Realgamer

Pagina: 1
Acties:

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vroeg mij af wat jullie eigenlijk van het blad Realgamer vinden? Zelf vind ik het een van de beste bladen die er nu is...
:)

Slave of Thieves

Verwijderd

Ken het nie...

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Vind het wel een leuk blad alleen er staat zo weinig in (ter vergelijking met pczone enzo) maar bijna alleswat erin staat is wel leuk..... vind ik :)

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Hoe dikker hoe beter!
Vroeger las ik altijd de PC Format,
maar omdat het een engels blad is werd het telkens duurder, maar dat was pas een goed blad. Super veel reviews, en veel humor!
Maar werd 25 piek!
En tegenwoordig bestaat er internet, dus...
why bother?

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Tja heb er namens onze tfc clan met een aardige stuk in gestaan dat was wel tof.... Voorderest niks nieuws onder de horizon..

Ligt niet aan de realgamer dat vind ik van elk blad.. Ik ben zelf lid van de pc gameplay puur om de vele games die er elke maand instaan.. Dan weet ik tenminste wat ik binnenhaal elke dag :)

• Speedy
  • Laatst online: 20-02 10:53
PC gameplay blijft nr 1, goeie (p)reviews en geen gezwam. RealGamer is zeker leuk, maar soms ook wat vaag (lees bijna nooit de reviews, ga door naar de features). PCzone mag dan wel de dikste zijn, maar zit ook wel vet de meeste reclame in (waarvan sommige wel heel apart....Hercules 3D Prophet 2 direct na de review mmmmm dat stinkt, en zo nog wel wat dingen.

Flickr | Lego collectie

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26

Animal_X

Rodin

Realgamer heeft veel type fouten :) niet dat ik er zo'n ster in ben maar af en toe valt het echt op!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

PC Gameplay is inderdaad gewoon het beste :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:47
Koop ze alledrie: PCZONE, PCgameplay en Realgamer. Dus dat is het beste :)

• Speedy
Dat doe ik ook, voor de volledig heid de PU er ook maar bij ( = zelfde ongveer als Cidee ).

Flickr | Lego collectie

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Ik koop alleen realgamer tegenwoordig, nooit meer PCzone..echt een baggerblad (langzaam in revieuwen, slecht en dan heb ik het nog niet eens over het sneue niveau van de commentaren op de ingezonden brieven)

Kortom: pczone is waardeloos :(

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Speedy
Mwah, PCzone had wel als 1e de nieuwe Halo screenshots ( dat was het wel waard ).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

PC-Gameplay rules. Deze mensen schrijven tenminste leuk. (de rest van de bladen als ik ze al lees, lees ik ze voor minder dan de helft PC-Gameplay van voor tot achter.)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
PU -> Leuke (p)reviews -> Leuk comentaaar op de brieven

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PC Gameplay is idd een erg lachen blad! Ik koop ook altijd de RG en de PCGP :P
Verder vind ik PU en PCZone voor de wat "jongere" mensen (rond de 10 ;))....

Slave of Thieves

Pagina: 1