flat fee...not...ik ben genaait :-(

Pagina: 1
Acties:

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Wij zitten met kantoor in ijmuiden 200 meter van het strand...opzich een toplocatie alleen ze hebben hier geen kabel of adsl.
Toen zag ik van de zomer het Worldonline abbonement voor 249 ex btw met de naam: flat fee lan-isnd abbonnement met onbeperkte inbeltijd.
Ik blij en gelijk aangeschaft.....WOL is inmiddels overgenomen door Tiscali en die heeft het abbo ook overgenomen....4 mndn later komt de finan. afdeling bij me langs....telefoonrekeningen naar 1 nummer van 1700 piek ;( ;( aarghhh....ik bellen....zegt tiscali dat ik wel gewoon de telefoontikken moet betalen |:( de WOL website betaat niet meer en het contract bestaat uit een fax met 2 handtekeningen en de bovengenoemde specifisering...
Heeft iemand anders ook dat WOL flat fee isdn abbo gehad??...of ben ik gewoon een eikel en betaalde ik toen ook telefoontikken??? na 1 maand wol werd het gelijk tiscali dus ik kan het niet goed checken met telefoonrekeningen :(

damn this sux...:'(

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Verwijderd

hmmz errug klote.. maar je hebt toch een contract getekend waar dit duidelijk in staat ? zo niet dan heb je alle recht om je geld te eisen :+

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Wow dude genaaid!

maar als Tiscali het overneemt, en er andere tarieven/regels gaan gelden, moeten zij het contract toch veranderen :? en daar moet jij toch voor tekenen?

Zolang jij daar niks over gehoord hebt, en niks getekend..

tjah

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
mja de vraag is dus ff....had WOL dat abbo nou wel of niet...zonder telefoontikken...ik had het pas 4 weken en toen ging het al over op tiscali!
als WOL het wel had ga ik de kosten op tiscali verhalen...was het wol abbo met tel tikken dan ben ik gewoon een sukkel :r

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

volgen mij kunnen ze dat niet zomaar doen,
je hebt verdern toch nix onvangen, brieven van " bla bla overgenomen en dus bla bla"

rechtzaak of anders ff Breekijzer ff bellen >:)
dat is toch zooon HEAVY programma, en dat moet wel lukken :P

jah....je bent idd genaaid