Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Met z'n X-en tegelijk UT-en achter de Winroute 4

Pagina: 1
Acties:

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Met Unreal classic en WinRoute Lite konden we hier altijd prima on-line Unrealen met meerdere mensen tegelijk achter de router, zonder al te veel instellingen.

Het schijnt met UT ook te kunnen, maar we zijn niet verder gekomen dat het downloaden van servers, wat er op een gegeven moment ook weer mee ophoudt. Daar bovenop komt nog eens dat als de een zit te UT-en de ander helemaaal niet meer kan internetten. Ligt dit aan Winroute of UT? Ik heb al geprobeerd 7777-7779 naar een machien te mappen en 7780-7782 naar de ander, maar dan is er ook nog 27900 en 28900 en vaag en nare bende en ik werd er helemaal agressief van, toen zijn we elkaar maar weer gaan mollen. Iemand die dit wel kan? Liefst met Winroute, maar andere oplossingen zijn ook ok. Dank

p.s en waar op aarde moet ik die advanced edit van UT instellingen vinden. zit hier steeds maar in ini files te prutsen.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

p.s en waar op aarde moet ik die advanced edit van UT instellingen vinden. zit hier steeds maar in ini files te prutsen
Da's mij ook een raadsel. :( Hoe ik het doe (ERG OMSLACHTIG): start een dedicated server en wanneer die eenmaal goed en wel draait, kun je via het ikoontje in de tray bij de advanced settings komen.

Als je toch Windoos gebruikt voor het delen van internet, kan je volgens mij net zo goed Internet Connection Sharing gebruiken dat bij Win98SE en Win2K zit. Daarmee kan ik UT-en en me zus gewoon internetten.

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Bedoel je de advanced settings die je met de tilde-knop (naast de 1) tevoorschijn haalt ?

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Bedoel je niet het commando 'preferences' in de console invoeren? ;)

• Tuinhark
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Demm ja! Dat issum! :)

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Heb je NAT aan gezet in winroute? ik heb er namelijk geen probleem mee, achter winroute. met zijn tweeen internette, . 2 mensen unrealen of elk iets anders. Nooit een probleem geweest...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Hmm. Wat is er toch met die ~ knop. Er zit altijd wel iets vaags achter die maffe "tilde". Wie heeft dat tekentje bedacht, je ziet het alleen maar voor sommige directorynamen op webpagina's. Raar ding...

Maar en dus hij kan het wel doen met Winroute...cool. NAT staat aan op de chello nic en uit op de LAN nic (zoals het hoort).

Oh ja en ik heb helemaal geen tijd om te UT en nou dus ik weet niet oftie het al doet.

En ik ben stoned geloof ik. sorry
Pagina: 1