

Verwijderd

Als ik kan, zal ik zeker komen :)

In de kerstvakantie kan ik waarschijnlijk wel. Tot na pasen wachten duurt een beetje lang denk ik. Dan kunnen we nog wel een paar maanden wachten met organiseren.

Ik heb het op het moment erg druk met school, maar of ik het met pasen minder druk ben kan ik echt nog niet bekijken.

Misschien is het makkelijk om weer een paar mogelijke data neer te zetten en te kijken wanneer de meeste kunnen. Een paar zaterdagen rond kerst misschien?
Sinterklaas, kerst en oud en nieuw vallen allemaal niet op een zaterdag, dus daar hoef je niet bang voor te zijn :)

Over je leeftijd hoeft niemand zich trouwens zorgen te maken. Ik verwachte bij de eerste meeting als 17 jarige tussen de ouwe lullen te komen, maar de ouwe lullen waren ruim in de minderheid. De meeste waren ietsje ouder dan ik, maar qua gedrag merkte ik daar niets van :P
Het is juist wel leuk als er een beetje variatie in de leeftijd zit.

Verwijderd

Das waar ja
Ik ben zelf 16 jaartjes oud,
maar ik heb ook geen probleem met leeftijdsvariatie

Zit er eigenlijk veel variatie in het geslacht?

Maar ja data's prikken lijkt mij wel chilling, en dan kan je idd een beetje peilen wanneer iedereen kan!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

De vrouwen waren in de minderheid de vorige keer. Nee ik was er niet de vorige keer, maar ik heb Confuzer zijn film gekeken. Die was cool !!! :)

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

In de minderheid, that's a bit of an understatement. :P Ongeveer 10 % van de aanwezigen de vorige 2 (!) W&L meetings was vrouw... :*

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Op maandag 08 oktober 2001 19:19 schreef morgoth het volgende:
Mij lijkt het handigst om het weer in utrecht te doen, hoewel viptweak daar probs mee heeft geloof ik, toch viptweak? :)

Gem. leeftijd 20? Snik, dan liggen alle mods van w&l daaronder :P
* KroontjesPen komt daar ruim boven uit

* KroontjesPen zelfs met iemand van 1 jaar dat gem. van 20 niet halen

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ben 18
maar nog niet zo'n vaste bezoeker in W&L

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46
ben ook 18, was betere bezoeker van W&L, ben aan 't afkicken.. :P

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Elvhenk is natuurlijk een extreem geval, en moet eigelijk niet worden meegeteld he :-)

Dus dan blijkt dat maar 5% van de aanwezigen een vrouw is. Maar ja, dat is minder dan 2 sigma, dus dat is waarschijnlijk te wijten aan een meetfout.

Conclusie: Alle aanwezigen zijn man

Dat klopt dan weer natuurlijk met het bewijs van FCA dat alle mensen van hetzelfde geslacht zijn ;)

Anway, vorige 2 meetings waren groot succes, dus ik denk dat we deze meeting met een gerust hart weer over kunnen laten aan ons aller Morgoth. (Ik ga dat natuurlijk als W&L God niet zelf doen :P)

Er is mij echter wel een andere zware taak in de schoenen geschoven. Het zal een telleurstelling zijn voor sommigen hier, maar een W&L meeting is alleen voor W&L'ers. Anderen zijn dus niet welkom.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:13 schreef Diadem het volgende:
Elvhenk is natuurlijk een extreem geval, en moet eigelijk niet worden meegeteld he :-)

Dus dan blijkt dat maar 5% van de aanwezigen een vrouw is. Maar ja, dat is minder dan 2 sigma, dus dat is waarschijnlijk te wijten aan een meetfout.

