Toon posts:

2e ip bij chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is dit mogelijk bij chello een 2e ip aanvragen zodat een andere computer ook (legaal het inet op kan?)

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
vast wel denk ik...maar dan moet je ook 2 keer betalen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:34
Nee, is niet mogelijk dacht ik. Je kunt wel een 2e abonnement nemen. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 08 oktober 2001 17:38 schreef Overspeed het volgende:
Nee, is niet mogelijk dacht ik. Je kunt wel een 2e abonnement nemen. :)
Haha kan je straks 2 keer geld terug vragen omdat je er te vaak uitligt :+

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op maandag 08 oktober 2001 16:30 schreef GODZILLA2001 het volgende:
is dit mogelijk bij chello een 2e ip aanvragen zodat een andere computer ook (legaal het inet op kan?)
Een router kopen is een andere optie, voor 500,- piek heb je een prima router zodat je alsnog met 1 IP met je hele netwerk kan inetten, maar goed das dan wel weer 500 piek.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 18:00 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Een router kopen is een andere optie, voor 500,- piek heb je een prima router zodat je alsnog met 1 IP met je hele netwerk kan inetten, maar goed das dan wel weer 500 piek.
Maar dat is volgens chello niet legaal he. Hij wil legaal met 2 comps op internet :)

Je moet eens chello bellen en eens naar een soort van bedrijfsaansluitingen informeren. Ik weet niet of dat als particulier ook kan, maar dan heb je in ieder geval meerdere ip's :)
Pagina: 1