Toon posts:

Wat voor zaagjes ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je nou in je kast wilt zagen wat voor type zaagjes moet je dan gebruiken en doe je het met een electrische zaag of met de hand ??

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ja gewoon met je hand zagen :+

Nee je kan het beste een dremel gebruiken, word het mooist.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Als je gaten wilt maken kan je misschien beter en Dremel kopen/lenen, dan zijn de gaten een stuk mooier. Voor de rest een ijzerzaag?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ga ik maar een dremel halen binnenkort en een ijzer zaag heb ik nog wel liggen.

Heb wel een keer een gat in een oude 8086 gemaakt maar toen moest ik een beetje teveel vijlen gelukkig is er nu de dremel :)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

decoupeerzaag met fijnste ijzerzaagje wat je kan vinden, werkte perfect bij blowholes en window hier, ff met dremel bijwerken en issie 100%

tip: als je aan de goeie kant zaagt, doe dan een handoek om de voet van de zaag oid, om niet te krassen

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 00:51
Ligt er helemaal aan wat je wilt zagen.
Maar als dit vrij precies moet kun je het beste figuurzaagjes gebruiken, je jast er dan wel een heel pakje doorheen, maar dan is het wel perfect.

Met decopeerzagen enz moet je toch oppassen, want dan loop je de kans om je kast te beschadigen (en neem dat maar van mij aan, want ik spreek uit ervaring :)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op maandag 08 oktober 2001 16:42 schreef Kayz het volgende:
Ligt er helemaal aan wat je wilt zagen.
Maar als dit vrij precies moet kun je het beste figuurzaagjes gebruiken, je jast er dan wel een heel pakje doorheen, maar dan is het wel perfect.

Met decopeerzagen enz moet je toch oppassen, want dan loop je de kans om je kast te beschadigen (en neem dat maar van mij aan, want ik spreek uit ervaring :)
ik heb 2 fangaten gemaakt (80mm) en 1 window met 6 bochjes :) werkte perfect, moet alleen in de gaten houden wat je doet, en beetje nadenken van te voren...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal heb voor 50 piek een pc met monitor op de kop getikt ( 486 dx2 ) bij een 2e hands winkel ff nieuwe batterij op het moederboard solderen want die was op.

Nu ff de case modden ....

Nog ff over de figuur zaagjes wat voor type neem je dan want er zijn aardig wat soorten van die zaagjes ....
Pagina: 1