Klik-klak, ontbrak.
Ik lijkt net Ti-ta-tovenaar
.
Ik lijkt net Ti-ta-tovenaar
Who is John Galt?
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Forget your fears...
...and want to know more...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 27642
Anoniem: 35465
Ik ken dat gevoel. Ik heb zelf enkelt nog maar mijn vriendin. Maar voor de rest bijna geen vrienden. Nu heb ik eindelijk weer een goede vriend(Super trooper). Maar hiervoor heb ik bijna een jaar lang geen vrienden gehad.Op maandag 08 oktober 2001 14:44 schreef bl00dhound het volgende:
ik hoop echt dat dit gevoel stopt
ik weet nog dat ik mij 2 jaar geleden nog slechter heb gevoeld dan nu (ik was ook alcoholist toen)
maar om een of andere reden kan ik niks anders zien dan schijtzooi en zie dan ook niks meer om voor naar buiten te gaan
ik ben zelfs ontslagen omdat ik een aantal weken geleden niet meer op mijn werk verscheen, ik weet dat ik het zelf gedaan heb, maar op dit moment is niets logisch voor mij en ga naar bed met de hoop niet meer wakker te worden
Anoniem: 27473
Anoniem: 19284
.....ik ga naar bed met de hoop niet meer wakker te worden...Op maandag 08 oktober 2001 14:44 schreef bl00dhound het volgende:
Het lijkt mij wel op ongv. dezelfde leeftijd... Het is nu 4 jaar geleden... Ik had gelukkig een vriending die mij er doorheen sleepte... Maar toch...Op maandag 08 oktober 2001 14:00 schreef bl00dhound het volgende:
oke mensen, dit topic klinkt een beetje raar maar ik ga het hieronder uitleggen
ik ben alexander rewijk, 19 jaar en ik merk van mezelf dat ik steeds minder met mensen ga hebben
ik ben zolang ik leef eigenlijk altijd het "ja en amen" mannetje geweest, deed altijd wat je vroeg.
en over de rest van mijn geschiedenis
ik was altijd een nerd op school , zei weinig, werd geslagen, dus ik wist al dat het anders was dan alleen maar fun natuurlijk
maar de laatste paar jaar van mijn leven heb ik gemerkt dat mensen vervreemden (ik noem dat veramerikaniseren)
waar ik vroeger nog mensen kenden die echt het beste met je voor hadden, zie ik ze nu niet meer
iedereen lijkt het tegenwoordig om z'n eigen hachje te gaan en ze doen ook duidelijk goed hun best om misbruik van jouw vriendelijkheid/vertrouwen te maken
overal waar geld is is hebberigheid en mensen die hebberig zijn gaan over lijken
ik begin hoe langer hoe minder om anderen en mezelf te geven, en ik denk ook eigenlijk dat ze mij liever kwijt dan rijk zijn, zelfs mijn ouders lijken niet meer om me te geven
ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar ik hoop dat iemand zich in dit verhaal kan vinden en mij kan vertellen wat ik moet doen
Op maandag 08 oktober 2001 16:50 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Ik heb zelf enkelt nog maar mijn vriendin. Maar voor de rest bijna geen vrienden. Nu heb ik eindelijk weer een goede vriend(SuperTrooper). Maar hiervoor heb ik bijna een jaar lang geen vrienden gehad.
Maar goed.
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Vrouwen en vertrouwen? Vertel jij me is wat hier niet aan klopt? In mijn mening allesOp maandag 08 oktober 2001 17:26 schreef SuperTrooper het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel op ongv. dezelfde leeftijd... Het is nu 4 jaar geleden... Ik had gelukkig een vriending die mij er doorheen sleepte... Maar toch...
Moet je naar mij kijken nu: Getrouwd en 2 kids
I love to live... Ik word alleen nu geleefd en heb nergens tijd voor, maar dat komt omdat een gezinnetje duur is
Oplossing: zoek of iemand die je kunt vertrouwen en wordt vrienden of zoek een vrouw
[..]
ik ben op mijn 15e, 16e en 17e jaar zeker 2 jaar lang dagelijks gaan zuipen en op een dag ben ik daar ook mee gestopt, gewoon ineens, ik had nog niet eens plannen om te stoppen, en ging gelijk 6x zoveel blowenOp maandag 08 oktober 2001 17:19 schreef koekoeksjong het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had je dat ook al eens en was je tevens nog 'alcoholist'...
