[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Bah, wat een kleur ..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Wouw die zijn wel erg tof
Money for nothin' and your chicks for free
antec kasten lijkt wel 
correct me if i'm wrong
correct me if i'm wrong
Bij breet hebben ze die ook. Alleen dan maar in de kleuren, Muisgrijs, zwart en blauw.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Die kleur is wel errug vet hoor, zeer exclusief!!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
wel een beetje duur hoor, meer dan 4000 piek voor een gf3 p4 1,8 en 128MB rdram
oeps foutje
oeps foutje
En je weet nu pas dat die lui bestaan?
geeft niks joh!
Maar Alienware maakt echt topkwaliteit! Ik zou zelf dolgraag zo'n blauw/metallic/groen kastje willen hebben, die een met de Thunderbird 1400 of die ene met Dual Pentium III

Ga ook eens kijken bij Northwest Falcon, maakt ook zeer goede systemen (kweet site ff niet, verbinding doet brak
)
geeft niks joh!
Maar Alienware maakt echt topkwaliteit! Ik zou zelf dolgraag zo'n blauw/metallic/groen kastje willen hebben, die een met de Thunderbird 1400 of die ene met Dual Pentium III
Ga ook eens kijken bij Northwest Falcon, maakt ook zeer goede systemen (kweet site ff niet, verbinding doet brak
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Verwijderd
Lijkt mij ook, 't is sprekend mijn kast maar dan in een "Wilder" kleurtje.Op maandag 08 oktober 2001 15:14 schreef Rappie het volgende:
antec kasten lijkt wel
correct me if i'm wrong
Exclusief hoeft niet altijd mooi te zijn, maar ja, het blijft natuurlijk een mening en die mogen verschillen (toch wel fijn hier in Nederland)Op maandag 08 oktober 2001 15:18 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Die kleur is wel errug vet hoor, zeer exclusief!!
Persoonlijk vind ik die zwarte mooier, zou ook beter in m'n huiskamer staan..
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Chenming...Op maandag 08 oktober 2001 15:14 schreef Rappie het volgende:
antec kasten lijkt wel
correct me if i'm wrong
en chieftec + antecOp maandag 08 oktober 2001 16:53 schreef Kees_Mot het volgende:
[..]
Chenming...
Allemaal hetzelfde model, ander merkje erop.
Pagina: 1