Toon posts:

eerst bios update, dan p3 van 25 piek.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik effe een bios update gedaan, alles ging wel goed dacht ik en reboot de pc, begint dan ding continu te piepen als een ambulance of brandweer.

hij werkt gewoon voor de rest, dus geen errors gezien, alleen die piept als een gek.

Wat is deze piep??????

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:00

MartNL

waarom reager je niet meer op je andere topic? |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat vast met de bios dus, maar jullie krijgen te horen hoe het afloopt met de cpu.:(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

beschrijf die piepjes eens, voorbeeld: een lange piep en dan 3 korte piepjes.

Zie je dan snappen wij al veel meer van het verhaal.
Ik kan ook wel zeggen: me pc doet het niet, maar de stekker zit erin.

Probeer je probleem iets duidelijker uit te leggen.

39

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn 2 piepjes steeds van een halve seconde.
en blijven achter elkaar door gaan. (dus ook in windows)

Verwijderd

Toen mijn Chaintech mobo begon te piepen als een ziekenwagen lag het aan m'n CPU. Dat gebeurde toen ik 'm had overgeklokt.

Verwijderd

trek je pc speakers eruit en pjoeter uns een tijdje en omschrijf dan de temperatuur etc van je cpu eens dan kun je zien of dat ding brak is, mijn geweldige Aopen mobo geeft bij het boote ook wel eens aan dat de cpu niet goed werkt door dat dr Voice ofzo-iets dan moet je dat ding gewoon uitzetten werkt ie vberder zonder crashen (geOCde athlon in mijn geval) nooit meer ergens last van gehad (en pc pas 1x gecrashed in redhat naar +/- 2 jaar) :):7

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:38
Misschien dat deze nieuwe BIOS graag wil dat je een (CPU) koeler op je moederbord aansluit (via zo'n driedraads snoertje). Dat heb ik ook een keer gehad met een bios update, alleen bij mij startte hij helemaal niet meer op waardoor ik dacht dat mijn bios update mislukt was!
Als Asus nou eens af en toe release-notes erbij zette dan had me dan een hoop ellende (hotswappen) gescheeld.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:28

CXNeXo

This behavior is by design.

Op maandag 08 oktober 2001 17:59 schreef budi het volgende:
Misschien dat deze nieuwe BIOS graag wil dat je een (CPU) koeler op je moederbord aansluit (via zo'n driedraads snoertje). Dat heb ik ook een keer gehad met een bios update, alleen bij mij startte hij helemaal niet meer op waardoor ik dacht dat mijn bios update mislukt was!
Als Asus nou eens af en toe release-notes erbij zette dan had me dan een hoop ellende (hotswappen) gescheeld.
Grote kans dat dit het idd is.
Sommige m-bordjes schakelen zich zelf uit zonder koeler, sommige slaan hevig aan het piepen.
Als je er al een koeler op heb zitten vervang die dan door een koeler met zo'n klein plugje, niet zo'n baksteen stekker die je ook in je cd-rommer druk.
Misschien zit er ook nog een optie in je bios, waar je dat gepiep uitkan zetten.

En anders piep je terug, laat zien wie de baas is!! >:)

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 17:38
Of je haalt de PC Speaker eruit. :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Betekend dat dat die P3 733 van 25 piek het echt doet??

Verwijderd

Topicstarter
Dat mot ik nog testen.
maar ik wilde dit effe weten.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 17:43 schreef DJ_PP het volgende:
trek je pc speakers eruit
dubbelpost nananananananaaaaaaaaaaa :P:D
Of je haalt de PC Speaker eruit. :)

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 22:18 schreef Coolerr het volgende:
Dat mot ik nog testen.
maar ik wilde dit effe weten.
Prik dat ding er nou in...

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

druk er dan ff een andere p3 in of weer je oude celly...
doe dan die bios update weer en kijk dan offie het we; doet

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 13:02 schreef pyravex het volgende:
druk er dan ff een andere p3 in of weer je oude celly...
doe dan die bios update weer en kijk dan offie het we; doet
Hoezo zou ie de bios update weer doen? Dacht je dat dat bios weer terug ging naar een vorige versie zodra je een andere cpu plaatst? }:O
Pagina: 1