Hoe ben je daar dan vanaf gekomen in zo korte tijd in je nog jonge leven; want dat is niet eenvoudig weet ik uit ervaring...
dat kan best kloppen ja...'Iets' zegt mij dat je nogal een gevoelige jongen bent die onderhevig is aan 'hevige' stemmingswisselingen...
nee nog nooit, ik kom echt nooit bij mijn huisartsBen je met je klachten wel eens naar de huisarts geweest en neemt die jou dan wel serieus?
Er is namelijk aan die 'stemmingswisselingen' (als je die als onleefbaar beschouwd) wel wat te doen (ook medicinaal).
ik heb vandaag een thread gevonden op dit forum waarmee ik aan een icq uin ben gekomen van iemand die zich ongeveer hetzelfde voelde als ik, ik heb een tijd met hem gesproken en dat luchtte al een beetje op, ik hoop gewoon dat het snel over is, want het komt ook vanzelfIk neem je serieus en als de klachten die je hierboven beschrijft dat ook zijn dan zul je toch een beetje begeleiding moeten zoeken om je problemen op een rij te krijgen zodat je er gestructureerd aan kan beginnen te werken.
Ik moet eerst weer werk en geld hebben...Ik weet ook dat het gemakkelijker gezegd dan gedaan is maar omdat ikzelf die weg gegaan ben doe ik het toch:
leg vandaag nog contact met een hulpverlenings-instantie of neem je vóór dat morgenochtend direct te doen, dan heb je de eerste daadwerkelijke stap vanavond al gezet en ben je op weg naar een oplossing !!
Sterkte en doen !!
Friends will be friends -=Queen=-
Knappen hebben veel meer kans.Op maandag 08 oktober 2001 17:33 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
En ik zie er ook uit als een nerd dus ga niet denken meisjes zijn enkelt voor de knappe mensen in het leven.
niet als je zelf verzekert bent. En je niet op het knapste meisje(knapheid gezien van uit het standpunt van de tv). Kijk je hoeft niet met het lelijkste meisje tewereld gaan maar waarom moet ze er perfect uitzien. Ze kan er beter niet perfect uitzien weet je in iedergeval dat het een degelijk meisje is.Op maandag 08 oktober 2001 17:54 schreef Mastermind het volgende:
[..]
Knappen hebben veel meer kans.
8 )
Anoniem: 19284
Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life
Anoniem: 1626
Anoniem: 27642
ben ik het vreed mee eens. overlaatst nog eens was ergens in de polder aan het fietsen met 2 anderen (onder het moto hond uitlaten)Op dinsdag 09 oktober 2001 10:22 schreef SuperTrooper het volgende:
Nog een tip: Ga eens 's nachts buiten op de grond liggen naar de sterren kijken, (ik weet, het is wat laat in het jaar) daarvoor neemt tegenwoordig ook niemand meer de tijd voor...
Het laat je zien hoe nietig we zijn, al je problemen waar je mee zit lijken te vervagen in zicht van het onmetelijke universum...
Anoniem: 21405
Is ook mijn ervaring! En als je niet van sportverenigingen houdt kun je altijd lekker gaan fietsen, lekker uitwaaien. Beweging heeft echt veel effect op je. Ik doe nu karate trouwens, kan ik je aanradenOp dinsdag 09 oktober 2001 10:41 schreef Courage het volgende:
Stop met blowen (als je het nog doet), stop met roken als je dat nog doet, en ga langzaam aan wat meer bewegen. Wordt lid van een sportvereniging, bewegen zorgt er voor dat je je veel beter gaat voelen en dat je alles weer aan kan en zelfs ervan kan genieten. En ja, ik spreek uit ervaring.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
de reden dat ik alcoholist werd was omdat een vriend van mij op zijn 15'e stierf aan botkanker, hij was wel een behoorlijke soumate van me, ik wil gewoon iemand om me heen die me begrijptOp dinsdag 09 oktober 2001 11:54 schreef Larzan het volgende:
Waarom moet je afhankelijk zijn van vrienden of een vriendin? Je zegt dat je niemand meer mag, voelt je daardoor miserabel, maar toch lijkt het of je op zoek bent naar een 'soulmate'.
ik weet het niet, ik lijk niet met en niet zonder mensen om me heen te kunnen levenMijn vraag is: Waarom? Waarom is het zo belangrijk om mensen om je heen te hebben. Voel je je daardoor ongelukkig?
Anoniem: 37075
Ja leer eens iets hiervan, dat kunnen andere mensen misschien al nuttig opvatten en worden misschien ook minder 'misselijk'Op maandag 08 oktober 2001 14:20 schreef Aetje het volgende:
...
Alle fouten die je maakt, alle misselijke gevoelens die je hebt, eigen schuld. Leer ervan en probeer iets anders...
