Tweakende Roosendaler

Pagina: 1
Acties:

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Topicstarter
Hallo ik zit met een zwaar probleem ,gister heb ik me K7T Turbo opgeblazen door kortsluiting van soldeerbout ;(
Ik was dus bezig een corevolt mod te doen, op zich was hij zeer geslaagd 2.21vcore in de bios wat me AXIAR 1200b netjes naar 1533+MHz bracht !
Nu wilde ik dus de 33kohm weerstand vastzetten op de draadjes om het af te maken.
Dat ging dus fout PLOF zij het mobo en de aardschakelaar van het huis
Nu een oproep aan een "Roosendaler" om mijn teergeliefde AXIA ff weer tot leven te wekken cq te testen.
Ik heb inmiddels een nieuw mobo gekocht maar is nog niet binnen de eerst komende dagen vrees ik .
a.u.b help mij ik ben een beetje ten einde raad ;(

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:00

star-saber

Ryzen

lees ik dat nu goed ?
solderen als machine aanstaat ?

gaat niet goed

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 14:40 schreef star-saber het volgende:
lees ik dat nu goed ?
solderen als machine aanstaat ?

gaat niet goed
Nee dat ding stond uit !!! alle stroom eraf,de soldeerbout zelf was de boosdoender

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 07:30
:? Dat vind ik erg vreemd. Een soldeerbout die mobo's opblaast?? Had je je bout niet geaard of zo? En je PC wel? Wierd....

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

|:( lees dan even, hij bedoelt te zeggen dat nadat hij dat weerstandje goed had vastgezet en de pc had aangezet de stoppen eruit vlogen, niet dat de pc nog aan stond terwijl hij aan het solderen was.

39

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Topicstarter
De bout was inderdaad niet geaard ,en de elco's zaten blijkbaar nog vol stroom . ;(
Gewoon stomme pech ,dit doet er ook niet meer toe ik wil weten of me AXIAR nog leeft vandaar..

Pagina: 1