vast wel denk ik...maar dan moet je ook 2 keer betalen
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Nee, is niet mogelijk dacht ik. Je kunt wel een 2e abonnement nemen.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Haha kan je straks 2 keer geld terug vragen omdat je er te vaak uitligtOp maandag 08 oktober 2001 17:38 schreef Overspeed het volgende:
Nee, is niet mogelijk dacht ik. Je kunt wel een 2e abonnement nemen.
Een router kopen is een andere optie, voor 500,- piek heb je een prima router zodat je alsnog met 1 IP met je hele netwerk kan inetten, maar goed das dan wel weer 500 piek.Op maandag 08 oktober 2001 16:30 schreef GODZILLA2001 het volgende:
is dit mogelijk bij chello een 2e ip aanvragen zodat een andere computer ook (legaal het inet op kan?)
Verwijderd
Maar dat is volgens chello niet legaal he. Hij wil legaal met 2 comps op internetOp maandag 08 oktober 2001 18:00 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
Een router kopen is een andere optie, voor 500,- piek heb je een prima router zodat je alsnog met 1 IP met je hele netwerk kan inetten, maar goed das dan wel weer 500 piek.
Je moet eens chello bellen en eens naar een soort van bedrijfsaansluitingen informeren. Ik weet niet of dat als particulier ook kan, maar dan heb je in ieder geval meerdere ip's
Pagina: 1