Vreemd genoeg kwam ik gister tot te ontdekking dat ik in Quake 3 tijdens het lopen een hogere FPS heb dan tijdens het stilstaan. ik heb een Kyro2 en een Athlon 700@750 met 256mb ram. What the f*ck bezielt dat ding?
is dat erg?
als het allebij redelijk hoog is dan niet toch??
als het allebij redelijk hoog is dan niet toch??
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Het is toch niet logisch dat als ik stil sta mijn FPS naar 40 daalt en zodra ik begin te rennen en zo weer naar 70/80 vliegt (ik weet dat dat niet zo veel is, maar ik heb alles op het hoogst staan)
Verwijderd
Maakt nix uit, hangt puur af in wat voor lvl enz. je zit op wat voor plekOp maandag 08 oktober 2001 12:58 schreef xantip het volgende:
Het is toch niet logisch dat als ik stil sta mijn FPS naar 40 daalt en zodra ik begin te rennen en zo weer naar 70/80 vliegt (ik weet dat dat niet zo veel is, maar ik heb alles op het hoogst staan)
Maakt nix uit, hangt puur af in wat voor lvl enz. je zit op wat voor plek 
[/quote]
dat doe hij in elk level op elke plek ik dat een beetje lopen testen.
[/quote]
dat doe hij in elk level op elke plek ik dat een beetje lopen testen.
Verwijderd
Ik heb dat ooit heel erg gehad in Kingpin..
Als ik stil stond ping 30 en als ik ging lopen schokte ie langzaam van 30 naar 50, 60, 80, 90 ,200 en soms zelfs naar 500 of meer..als ik weer stil stond meteen terug naar 30.
ERG irritant! Omdat je wel wordt gezien als een LPB maar dat in principe niet bent. Iedere keer als je bezig was lag lag lag..en als je er iets over typte stond je even stil en keken anderen naar m'n ping die ondertussen weer 30 was en dachten dat ik maar wat zat te zeuren.
Het rare is dat het niet altijd gebeurde..maar als het gebeurde..wel op elke server en map.
ISP: CHELLO
Als ik stil stond ping 30 en als ik ging lopen schokte ie langzaam van 30 naar 50, 60, 80, 90 ,200 en soms zelfs naar 500 of meer..als ik weer stil stond meteen terug naar 30.
ERG irritant! Omdat je wel wordt gezien als een LPB maar dat in principe niet bent. Iedere keer als je bezig was lag lag lag..en als je er iets over typte stond je even stil en keken anderen naar m'n ping die ondertussen weer 30 was en dachten dat ik maar wat zat te zeuren.
Het rare is dat het niet altijd gebeurde..maar als het gebeurde..wel op elke server en map.
Jongen lees eens wat hij schrijft, hij heeft het over FPSOp maandag 08 oktober 2001 13:41 schreef T-LEE het volgende:
Ik heb dat ooit heel erg gehad in Kingpin..
Maar goed ff ontopic, het maakt niks uit of je nou stil staat of niet als je loopt moet ie juist meer zijn best doen, tenzij je een of andere vage instelling aan hebt dat hij de kwaliteit verbeterd als daar ruimte voor is.
Pagina: 1