Toon posts:

2 videokaarten, 2 monitoren, en nu dubbel scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb hier 2 demo pc's met een lannetje.
er zitten 2 videokaarten in (pci en agp), omdat dual views op waren.

Alles werkt leuk en mijn 2de monitor (pci) laat leuk een buroblad zien, als ik nu ga gamen zie ik op monitor1 het spel en op monitor 2 nog steeds het buroblad.

Ik wil dat beide schermen hetzelfde beeld geven en het beeld gecloned word en niet verlengt naar mjn 2de monitor.

hoe kan dit?

bvd

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
Volgens mij ... Niet,

je 2 video kaart ondersteund geen Direct3d

moet je echt een dualhead'r voor hebben,
of een monitor kabel splitter

1+1+1 = 1

Verwijderd

Topicstarter
Hmm het zijn beide geforce 2 mxjes

Verwijderd

dat doet ie dus niet, het beeld clonen met agp en pci. dan moet je een matrox kaart kopen of zoiets. dan kan je dat wel. zelfs bepaalde elementen eruit zoomen en zo, wat heel grappig is. Met twee videokaarten verleng je alleen het bureaublad.

Verwijderd

dat doet ie dus niet, het beeld clonen met agp en pci. dan moet je een matrox kaart kopen of zoiets. dan kan je dat wel. zelfs bepaalde elementen eruit zoomen en zo, wat heel grappig is. Met twee videokaarten verleng je alleen het bureaublad.

misschien dat er wel software is die dat kan?

Verwijderd

In principe kan het dus NIET. een applicatie moet de dualhead functie ondersteunen en dus een scherm 2x zo breed kunnen maken. Als je een scherm hebt van 1024 x 786 dan moet het spel 2048 x 786 ondersteunen, dat is nl dualhead over 2 schermen |:(

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt
Pagina: 1