...
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Prachtig, ja nu pas besef ik hoe weinig tijd ik aan mezelf en anderen besteed...vroeger keek ik naar de sterren. Naar buiten kijken helpt mij meestal mijn problemen oplossen, de oplossing vind je niet alleen in jezelf maar ook in anderen....Op dinsdag 09 oktober 2001 10:22 schreef SuperTrooper het volgende:
Nog een tip: Ga eens 's nachts buiten op de grond liggen naar de sterren kijken, (ik weet, het is wat laat in het jaar) daar neemt tegenwoordig ook niemand meer de tijd voor...
Het laat je zien hoe nietig we zijn, al je problemen waar je mee zit lijken te vervagen in zicht van het onmetelijke universum...
edit:
stylo/grammo
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 37075
Jaaaaa, gezellig!!Op dinsdag 09 oktober 2001 10:22 schreef SuperTrooper het volgende:
Nog een tip: Ga eens 's nachts buiten op de grond liggen naar de sterren kijken,
[...]
Nou sinds ik bij Gyas zit zijn er maar 5 meisjes ofzo die mij leuk vinden terwijl er daar 300+ rondlopen.Op dinsdag 09 oktober 2001 03:06 schreef hetisik het volgende:
Knap eruit zien is bovendien een zeer relatief begrip. Soms denk ik van, tering.... hoe kan dat nou? wat moet die me zo'n meisje, maarja, smaken verschillen.
Anoniem: 37392
Waarom ben je dan ook een nerd!Op maandag 08 oktober 2001 14:00 schreef bl00dhound het volgende:
ik was altijd een nerd op school , zei weinig, werd geslagen, dus ik wist al dat het anders was dan alleen maar fun natuurlijk
Hun krijgen een meisje en jij niet bedoel je?maar de laatste paar jaar van mijn leven heb ik gemerkt dat mensen vervreemden (ik noem dat veramerikaniseren)
Zoek hun eens op zou ik zeggen.waar ik vroeger nog mensen kenden die echt het beste met je voor hadden, zie ik ze nu niet meer
Jij doet natuurlijk alleen dingen uit barmhartigheid?iedereen lijkt het tegenwoordig om z'n eigen hachje te gaan en ze doen ook duidelijk goed hun best om misbruik van jouw vriendelijkheid/vertrouwen te maken
En dat heb je in je indrukwekkend lange levensloopbaan natuurlijk vele malen persoonlijk meegemaakt, hmm?overal waar geld is is hebberigheid en mensen die hebberig zijn gaan over lijken
Tijd om het huis uit te gaan, heet dat.ik begin hoe langer hoe minder om anderen en mezelf te geven, en ik denk ook eigenlijk dat ze mij liever kwijt dan rijk zijn, zelfs mijn ouders lijken niet meer om me te geven
Cursus Assertiviteit?ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar ik hoop dat iemand zich in dit verhaal kan vinden en mij kan vertellen wat ik moet doen
Anoniem: 27167
Anoniem: 37392
Op donderdag 11 oktober 2001 00:03 schreef morgoth het volgende:
Links243, je krijgt hierbij een waarschuwing voor het flamen jegens andere personen. Je noemt iemand een sukkel omdat hij een nerd is. Dat is een grote flame, de rest van je post is ook 1 grote flame. Je maakt het persoon belachelijk en daar zijn we niet op gesteld. Hierbij ontvang je een officiele waarschuwing.
Anoniem: 9106
Ik verwacht dat niet. Het lijkt me duidelijk een flame om tegen iemand te zeggen "Waarom ben je dan ook een nerd! Sukkel!" Een waarschuwing hiervoor lijkt mij terecht. Het is de bedoeling om netjes en beleefd met elkaar om te gaan, en mensen zeggen dat ze sukkels zijn getuigt daar niet van; en mensen vragen waarom ze een nerd zijn getuigt overigens sowieso van weinig inzicht.Ik verwacht dan ook dat je deze waarschuwing intrekt.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dan vind ik dat MJC ook een warschuwing moet krijgen want in dit topic doet ie ongeveer het zelfde met deze opmerking:Op donderdag 11 oktober 2001 13:09 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niet. Het lijkt me duidelijk een flame om tegen iemand te zeggen "Waarom ben je dan ook een nerd! Sukkel!" Een waarschuwing hiervoor lijkt mij terecht. Het is de bedoeling om netjes en beleefd met elkaar om te gaan, en mensen zeggen dat ze sukkels zijn getuigt daar niet van; en mensen vragen waarom ze een nerd zijn getuigt overigens sowieso van weinig inzicht.
komt wel is waat uit een ander topic maar goed. Hierin zegt ie min of meer dat ik een probleem zoeker bent en flamed hij op mij.Op donderdag 04 oktober 2001 12:29 schreef MJC het volgende:
Vreemde vriendin heb je dan, om als gelovige een complete atheist als vriendje te nemen...daar komen alleen maar problemen van....en dat blijkt. Jammer.
