Toon posts:

kennen de mensen elkaar binnen de subteams

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij koetje.org zijn het allemaal mensen die elkaar kennen, ik vroeg me af of dat bij nog meer redelijk grote teams zo is of dat dat mensen uit het hele land zijn

Verwijderd

Binnen Delariam Junkies kent iedereen elkaar.

Vrienden van vrienden doen ook weer mee binnen ons team maar we houden geregeld meetings waarbij we onder het genot van een hapje en drankje elkaar beter leren kennen.

Is altijd erg gezellig al kan het nog wel eens laat worden :)

Verwijderd

Bij TeamBVD hetzelfde verhaal; het grootste deel huist ook in dezelfde kroeg "'t Tonnetje" in Epe (Kom es langs!)

Regelmatig meetings, en we proberen altijd vertegenwoordigd te zijn op de grotere LANs.

De laatste tijd groeit het team alleen nogal hard, zodat het moeilijk is iedereen nog te kennen; wordt dus weer es tijd voor een meeting...

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:54
Binnen "The DutchPowerCow Killer Squad" kent ook iedereen elkaar, en komen ze elkaar ook regelmatig tegen op irc en andere forums. Tevens gaan enkele mensen ook samen naar feesten zoals Innercity, Dancevalley, Sensation, Qontact, Massive...enz.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Team SAL bestaat voornamelijk uit groepje vrienden plus wat losse aanhang :P

Clan of ToeT, mja... stelletje mafkezen op IRC (weet niks beters :P )

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

De Dudes@TheBennny tjaap.. naam zegt het al :) Gewoon wat weirdo's @ TheBenny (.nl) iedereen kent iedereen... geen vast aantal leden, gewoon wat bekendheid bij de bewoners van TheBenny(.nl)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

De mensen van Team Frikandel Speciaal kennen elkaar (de meeste in ieder geval) wel. We hebben mensen uit heel Nederland: van Friesland naar Brabant via Amsterdam en Engeland.

We hebben bovendien een keer een feest gegeven met meerdere DJ's, livemuziek en een aardige soundsystem en ontmoeten we elkaar regelmatig op feesten en partijen in het land (zoals aankomende zaterdag in Doornroosje in Nijmegen).

Een aantal mede-frikandelisten draaien best vaak in zalen(013, Doornroosje, Iduna e.a.) en feesten (bv in de Charlie tent tijdens Lowlands) door heel Nederland, vaak zien we elkaar tijdens dergelijke gelegenheden.

Als het volgende Team Frikandel Speciaal feest eraan komt zal ik het hier ook wel ff posten, misschien kunnen er een paar tweakerts langs komen (100 blokjes }:O entree natuurlijk ;))

Al met al een gezellig, alternatief, onafhankelijk en eigenwijs groepje leuke mensen, ongestoord feesten en veel lol staan bij hoog in het vaandel.

Proost ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Wij van I'R Cow hebben net een LAN-meeting in een met toestemming geassimileerd internetcafé in Groningen achter de rug. Het was echt gezellig :D :)

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Binnen mijn/ons subteam ken ik iedereen :) Al sinds mijn geboorte :)
Het is namelijk een twee persoons subteam. Ik + mijn broer.

*D

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• ZeroVince
  • Niet online
EliteHackers.com is de uitzondering op de regel blijkbaar, want hoewel iedereen elkaar online behoorlijk goed kent (door middel van de EliteHackers.com fora) kent zover ik weet nog niemand ook maar een andere member "in real life".

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Tot voor een dag geleden kenden alle leden van DCI elkaar.
Nu hebben we voor het eerst in ons bestaan een nieuw lid erbij.

Die kennen we nog niet in real life :)

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
ik ken mezelf... da's het eccp team.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

ach, als je de 20 nog niet bereikt hebt en een eigen forum + chatkanaal, dan ken je elkaar redelijk kan ik wel zeggen (heb het dus over dpc-flex voor het geval dat nog niet opviel)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 20:31
Bij Division Eindhoven kan ook niet iedereen elkaar. Via IRC, ICQ, MSN en meetings proberen we dat op te lossen maar dat wil niet altijd lukken. Gezellig is het vaak wel op IRC met de mensen die er komen :)

Verwijderd

Bij Graasland kent het merendeel mekaar, maar er zijn zeker leden die ik nog nooit IRL heb gezien, maar daar zal zeker verandering in komen.

Via ICQ en IRC ken ik geloof ik iedereen :) (toch?)

[typo's]

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Bij QU|CCC kennen een groot aantal mensen elkaar ook in irl.

Verwijderd

Ik ken mezelf alleen via MSN

Hoezo verslaafd?? |:(

• ColdFusion
  • Laatst online: 16-03 12:02
Bij Team ColdFusion kent iedereen mekaar ook. De meeste niet IRL, maar wel online. Iedereen weet wie er in het team zit. Alleen heb je de actieve leden (de harde kern :+ ) en de minder actieve leden en die zien we dus haast nooit op icq/chat/forum.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op maandag 08 oktober 2001 17:00 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Wij van I'R Cow hebben net een LAN-meeting in een met toestemming geassimileerd internetcafé in Groningen achter de rug. Het was echt gezellig :D :)
Dat was inderdaad erg gezellig, al moet ik erbij zeggen dat ik nog niet iedereen ken, qua namen dan :P
Op maandag 08 oktober 2001 19:22 schreef m.m het volgende:
ach, als je de 20 nog niet bereikt hebt en een eigen forum + chatkanaal, dan ken je elkaar redelijk kan ik wel zeggen (heb het dus over dpc-flex voor het geval dat nog niet opviel)
Heej, ben jij niet MM, die gozer bij mij in het subteam?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op maandag 08 oktober 2001 14:29 schreef RobzQ het volgende:
Als het volgende Team Frikandel Speciaal feest eraan komt zal ik het hier ook wel ff posten, misschien kunnen er een paar tweakerts langs komen (100 blokjes }:O entree natuurlijk
Overigens, niet echt een TFS party maar we zullen er wel massaal aanwezig zijn:

A.s. zaterdag in doornroosje Nijmegen:
Bakeliet Soundsystem dat de kleine zaal onder handen gaat nemen, is een zeer geval apart. Drie djs en vier draaitafels. Een stijl die van hiphop, via breakbeat naar jungle loopt. Op Lowlands werd daar onlangs gabber aan toegevoegd. Misschien vanavond ook nog een gast-dj. Als dat maar goed gaat.
Misschien leuk als er nog meer DPC'ers langs komen?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

ACh bij #marijse ogr was er eerst een chat en daarna is ongeveer het hele kanaal ogr gaan doen. en ook alle members kennen elkaar hetzij op irc zelf dan of met meetings.
lekker gezellig :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 16:16

BrZ

Op maandag 08 oktober 2001 22:44 schreef Geckoo het volgende:
ACh bij #marijse ogr was er eerst een chat en daarna is ongeveer het hele kanaal ogr gaan doen. en ook alle members kennen elkaar hetzij op irc zelf dan of met meetings.
lekker gezellig :D
nou, ik vind je maar eng ;)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Voorlopig (tot 10 november iig) ken ik mijn ToeTmates alleen nog van irc, alleen die Jackal_NL hebbik weleens IRL gezien, en dat heeft me er voorlopig van weerhouden de rest te ontmoeten >:) :P

D3 char(s)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Op maandag 08 oktober 2001 22:49 schreef BrZ het volgende:

[..]

nou, ik vind je maar eng ;)
Nee jij ruikt lekker :D

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Nee Blistimo in real life dat is fijn >:)

Loop al 2 maanden bij de Riagg voor behandeling tegen straat vrees :+

Maar verder vind je in een team meestal wel gelijk soortige
anderslevende soort genoten hoor is erg gezellig meestal :)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op maandag 08 oktober 2001 23:28 schreef Blistimo het volgende:
Voorlopig (tot 10 november iig) ken ik mijn ToeTmates alleen nog van irc, alleen die Jackal_NL hebbik weleens IRL gezien, en dat heeft me er voorlopig van weerhouden de rest te ontmoeten >:) :P
En dank je wel BlisToeTimooh :P

Btw, kheb 1 lid van ons teampie gezien, onze hoofd assimileerzaken ;) , Heinrich_Harrer. *onthoud zich van commentaar* :D ;)
En 10/11 november is er meeting/LAN/ouwehoerweekend, dus we zien wel :)

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Ace
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 08 oktober 2001 23:32 schreef Sir Abarth het volgende:

[..]

En dank je wel BlisToeTimooh :P

Btw, kheb 1 lid van ons teampie gezien, onze hoofd assimileerzaken ;) , Heinrich_Harrer. *onthoud zich van commentaar* :D ;)
En 10/11 november is er meeting/LAN/ouwehoerweekend, dus we zien wel :)
Komt Blistimo daar ook naartoe dan?

Kan ik nog cancelen? :P

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Jongens jongens
willen jullie die kleine blistimo niet zo plagen? daar kan die jongen niet tegen.
hij is nog maar een klein ziellig mannetje hè, dat jullie er ff rekening meehouden :D
dus in één woord....... Foei! :D

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op maandag 08 oktober 2001 23:37 schreef Geckoo het volgende:
Jongens jongens
willen jullie die kleine blistimo niet zo plagen? daar kan die jongen niet tegen.
hij is nog maar een klein ziellig mannetje hè, dat jullie er ff rekening meehouden :D
dus in één woord....... Foei! :D
Ohwja, die Malloo heb ik ook wel eens IRL gezien, blij dat die niet bij CoT zit en ik die niet nog een keer hoef te zien :D :P ;)

Wel die DIVXjes langsbrengen he :P

D3 char(s)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Op maandag 08 oktober 2001 23:40 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Ohwja, die Malloo heb ik ook wel eens IRL gezien, blij dat die niet bij CoT zit en ik die niet nog een keer hoef te zien :D :P ;)

Wel die DIVXjes langsbrengen he :P
Tuurlijk............... ooit

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty kent meer dan 80% van TeamBVD IRL.
Een groot gedeelte ervan woont in mijn woonplaats (Epe), maar ook in Apeldoorn, Zutphen, Zwolle, Amersfoort, Amsterdam etc. etc.

Ohja, geloof het of niet: TeamBVD heeft ook een Amerikaan in het team zitten!

• stok
  • Niet online
* stok kent de meeste van zijn koeiende teamleden irl
Maar de laatste tijd een paar nieuwe leden waarvan er 1 uit de UK, die kennik nie irl.

Verder nog een man of 3 die ergens in de andere kant van NL wonen. Ik denk dat ik in de herfstvakantie es langsdrop :D

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op maandag 08 oktober 2001 13:45 schreef Floppus het volgende:
Bij TeamBVD hetzelfde verhaal; het grootste deel huist ook in dezelfde kroeg "'t Tonnetje" in Epe (Kom es langs!)
OMG!!! Dit is freaky!

Ik ben dus een jaartje of 5 geleden met een aantal vriendjes en vriendinnetjes naar Epe op vakantie geweest, en "'t Tonnetje" hebben we zo'n beetje iedere avond rondgehangen (tot 01:00 iig, want dat was toen de sluitingstijd... en de plaatselijke discotheek was nooit open :? :P )

Hebben ze daar nog steeds dat verlaagde dart-hokkie en die grote tafel ervoor?

[edit]

Ohja, geloof het of niet: Clan of ToeT heeft zelfs een Canadees in het team zitten! :)

D3 char(s)

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Van mun oude subteam bij RC-5 kende ik er niet zoveel, maar nu in mun subteam bij ECCp ken ik iedereen.
Tja het is (nog wel) een eenmans formatie !
Maarja het is natuurlijk mogelijk dat ik me bij een ander team aan ga sluiten :P

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:39 schreef DSmarty het volgende:

Wij (Team Graasland) hebbie geen Amerikaan, maar wel een Hollander in de steetz..

En dat is Bobdebeer, mijn broer :)

Verwijderd

in ons team kent ook bijna iedereen elkaar, maar ja wij zijn ook een studentenvereniging, degene die ik niet IRL ken, zijn vrienden van vrienden, maar dat zijn er maar 2 of 3.

komende weekend weer een lannetje, leuk :):)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Binnen Clan of Nine kennen we elkaar het meest via IRC. Verder zijn degenen die de lanparty's van de clan bezoeken natuurlijk IRL ook wel bekend. :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
* Goingin kent op een paar na zijn volledige subteam wel, maar echt meetings enzo is nog niet echt ter sprake (afstand is niet voor iedereen te doen).

Maar buiten het subteam ken ik er veeeeeeel meer :P
(irc en lanparty's helpen daarbij :) )

• radial
  • Laatst online: 23-05 20:11

radial

Watch out

Bij ons team komen ze uit: Belgie, Zweden en Australie wel handig als je wat mensen in het buitenland kent.

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:39 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty kent meer dan 80% van TeamBVD IRL.
Een groot gedeelte ervan woont in mijn woonplaats (Epe), maar ook in Apeldoorn, Zutphen, Zwolle, Amersfoort, Amsterdam etc. etc.

Heej je vergeet een hele belangrijke BVDer zijn woonplaats :P

Verwijderd

Bij DTC kent het grootste gedeelte elkaar IRL ook.

Ik ken alleen Pjabber niet IRL, de rest wel :)

Voor de rest zijn er regelmatig (zuip)LAN party's van onszelf in een heel weekend. Karten hebben we ook al eens gadaan.

Verwijderd

Bij De Utregse Kudde kent bijna iedereen elkaar of het zijn vrienden van die je nog niet ken.

Wij komen ook bog eens allemaal uit de omgeving Utreg.

Ook bij ons worden regelmatig LAN's georganiseert om elkaar leuk af te knaller onder het genot van een hapje en een drankje

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 18:53 schreef dredge het volgende:
Bij DTC kent het grootste gedeelte elkaar IRL ook.

Ik ken alleen Pjabber niet IRL, de rest wel :)

Voor de rest zijn er regelmatig (zuip)LAN party's van onszelf in een heel weekend. Karten hebben we ook al eens gadaan.
Ik ken alleen Jagermyster via de winkel en Obbe heeft me laatst een HD verkocht. Verder ken ik niemand van het team >:)

Dat vind ik ook geen probleem, het gaat mij om de fun van DPC, waarbij de riddertjes een leuke uitdaging zijn.... Het is wel leuk om bij een team te zitten, want alleen is ook maar alleen... :P En gezien we nummer 1 staan bij G@H, blijf ik er ook nog wel even bij.

Verwijderd

Binne het team waar ik bij zit zijn we al een hele tijd bezich met sub-sub teams.
Binnen mijn eigen kleine groepje ben ik de enige die iedereen kent maar binnen team kill em all ken ik er maar een paar.
We zijn langzaam aan zo groot geworden dat we meer dan 200 leden hebben en dat nog niet eens in NL alleen.

Ik betwijfel het dan ook ten zeerste dat er iemand is die meer dan 50% van alle team-leden kent.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Op dinsdag 09 oktober 2001 18:48 schreef victorb het volgende:
Heej je vergeet een hele belangrijke BVDer zijn woonplaats :P
jij woont toch in etc. etc.? ;)

Join TeamBVD!

Pagina: 1