Toon posts:

Koolance

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk geen testen of iets dergelijks meer gezien met betrekking tot de laatste revisie van de Koolance kasten. Iemand toevallig al zo'n kast in zijn bezit (misschien zelf over laten komen vanuit de USA?).

Graag zou ik willen weten wat de resultaten zijn en of het de aanschaf waard is...

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Check
[topic=236303/1/25]

[topic=168837/1/25]

en nog veel meer... gevonden op http://gathering.tweakers.net/forum/find :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 13:57 schreef Inferno het volgende:
Check
[topic=236303/1/25]

[topic=168837/1/25]

en nog veel meer... gevonden op http://gathering.tweakers.net/forum/find :)
DUH! Even interessant doen dat je de search gevonden hebt? ;) Knap voor iemand die zich pas op 09 augustus heeft geregistreerd bij GOT.....

Natuurlijk heb ik die allang gebruikt en als je de verwijzingen die je zelf geeft even bekijkt zie je dat bij de eerste de laatste reactie op 26/09 is geweest en bij de tweede zelfs 25/06!

Mijn posting is min of meer een update om te kijken of er iemand daadwerkelijk ervaringen heeft want die worden in alle postings over Koolance niet gemeld...goeiemiddag....

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

En dan zeggen ze "It never hurts to help"... nou bedankt hoor... |:(

En, dat ik me pas op 09 September aangemeld heb zegt niets over andere zaken... boeiuh. :r

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:59

reiker

dan jij!

HardOCP en overclockers.com (meen ik) hebben de laatste revisie gereviewed. zoek even op t.net. en gij zult vinden.

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 15:06 schreef Inferno het volgende:
En dan zeggen ze "It never hurts to help"... nou bedankt hoor... |:(

En, dat ik me pas op 09 September aangemeld heb zegt niets over andere zaken... boeiuh. :r
Let even op de smiley m8te!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

De smiley geeft precies weer over hoe ik er over denk... mij een beetje af te doen als een idioot die net een knopje heeft gevonden :(

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Kees_Mot, bedenk ff dat er genoeg mensen zijn alleen het forum lezen en al hun problemen met de search kunnen oplossen. Heb mezelf ook pas aangemeld nadat ik al een jaar op tweakers.net kwam.

kortom, niet elke net geregristreerde is een newbie :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 oktober 2001 23:34 schreef Inferno het volgende:
De smiley geeft precies weer over hoe ik er over denk... mij een beetje af te doen als een idioot die net een knopje heeft gevonden :(
Relax.....ik bedoelde niet jouw smiley maar die van mij! Til er niet zo zwaar aan want dat is zeer zeker mijn intentie niet...

Maar even ontopic...er zijn tot op heden dus geen gebruikerservaringen begrijp ik want alles wat ik of een andere medetweaker heeft kunnen vinden is reeds via de search gevonden.
Pagina: 1