Anoniem: 31259
Op donderdag 11 oktober 2001 13:17 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Dan vind ik dat MJC ook een warschuwing moet krijgen want in dit topic doet ie ongeveer het zelfde met deze opmerking:
[..]
komt wel is waat uit een ander topic maar goed. Hierin zegt ie min of meer dat ik een probleem zoeker bent en flamed hij op mij.
btw het ging om dit topic: [topic=283183/2/25]
Nee, zou het anders willen formuleren:Op dinsdag 09 oktober 2001 10:26 schreef AzzKickah het volgende:
Behandel anderen zoals ze jou behandelen.
Op zich leuk en aardig. Maar nu heb je pietje die wil behandeld worden alsof die een koning is. En dat iedereen moet doen wat hij zegt. nu komt jantje eraan en die wilt het zelfde. Wat zal er nu gebeuren?Op donderdag 11 oktober 2001 14:30 schreef MetHod het volgende:
[..]
Nee, zou het anders willen formuleren:
Behandel anderen zoals jij behandelt wil worden.
Oké maar jou voorbeeld gaat over machtsverhoudingen. Mijn post ging puur over hoe je anderen kunt behandelen.Op donderdag 11 oktober 2001 14:34 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
Op zich leuk en aardig. Maar nu heb je pietje die wil behandeld worden alsof die een koning is. En dat iedereen moet doen wat hij zegt. nu komt jantje eraan en die wilt het zelfde. Wat zal er nu gebeuren?
Juist ja jantje en pietje krijgen oorlog. Nu komt de meester er aan en die wil dat iedereen naar hem luistert at gebeurt ernu? Juist ja jantje en pietje gaan door met oorlog voeren ,want waarom zouden ze naar de meester moeten luisteren zij zijn toch de koning? Moraal van dit verhaal. Die regel is niet echt goed.
lama verkeerd gelezen.Op donderdag 11 oktober 2001 14:41 schreef MetHod het volgende:
[..]
Oké maar jou voorbeeld gaat over machtsverhoudingen. Mijn post ging puur over hoe je anderen kunt behandelen.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Wauw wat een mooi stukje tekstOp dinsdag 09 oktober 2001 05:07 schreef Dragon_Lee het volgende:
Om beter uit te leggen, zou bijvoorbeeld gaan kijken welke simpele dingen je een goed gevoel geven, en dan bedoel ik bepaalde soorten muziek...als je maar een saaie muziek soort "weet" gewoon eens een CD winkel binnen lopen en zooi verschillende CDs gaan beluisteren...en de omgeving meteen even vergeten...en dus kijken "wie je bent" in relatie tot die muziek...
Of gewoon simpel een terrasje pikken, en mensen kijken...niet om ze te doorgronden of ergernis op jezelf te projecteren maar gewoon kijken hoe een moeder haar kindje leert oversteken, of hoe een lulhannes breeduit een oud dametje in de weg staat...
Stap eens een bibliotheek in, en pak eens een boek over het dieren rijk en observeer de plaatjes..
Kortom wat ik probeer uit te leggen (ben ik niet zo goed in) is om eens te herinventariseren wat je aanspreekt in de wereld om je heen...wat dingen met je doen....welke muziek je in beroering brengt en welke je niet als muziek kunt beschouwen...en de dingen die je mensen ziet doen als ze zich onopgemerkt voelen...Of zelfs voor de lol eens op te sommen welk eten goed op je gemoed werkt, en welk je erg tegen staat...brengt je misschien op idee op eens iets te gaan eten dat je in geen jaren gehad hebt...
Gewoon dus herontdekken waar jouw punten van joy liggen...
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Denk je werkelijk dat alle anderen dezelfde behoeftes hebben als jijzelf? Vind je jezelf zo maatgevend voor de rest van de mensheid?Behandel anderen zoals jij behandelt wil worden.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Discussie wordt een beetje off topic, maar op zich is het een mooi uitgangspunt om anderen net zo te behandelen zoals je dat zelf gewilt zou hebben [in dezelfde situatie].Op donderdag 11 oktober 2001 23:16 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat alle anderen dezelfde behoeftes hebben als jijzelf? Vind je jezelf zo maatgevend voor de rest van de mensheid?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq