Toon posts:

Granturismo 3 op de playstation 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he hallo wie oh wie wil mij helpen met de laatste twee licenties te behalen in gta 3 op de playstation 2 doormiddel van gezamelijk spelen of door een save game te delen met mij

ik woon in rotterdam

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Raimond613

Simracer

gewoon effe flink doorzetten, brons is echt wel haalbaar hoor..

iracing profile

Verwijderd

Zeker voor schumi :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 16:53 schreef Raimond het volgende:
gewoon effe flink doorzetten, brons is echt wel haalbaar hoor..
ik kom het vierde rijbewijs niet door ben verdikkeme al drie dagen bezig met vandaar mijn vraag om help omdat ik weet dat als je met je ia licentie op de superspeedway endurance race bij de overwinning een fi auto krijgt
en ik nu eindelijk de rest ook vrij wil hebben om te spelen er schijnt namelijk een f1 toernooi vrij te komen na het behalen van de superlicentie
:9~

Verwijderd

Gran turismo 3 erg mooi maar niet nieuw het blijft hetzelfde als de voorgaande games.

• Raimond613
  • Nu online

Raimond613

Simracer

Op maandag 08 oktober 2001 17:03 schreef schumie het volgende:

ik kom het vierde rijbewijs niet door ben verdikkeme al drie dagen bezig met vandaar mijn vraag om ....
Als je effe vertelt wat precies het probleem is kan ik/iemand anders je misschien wat tips geven?

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 17:06 schreef Apehaar het volgende:
Gran turismo 3 erg mooi maar niet nieuw het blijft hetzelfde als de voorgaande games.
de besturing is een stuk beter,grafisch is het beter
alleen de licenties zijn ff wat moeilijker te halen dan in 2 vandaar de vraag of er iemand wil helpen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 17:11 schreef Raimond het volgende:

[..]

Als je effe vertelt wat precies het probleem is kan ik/iemand anders je misschien wat tips geven?
in de examens voor inetnationaal license a kom ik niet vorobij de eerste test,de 5,6,7 en 8
ik blijf maar kloten maar kom er niet voorbij

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 17:06 schreef Apehaar het volgende:
Wat is dat nou voor domme flame :? niet echt gepast hiero

Gewoon doorzetten met die license, de demo bekijken en zoveel mogelijk dezelfde lijn proberen aan te houden

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Op maandag 08 oktober 2001 17:03 schreef schumie het volgende:

[..]

ik kom het vierde rijbewijs niet door ben verdikkeme al drie dagen bezig met vandaar mijn vraag om help omdat ik weet dat als je met je ia licentie op de superspeedway endurance race bij de overwinning een fi auto krijgt
en ik nu eindelijk de rest ook vrij wil hebben om te spelen er schijnt namelijk een f1 toernooi vrij te komen na het behalen van de superlicentie
:9~
Ik kreeg "gewoon" een C5R, heb ik alsnog half amateur mee gehaalt maar ok :) mijn F1 kreeg ik na de 100 miles van Seatle

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Bij endurance zijn verschillende F1 auto's te halen, maar dan moet je wel zin hebben in die banen, want je zit af en toe echt uren lang 1 race te doen (gewoon tv tussendoor kijken, anders hou je het echt niet uit). En soms moet je de baan dan nog eens doen. Maar de 100 lap baan (ik weet ff niet hoe ie heet) waarbij je die ovalen baan rijdt, daar moet je gewoon de GT1 pakken, en dan heb je een grote kans dat je de Polyphony Digital 001 krijgt, een echt topautootje.

• Raimond613
  • Nu online

Raimond613

Simracer

ok, ik heb effe bekeken welke proeven dat zijn:
proef 8 heb ik meteen de eerste keer gehaald, gewoon durven remmen en strak aan de binnenkant blijven.
De andere proeven zijn niet echt lastig IMO, probeer anders die stukken circuit eerst in arcade mode in een langzamere auto.
Alleen die slalom is vrij lastig, die kostte mij ook een half uur ofzo.

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 19:17 schreef Peppers4ever het volgende:
Bij endurance zijn verschillende F1 auto's te halen, maar dan moet je wel zin hebben in die banen, want je zit af en toe echt uren lang 1 race te doen (gewoon tv tussendoor kijken, anders hou je het echt niet uit). En soms moet je de baan dan nog eens doen. Maar de 100 lap baan (ik weet ff niet hoe ie heet) waarbij je die ovalen baan rijdt, daar moet je gewoon de GT1 pakken, en dan heb je een grote kans dat je de Polyphony Digital 001 krijgt, een echt topautootje.
ik krijg het dus niet voor me kaar is er niemand in de buurt om eens een keer mee af te spreken

zie jij dat niet zitten peppers4ever???
jij woont in de buurt
als iemand zin heeft om af te spreken stuur maar een meeltje
cristiaan@wanadoo.nl

Verwijderd

Shit, postfoutje, hij gaf er eerst 2 dezelfde, mijn fout....

Verwijderd

Nou de PS2 is niet van mij, ik heb wel heel de vakantie gespeeld maar mijn broer is weer zo aardig hem mee te nemen naar Rotterdam (IJsselmonde om precies te zijn)...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 23:46 schreef Peppers4ever het volgende:
Nou de PS2 is niet van mij, ik heb wel heel de vakantie gespeeld maar mijn broer is weer zo aardig hem mee te nemen naar Rotterdam (IJsselmonde om precies te zijn)...
je kan ook naar mij toe komen ik heb hem ghier staan en ik woon op zuid das dus vlak bij ijselmonde

stuur maar een meel als je wat wil afspreken

Verwijderd

Sorry, dat zou je met mijn broer moeten bespreken, en ik zie hem pas weer in het weekend...

Maar 1 tip: probeer gewoon een middag met een groepje vrienden het uit te spelen (een man of 3, 4), als iemand dan geen zin meer heeft dan probeert de ander het even, en samen kom je er vaak tóch wel door heen, want de test zijn niet onmogelijk, maar wel pittig, ik weet het (ik heb zelf ook bij superlicense test 3, 6 en 7 (of andere nummers ik weet het niet precies) uitgespeeld en dat de rest dan de anderen hadden gedaan). GT3 is echt een leuk spel om samen te spelen en af te wisselen, in je eentje speel je het eens een half uurtje op een dag en dan ben je het vaak écht zat.

Verwijderd

pff wat nep om daar om te vragen, gewoon zelf doen, en anders jammer

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Laat die laatste licenties voorlopig gewoon links liggen, en ga lekker racen. :) Tegen de tijd dat je ze echt nodig hebt (bijvoorbeeld in de profesional league) heb je zoveel ervaring opgedaan op dezelfde circuits als die licenties, dat het een eitje wordt om ze te halen :Y).

Ik had in het begin daar ook problemen mee, maar na wat ervaring in het racen was het vrij makkelijk.

PSN-id: Chrasher

Pagina: 1