Op woensdag 10 oktober 2001 00:03 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Zou jij het pikken als iemand van jouw eerste mod zei dat ie 'aartslelijk' was, en dat de lak 'walgelijk amateuristisch' of als diegene indirect suggereerde dat je het niveau van een forum omlaag haalt? Mag ik ff

zeg. Ik zou minstens een half uur aan denk- en tikwerk kunnen besteden aan mensen als jij, maar in plaats daar van hou ik het bij deze (ook niet slecht, maar wel BLOEDserieus bedoelde) opmerking:
Het zijn niet de casemods, niet de 1001-keer opnieuw gestelde simpele vragen, maar zelfingenomen egoistische etterbakjes als jij die het niveau van dit forum omlaag halen. Punt.
Aantal posts: 57
Gem. aantal posts/dag: 2
Pfff, and again i rest muy case.
Alhoewel. ff inpikken op deze:
Zou jij het pikken als iemand van jouw eerste mod zei dat ie 'aartslelijk' was, en dat de lak 'walgelijk amateuristisch' of als diegene indirect suggereerde dat je het niveau van een forum omlaag haalt?
Nee, MAAAAAAAR ik zou een mod als deze ook helemaal niet posten. Simpel toch? Djeezes, deze mod is op z'n minst "middelmatig" te noemen. Ik moedig de modder met plezier aan om nog meer te proberen en verder te durven gaan, maar op dit moment kan ik neit meer zeeggen dat "mooie poging".
BTW, volgens mij heeft hij het virus te pakken en zal de volgende mod 1001 keer beter zijn.
Anyway, een gouden tip van een "ervaren" casemodder:
Zorg dat je rustig kan werken(lees: zorg dat je de kast een paar weken kan missen, dus mod een nieuwe kast en laat je pc in z'n oud kassie zitten)