he hallo wie oh wie wil mij helpen met de laatste twee licenties te behalen in gta 3 op de playstation 2 doormiddel van gezamelijk spelen of door een save game te delen met mij
ik woon in rotterdam
ik woon in rotterdam
ik kom het vierde rijbewijs niet door ben verdikkeme al drie dagen bezig met vandaar mijn vraag om help omdat ik weet dat als je met je ia licentie op de superspeedway endurance race bij de overwinning een fi auto krijgtOp maandag 08 oktober 2001 16:53 schreef Raimond het volgende:
gewoon effe flink doorzetten, brons is echt wel haalbaar hoor..
Als je effe vertelt wat precies het probleem is kan ik/iemand anders je misschien wat tips geven?Op maandag 08 oktober 2001 17:03 schreef schumie het volgende:
ik kom het vierde rijbewijs niet door ben verdikkeme al drie dagen bezig met vandaar mijn vraag om ....
de besturing is een stuk beter,grafisch is het beterOp maandag 08 oktober 2001 17:06 schreef Apehaar het volgende:
Gran turismo 3 erg mooi maar niet nieuw het blijft hetzelfde als de voorgaande games.
in de examens voor inetnationaal license a kom ik niet vorobij de eerste test,de 5,6,7 en 8Op maandag 08 oktober 2001 17:11 schreef Raimond het volgende:
[..]
Als je effe vertelt wat precies het probleem is kan ik/iemand anders je misschien wat tips geven?
Verwijderd
Wat is dat nou voor domme flameOp maandag 08 oktober 2001 17:06 schreef Apehaar het volgende:
Gran turismo 3 erg mooi maar niet nieuw het blijft hetzelfde als de voorgaande games.
Ik kreeg "gewoon" een C5R, heb ik alsnog half amateur mee gehaalt maar okOp maandag 08 oktober 2001 17:03 schreef schumie het volgende:
[..]
ik kom het vierde rijbewijs niet door ben verdikkeme al drie dagen bezig met vandaar mijn vraag om help omdat ik weet dat als je met je ia licentie op de superspeedway endurance race bij de overwinning een fi auto krijgt
en ik nu eindelijk de rest ook vrij wil hebben om te spelen er schijnt namelijk een f1 toernooi vrij te komen na het behalen van de superlicentie
Verwijderd
ik krijg het dus niet voor me kaar is er niemand in de buurt om eens een keer mee af te sprekenOp maandag 08 oktober 2001 19:17 schreef Peppers4ever het volgende:
Bij endurance zijn verschillende F1 auto's te halen, maar dan moet je wel zin hebben in die banen, want je zit af en toe echt uren lang 1 race te doen (gewoon tv tussendoor kijken, anders hou je het echt niet uit). En soms moet je de baan dan nog eens doen. Maar de 100 lap baan (ik weet ff niet hoe ie heet) waarbij je die ovalen baan rijdt, daar moet je gewoon de GT1 pakken, en dan heb je een grote kans dat je de Polyphony Digital 001 krijgt, een echt topautootje.
je kan ook naar mij toe komen ik heb hem ghier staan en ik woon op zuid das dus vlak bij ijselmondeOp maandag 08 oktober 2001 23:46 schreef Peppers4ever het volgende:
Nou de PS2 is niet van mij, ik heb wel heel de vakantie gespeeld maar mijn broer is weer zo aardig hem mee te nemen naar Rotterdam (IJsselmonde om precies te zijn)...
Verwijderd
PSN-id: Chrasher
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq