Domeinnaam registreren en e-mail forwarding

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 16:14
Het probleem:
Ik wil een domeinnaam registreren en die naar een homepage laten redirecten. Daarnaast wil ik ook een e-mail adres hebben (yourname@domeinnaam.com) en die laten redirecten naar een ander e-mail adres.
Nou ben ik dus al 5 uur aan het zoeken, lezen en snuffelen op het www. M.b.v. webhosters.nl een heleboel webhost bedrijven bekeken. Pakketten vergeleken etc.
Maar wat valt dat tegen zeg! Ik had niet verwacht dat dit zo duur zou moeten zijn. Mijn eisenpakket kost al gauw fl.150, - tot fl.175,- per jaar. Dat vind ik nogal wat om alleen maar een leuk e-mail adres te krijgen.
In eerste instantie wilde ik graag een NL hostingbedrijf omdat ik dan beter kom communiceren met het bedrijf bij problemen (bekender met NL wetgeving en taal dan de Amerikaanse) maar gezien de prijzen toch maar eens verder gekeken.

Bij www.domainmonger.com kun je voor $17/jaar het hele pakket krijgen wat ik hierboven beschreef. Maar ja... wel een buitenlands bedrijf en dat kan problemen geven bij communicatie.

Ik heb 2 vragen:
1) Kent iemand een goed NL bedrijf dat voor max fl.100,-/maand (incl. btw) een pakket heeft waarmee ik uit de voeten kan?

2) zijn er GoT'ers die ervaring hebben met Domainmonger en wat zijn die ervaringen (zowel positief als negatief)?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Maar wat valt dat tegen zeg! Ik had niet verwacht dat dit zo duur zou moeten zijn. Mijn eisenpakket kost al gauw fl.150, - tot fl.175,- per jaar. Dat vind ik nogal wat om alleen maar een leuk e-mail adres te krijgen.
Kent iemand een goed NL bedrijf dat voor max fl.100,-/maand (incl. btw) een pakket heeft waarmee ik uit de voeten kan?
Hmmm.... eerst zeg je dat je 150 - 175 piek per jaar teveel vindt. En dan vraag je of er iemand een goed bedrijf weet voor max. 100 piek per maand...

Wat is het nou???? ;)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50
Ik (en enkele anderen die ik ken) gebruiken DirectNic .

Dat doet in principe wat jij wilt, incl. onbeperkte e-mail forward regels.

Het enige nadeel is dat ze soms wat problemen hebben met hun e-mail forward service, zodat het met een uurtje vertraging aankomt (afgezien de keer dat ze door een software fout e-mail lieten bouncen). De afhandeling van problemen door hun trouble-ticket systeem is trouwens vrij goed te noemen.

Edit: het kost $15/jaar (incl. domein/e-mail forward/web forward)

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 10:45
Je kunt bijvoorbeeld zelf je domein registreren bij www.gandi.net (niet duur, zo'n 14 euro / jaar). Dan kun je de e-mail en het doorsturen regelen bij een bedrijf als www.powerdns.com (Nederlands/Engels!). Ze hebben een gratis pakket, of een wat uitgebreider pakket voor $15 per jaar; totaal komt dat op zo'n fl. 65,- per jaar uit.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:44
gewoon domeintje reggen voor paar tientjes, dns servers gebruiken van www.mydomain.com (gratis) en je kunt je domeinnaam laten redirecten naar een website elders of IP aan hangen. Voor de mail kun je ook kiezen of je eigen mailserver of emailforwarding naar een ander adres, wat jij wil..

Verwijderd

een pakketje met e-mail en een plekje om een hiddenframe te plaatsen heb je dus echt wel voor minder dan 175 piekjes, dan kijk je gewoon niet goed...je kunt nl als je een accountje van 1mb hebt ofzo al doormiddel van het plaatsen van 1 file een url forwarding maken. Dan moet je alleen nog e-mail aliassen hebben

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 16:14
fl.100,-/maand... oops... :) bedoel fl.100,-/jaar

wat ik zo lees hier is dat ik gewoon een beetje creatief moet zijn en meerdere bedrijven moet gebruiken voor verschillende services ipv een compleet pakket te zoeken.

Kijk daarom is GoT so handig... ik was alleen maar gefocust op 1 compleet pakket... *D

Thanks all!

Verwijderd

Wij hebben een aantal domeinen via www.mj.nl

Kost 50 piek per jaar voor homepage redirect en mail forwarding.
Pagina: 1