Fans op de beurs goedkoper ?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Topicstarter
Zijn fans op beurzen als HCC dagen en de pc dumpdag goedkoper ? Zo ja, hoeveel voordeel mag ik ongeveer verwachten ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

denk niet dat dit je entree waard is :?

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
Op maandag 08 oktober 2001 16:46 schreef JT het volgende:
Zijn fans op beurzen als HCC dagen en de pc dumpdag goedkoper ? Zo ja, hoeveel voordeel mag ik ongeveer verwachten ?
genoeg :9

hondennamen.info Openscheermes.nl

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 22:21

snoei

kabels... :D

zeker, een 8 cm fan kost ongeveer 10 piek

Verwijderd

veel dingen zijn idd op beurzen als HCC wat goedkoper ...

oeh ik kan echt niet w88 tot de HCC dagen weer komen !
echt heerlijk om daar rond te lopen :o
Vorig jaar de halve dag met een doos van 15kg rondgesleept :P
maar wel de moeite waard achteraf!

• martijn12345
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

voor fans kun je beter popster worden, of film-acteur :+

serieus: ik zou daarvoor niet naar de HCC gaan. Kun je beter naar een rommelmarkt gaan. Daar staat vast wel iemand die 5 oude AT voedingen wegdoet voor 25 gulden.
Betaal je 5 gulden per fan. Hoef je niet die gigantische drukte in.

PS. Wanneer is de HCC eigenlijk, ben er nooit geweest, maar wil er wel eens heen.

Geen inspiratie

Verwijderd

23 / 24 / 25 november

Iemand nog leuke ervaringen van vorig jaar? :)

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 17:01 schreef OuweRus het volgende:
23 / 24 / 25 november

Jep. AT voedingen ( In een grabbeldoos ) waren gratis >:) Gebruik er nu een voor mijn toekomstige waterkoeling en uit die andere 2 heb ik de fans gehaald en in mijn kast gehangen.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 16:48 schreef snoei het volgende:
zeker, een 8 cm fan kost ongeveer 10 piek
Kogel of glijlagers ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 17:01 schreef OuweRus het volgende:
23 / 24 / 25 november

Jep. Gratis AT Voedingen.

Verwijderd

/me is ook nog nooit geweest.. :( :)

misschien toch maar eens gaan :)

• Dennizz
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

jammer dat er nog geen modders shirt's zijn, das wel leuk op zon beursje :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Op maandag 08 oktober 2001 17:11 schreef Schum1 het volgende:
* InterCC is ook nog nooit geweest.. :( :)

misschien toch maar eens gaan :)
Is wel de moeite waard hoor. Al is het maar om er een keer geweest te zijn :)

Verwijderd

Dit is mijn verhaal over HCC dagen 2000 >:)

Ik had samen met een vriend afgesproken om er op een vrijdag heen te gaan (waarom achteraf weten we ook niet meer precies) Alleen we gingen er dus heen onder schooltijd (oooeeeh) :P dus alles goed voorbereid: een absenten briefje gemaakt, handtekening gefaked (dom) en me vrijdag ochtend afgemeld op school , met de melding dat ik 'ziek' was =] Ik had met die vriend afgesproken op station en we zijn toen naar Utrecht gegaan...was echt bruud om daar te zijn, had wat dingen gekocht en we zijn weer tegen de avond terug naar huis gegaan.
Nu alleen het probleem: Ik had met m'n ouders afgeproken dat ik er zondag heen zou gaan, maar ik ben dus ('stiekem') op vrijdag gegaan, dus ik moest naar binnen sneaken (met die GROTE doos in m'n hand) en dat ding verstoppen... gelukkig was m'n pa nog niet thuis en ik had het geluk dat m'n ma aan de telefoon zat, dus ik snel naar boven en dat ding onder m'n bed gelegd.
Dus ik doen alsof ik gewoon naar school was gegaan, en er verder nix aan de hand was...