Dat klopt dan weer natuurlijk met het bewijs van FCA dat alle mensen van hetzelfde geslacht zijn ;)

Anway, vorige 2 meetings waren groot succes, dus ik denk dat we deze meeting met een gerust hart weer over kunnen laten aan ons aller Morgoth. (Ik ga dat natuurlijk als W&L God niet zelf doen :P)

Er is mij echter wel een andere zware taak in de schoenen geschoven. Het zal een telleurstelling zijn voor sommigen hier, maar een W&L meeting is alleen voor W&L'ers. Anderen zijn dus niet welkom.
Wanneer ben je dat precies??

ik bedoel stel dat ik hier af en toe wat post, 1 x in de 2 dagen, maa veel lurk?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:13 schreef Diadem het volgende:

Ik vraag me af wie w&l ers zijn? Ben ik er 1?

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:07 schreef Virtual-nobody het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie w&l ers zijn? Ben ik er 1?
Dat lijkt me wel, je hebt in 25 W&L topics gepost, dus dan kom je de kwalificatie wel door.

Verwijderd

met deze post erbij zou ik in 13 verschilende topics gepost hebben binnen W&L, dus meschien een border case.
maar als de datum van die meeting binnen het weekend kan vallen zal ik daar zeer blij mee zijn. liefst ook pas over een maand ofzo dan weet ik teminste zeker dat ik geld heb.
ik zal niet voor een al te grote afwijking zorgen
ik ben op 19 nov jarig en dan word ik 20 dus ik zit heel erg dicht tegen het gemiddelde aan. (8>

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Ik denk dat Diadem bedoelt: mensen die weleens posten/ hebben gepost in W&L. Dus geen aanhang van buitenaf ofzo. Maar ik hoop dat we niet gaan tellen hoeveel W&L posts iemand heeft, dat lijkt me over the top.

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

(Ik ga dat natuurlijk als W&L God niet zelf doen )
* Elvhenk klopt Diadem stevig op zijn hoofd om die dikke nek wat eraf te krijgen! :P

(Ja, zo'n meetfout is altijd vrij lastig he?)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

I'll be there if I can. :)
Ik heb 't op dit moment extreem druk, dus ik laat het met genoeg aan iemand anders, zoals Morgoth, over. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:51 schreef Lord Daemon het volgende:
I'll be there if I can. :)
[..]

Ik heb 't op dit moment extreem druk, dus ik laat het met genoeg aan iemand anders, zoals Morgoth, over. :)
smoesjes ;)

We moeten het wel in het weekend dan doen.

• BlackBurn
  • Laatst online: 20:19

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

uitstekend plan :-)
Het lijkt me het makkelijkste als je wat data's prikt en kijkt wanneer de meeste kunnen.

*FF reply op hierboven verschil in geslacht zal wel meevallen, omdat imho de meeste tweakers mannelijk zijn, maar het zal wel niet verboden zijn om je vriendin mee te nemen ;-)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:06 schreef BlackBurn het volgende:
uitstekend plan :-)
Het lijkt me het makkelijkste als je wat data's prikt en kijkt wanneer de meeste kunnen.

*FF reply op hierboven verschil in geslacht zal wel meevallen, omdat imho de meeste tweakers mannelijk zijn, maar het zal wel niet verboden zijn om je vriendin mee te nemen ;-)
nou blijkbaar is het dus alleen bedoelt voor W&L-ers, tenzij je vriendin natuurlijk er zo eentje is, maar kweenie, er werd al eerder gemeld dat het alleen daarvoor bedoelt is.....

• FCA
  • Laatst online: 23-01 15:33

FCA

Count me in....
Ik vrees alleen dat ik al eng veel mensen ken (hoewel ik nog nooit op een W&L meeting ben geweest)

En graag niet in vakanties ofzo. Ik heb namelijk voorlopig geen vakantie :(
Maar de modjes ook niet geloof ik ;) dus dat zit wel snor.

En Utrecht is natuurlijk the place to be voor dit soort dingen.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Utrecht dat moet je altijd in het juiste perspectief zien natuurlijk: hoe verhoud zich dat tot mijdrecht? Qua vervoer e.d., maar goed ik heb er zin! Regel dat dus ff Morgoth.

• Morgoth
Jaja ik open straks wel ff een topic, maar ben busy momenteel.

• Morgoth
zie: [topic=288047/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.