Planet internet en EMAIL server MX change HOE??

Pagina: 1
Acties:

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 23:36
Hi,

ja ik heb al 1000 en 1 keer search gedaan en er staat van alles over MX records die je moet veranderen en bij PLANET helpdeks heb je er ook geen moer aan. Hoe verander ik mijn MX record en welke DNS provider GRATIS liefst kan dit? Er moet toch iemand zijn die mij dit kan uitleggen.

Ik zit dus bij planet en heb een email server.
Ik heb ook wel een DNS naam bij d2g.com en dhs.org maar als deze het al kunnen hoe stel ik het dan in? Van d2g.com heb ik trouwens te horen gekregen dat hun het nog niet deden omdat hun daar vroeger problemen mee hadden.

Graag hoop ik wat informatie te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties.|:(

• martijnr17
Hi ik zou het zeer waarderen als iemand mij ff zou willen helpen. :'(

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
Wat voor abo heb je bij Planet? En heb je een vast (eigen?) domein?

No production networks were harmed during this posting

• martijnr17
Hi, deze info heb ik hierboven volgens mij al beschreven ik heb 2 domeinen deze zijn gratis.

1tje bij d2g.com en 1 bij dhs.org

Verder maakt het mij niet uit als ik een andere nieuwe moet maar ik heb liever dat het niks kost?? is dit mogelijk

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
Je hebt dus subdomeinen of zie ik dat verkeerd? Dan zou je daarvan de MX record naar jouw IP adres moeten zetten.

No production networks were harmed during this posting

• martijnr17
Ja maar de vraag is hoe stel ik dit in. ik heb van d2g.com zelf gehoord dat hun in iedergeval geen MX ondersteunen want dan liep er alsnog soms wat fout met de DNS server.
Ik kan volgens mij ook geen subdomeinen aanmaken zo wel ik zou niet weten hoe. is er niet iemand ide hetzelfde toevallig heeft, en dit probleem dus ook heeft opgelost want er is wel veel overgesproken.

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien is dit draadje wel interssant: poort 25 dicht en mailserver ??
Pagina: 1