De pitcrew in F1 2000 zoog ook al, volgens mij kunnen/willen ze dat gewoon niet beter maken (alhoewel, nascar heeft wel een mooie pitcrew). Van die stop/go zuigt idd.
Heb jij die pitcrews van F1 Racing simulation gezien!! Die ruigt ech wel

Tevens heeft het de 98!! indeling, das dus de rijders/auto's van 2 jaar geleden, dus geen jos in de juiste auto.
Genoeg patch op Inet,, teveel zelfs.. word er gek van

Wat betreft de stop en go heb je wel gelijk. Ik had graag gezien dat je dan echt naar de pits zou moeten, maar goed...
Dat is heeeeeeeeel kut.. ik verremde me per ongeluk tijdens de race, ik ging maar een paar centimeter over de gras en ik kreeeg een Zwarte vlag!! Dat is echt verneukt!!!
--
Dat het teveel op Gp2 lijkt is zowel een voor als nadeel, want toen ik voor het eerst Gp3 opstarte voelde alles toch heeeeeeeeel vertrouwd aan.. beetje ouderwets dat wel, maar ja..
--
Die Setup is toch weer kewl

Hoewel ik die van F1 RS mooier vind, maar ja, bij GP3 ziet alles er oerdegelijk uit, geen extra datjes en ditjes...dat moet je ook maar voor goed nemen

en eindelijk,,telemetrie (data) is terug

iets wat ik miste bij andere F1 games, niet dat ik het zo vaak gebruikt, maar het maakt alles wel realistischer

--
Al valt nog steeds tegen

ik reed 80 km over een gedeelte en die wagens bleven achter mij rijden.
--
Trouwens je moet ook wel erg hard botsen voordat je neus-vleugel beschadigd
Ja dat is wel minder

Ook als je wagen is beschadigd kan je nog redelijk hard rijden

Voor die persoon [ben z'n naam kwijt] die het een minpunt vond in EA F1 2k dat er geen handen aan het stuur zaten, ook hier niet.
Ik dacht dat er wel handen op de sturen zaten bij F1 2000

Een ander minpunt waar ik zonet achter kwam: ik hoor helemaal geen pitcrew dat in F1 2000 zo leuk is (Engelse althans, Allard Kalf hoef ik niet ).
Ja, ik mis dat stem ook een beetje, geef je net dat extra informatie + realistischer.
Ook heeft de baan in F1 2000 allerlei objects zoals uitloopstroken en rubberen paaltjes die in in GP3 simpelweg vervangen zijn door grind
mm.. Gp3 kwam zo laat pas uit omdat je alles realischtisch wilde hebben he?

--
Zo slecht is F1y2k ook weer niet. maar gameplay dan is Gp3 toch beter, maar op sommige punten is ie vet beter dan Gp3

Het is maar wat je belangrijk vindt denk ik.. ik vond F1 2000 nogal 'net niet'. Het zag er goed uit en speelde ook wel aardig maar nee, het was geen GP2-vervanging.
Ben ik volleedig mee eens

hoewel F12000 ook zijn voordelen heeft