Volgende Dag: ik kwam terug van werken op zaterdag (markt)...
komen m'n ouders naar me toe, toen ik net binnen kwam lopen met de mededeling dat ze een onbekende doos onder m;n bed hadden zien liggen die mijn kleine zusje :( had zien liggen toen ze in m'n kamer was... omg
Uiteindelijk dikke ruzie met m'n ouders gehad en er later erg spijt van gehad dat ik niet gewoon op zondag erheen ben gegaan...
Dit is dus een les voor mensen die ook zoiets in gedachten hadden :7 Bedrieg je ouders NIET !!! ze komen er toch wel achter en je krijgt er alleen maar spijt van !

Maar verder ontzettend veel lol gehad en achteraf konden m'n ouders er ook wel een beetje om lachen :+

pff..ff m'n vingers uit laten rusten :)
cya =]

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Leuke ervaringen op de HCC? Dan kan ik maar 1 ding noemen, en dat is het proletarisch winkelen (ook wel jatten, stelen, gappen) bij de standjes met ouwe rommel. Je hebt gegarandeerd een leuke en spannende dag....en wie weet kom je thuis met iets wat nog werkt ook. Da vin ik dan weer leuk...maar geen aanstoot aan nemen hoor.

En nog iets: ouwerus, waarom heb je niet meteen met je ouders besproken dat je er vrijdag naar toe zou gaan?

I reject your reality, and substitute my own.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:23 schreef _sNaRs_ het volgende:
En nog iets: ouwerus, waarom heb je niet meteen met je ouders besproken dat je er vrijdag naar toe zou gaan?
Ooit wel is gehoord van ouders die willen dat je naar school gaat ?

Ecodan warmtepomp

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ligt er aan hoeveel je er anders voor betaald :P
ik had hier toen in een gewone winkel een 8 cm fan voor 12 piek...niet slecht

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-04 15:52

RoRoo

Certified Prutser

Op maandag 08 oktober 2001 17:22 schreef OuweRus het volgende:
Dit is mijn verhaal over HCC dagen 2000 >:)

Ik had samen met een vriend afgesproken om er op een vrijdag heen te gaan (waarom achteraf weten we ook niet meer precies) Alleen we gingen er dus heen onder schooltijd (oooeeeh) :P dus alles goed voorbereid: een absenten briefje gemaakt, handtekening gefaked (dom) en me vrijdag ochtend afgemeld op school , met de melding dat ik 'ziek' was =] Ik had met die vriend afgesproken op station en we zijn toen naar Utrecht gegaan...was echt bruud om daar te zijn, had wat dingen gekocht en we zijn weer tegen de avond terug naar huis gegaan.
Nu alleen het probleem: Ik had met m'n ouders afgeproken dat ik er zondag heen zou gaan, maar ik ben dus ('stiekem') op vrijdag gegaan, dus ik moest naar binnen sneaken (met die GROTE doos in m'n hand) en dat ding verstoppen... gelukkig was m'n pa nog niet thuis en ik had het geluk dat m'n ma aan de telefoon zat, dus ik snel naar boven en dat ding onder m'n bed gelegd.
Dus ik doen alsof ik gewoon naar school was gegaan, en er verder nix aan de hand was...

Volgende Dag: ik kwam terug van werken op zaterdag (markt)...
komen m'n ouders naar me toe, toen ik net binnen kwam lopen met de mededeling dat ze een onbekende doos onder m;n bed hadden zien liggen die mijn kleine zusje :( had zien liggen toen ze in m'n kamer was... omg
Uiteindelijk dikke ruzie met m'n ouders gehad en er later erg spijt van gehad dat ik niet gewoon op zondag erheen ben gegaan...
Dit is dus een les voor mensen die ook zoiets in gedachten hadden :7 Bedrieg je ouders NIET !!! ze komen er toch wel achter en je krijgt er alleen maar spijt van !

Maar verder ontzettend veel lol gehad en achteraf konden m'n ouders er ook wel een beetje om lachen :+

pff..ff m'n vingers uit laten rusten :)
cya =]
hehehehe ik woon gewoon niet thuis.. scheelt hoop ellende..

ik stak vorig jaar m'n hand op om mijn broer een mep te geven had ik bij zo'n veilig een mp3 cd speler gekocht voor 120 piek :)

vonk wel toffe aktie..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-04 15:52

RoRoo

Certified Prutser

Op dinsdag 09 oktober 2001 15:28 schreef JT het volgende:

[..]

Ooit wel is gehoord van ouders die willen dat je naar school gaat ?
ehh nee.. :?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

ik stak vorig jaar m'n hand op om mijn broer een mep te geven had ik bij zo'n veilig een mp3 cd speler gekocht voor 120 piek
LoL !!

en erhm, m'n ouders gaan er normaal vanuit dat ik naar school ga dus ik begrijp niet waar die vraag op slaat :?

• snars
  • Niet online
Wat ik dus bedoelde was: Als ik jou was zou ik altijd geprobeerd hebben het te overleggen met je ouders. Wie waagt die wint!

Maargoed als we het nou es lekker niet meer over ouders gaan hebben op dit forum...

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 21:12

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

En ook niet over de HCC..

Laat maar.. .

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 09 oktober 2001 23:42 schreef LiGHtNiNG! het volgende:
En ook niet over de HCC..
En waarom dan wel niet?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 16:35
ik liep vorig jaar de uitgang uit met 20 kilo op me rug en 2 volle zakken in me handen hehehe, koste me wel wat, zat scsi cdrspelertje bij voor 25 piek, dat soort dingen hehe

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Der zit hier in nijmegen een PC shop met een repair afdeling...

Die pleuren altijd oude onderdelen in een bak voor 5 piek per stuk, voor de hobby.
K'had laatst toch weer een paar van die videokaart fans.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

Vorig jaar lagen bij de stand van Comptechworld de fans voor 7,50 of 10 gulden .. natuurlijk nog bij meer stands, maar dat ben ik weer vergeten ..

Waren er ook Peltiers te koop @ HCC 2000? en andere die-hard OC'ing stuff .. ?

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 00:50 schreef Phaerion het volgende:
Der zit hier in nijmegen een PC shop met een repair afdeling...

Die pleuren altijd oude onderdelen in een bak voor 5 piek per stuk, voor de hobby.
K'had laatst toch weer een paar van die videokaart fans.
Laat me raden......Hij zit tegen over een postkantoor en "naast" een bloemen stal!!

Pfff ik zeg niks :r

• snars
  • Niet online
We hebben het hier natuurlijk over Orbit Systems, de zaak voor de Echte Hobbyist(tm)! :) Hehe ik zeg ook nix..

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:11

Flotter

Pelipper!

(jarig!)
Ik ben vorig jaar met de halve klas (Hogere informatica) ook vrijdags onder schooltijd naar de HCC geweest. De meeste leraren hadden er al rekening mee gehouden >:)

'k Heb er trouwens een brander, kast en fans gekocht.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

De HCC is dan pas eind november maar de pc-dumpdag A'dam(zeker geschikt voor dit soort artikelen) is 20 oktober...scheelt toch weer een 5-tal weken!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval op de HCC2000 zo goed als geen fans gezien, kan aan mij liggen. Kasten (en dan mooie merkkasten) waren eveneens niet echt te vinden.

Scheelt wel superveel geld, vorig jaar daar met de gedachte heen gegaan om een msi-k7tpro2, tbird900, proccooler en kast te kopen en had daar ongeveer genoeg geld voor bij. (vergeleken met de pricewatch)
Ik kwam terug met msi-k7tpro2, tbird900, proccooler, kast300watt, Gf2mx, 50cd's platinum en philips, slotcooler80mm en nog wat gadgets :)

Dus het scheelt echt en dan bij de pricewatch had ik de porto er nog niet eens bijgerekend.
Pagina: 1