Verwijderd
Waarom post jij allemaal onzin topics? Ik zie er al 3 van jou op slot staan hier en ik vermoed dat deze ook niet zo lang leeft...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Vrede op aarde......tralala.....lalala....lalala..
ff serieus: Bestaan die echt voor AoE? Of heb jij net de eerste opgestart?Op maandag 08 oktober 2001 16:43 schreef Apehaar het volgende:
Welke clans zijn er allemaal??
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
* JohnnyBravo heeft er ook nog nooit van gehoordOp dinsdag 09 oktober 2001 21:19 schreef Weurst het volgende:
[..]
ff serieus: Bestaan die echt voor AoE? Of heb jij net de eerste opgestart?
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
zal wel weer zo'n onzin topic zijn die toch weer volgelult worden met onzin en erg genoeg werk ik hierzelf aan meeOp dinsdag 09 oktober 2001 21:23 schreef JohnnyBravo het volgende:
[..]
* JohnnyBravo heeft er ook nog nooit van gehoord
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Waarom post jij als schapehaar eigelijk nooit wat boeiendsOp maandag 08 oktober 2001 16:43 schreef Apehaar het volgende:
Welke clans zijn er allemaal??
Jongens, ik d8 dat we hier met l3373 internetters te maken hadden, tuurlijk is er een AoE clan, meerdere zelfs, het spel is alleen een beetje aan het uit sterven, maar tuurlijk heb je er clans voor, je hebt zelfs voor Diablo 2 clans man, als je iets niet in clanverband hoeft te spelen is dit het wel.
Je hebt voor alles een clan.
Je hebt voor alles een clan.
Verwijderd
Apehaar: Jezus man ben je nou zo dom of doe je het erom?
Ik heb ff op je naam gezocht en ik kom alleen maar domme bullshit tegen.
Leer ff normale topics posten
Ik heb ff op je naam gezocht en ik kom alleen maar domme bullshit tegen.
Leer ff normale topics posten
Ja kijk maar op www.megatron-clan.com !!!!!!!!!!
Verwijderd
Look who's talking....Op donderdag 11 oktober 2001 16:51 schreef Apehaar het volgende:
Sukkels rookies zijn jullie speelt er niemand AEO 2 op Internet !!!!!
Jaja, speelkwartier is over mensen. En vooral voor apehaar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()