Toon posts:

Diablo2 Multi Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om als je meerdere computers hebt en maar 1 versie van D2 toch met die ene versie Multi Player te spelen.

bij D1 was het zo dat je een MP Spawn installatie kon doen. Bij het instaleren van de MP installatie van D2 op van mijn andere computers, blijft D2 toch om een CD vragen

Ik weet dat het mogelijk is om bij GameCopyWorld een patch te DL-en, maar dat is niet wat ik bedoel, ik zou het zonder patch willen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Sorry dat zal niet gaan. Er zit dit keer geen spawned version op anders moet je de 2e cd ff "Backuppen" (zoals men altijd zegt) en dan spelen. Tsja of een extra eentje kopen of lenen. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Backuppen werkt niet, (met nieuwste CloneCD)
Diablo II No-cd/Win2K-fix werkt wel perfect
(www.gamecopyworld.com)

Procedure:
full-install [1GB!], dan officiele 1.02 update, dan no-cd uitpakken en de Game.exe uit de Nocd over je diablo2 game.exe heen copieren,
vervolgens D2Music.mpq [PlayDisc]naar diablo2 dir kopieren
Enkele foutmeldingen (eenmalig), en spelen maar...

Als je dit op beide computers doet, heb je je cd niet meer nodig.

Of Battle.Net dan nog werkt, durf ik niet te zeggen...

Vervolgens kun je je officiele cd netjes opbergen.

Het zal dus wel met patch moeten...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maat, maar lezen kun je zeker niet.
Deze informatie had ik al.
Vat het niet verkeerd op, maar ik had er niet voor niets bijgezet dat ik de patch/crack ken

Verwijderd

Hier is het ons niet gelukt. Wij zaten met 3 computers hier (2 broers van mij) en we wilde de eerst dag dat we het spel hadden lekker vet beginnen met een goed multiplayer game. 1 uur zitten klooien wat het beste is om te gebruiken maar je moet toch met patches of kopieen en patches werken.

PS: We hebben wel van 00.30 to 6.00 's morgens gespeeld dat was gezellig joh.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in eerste instantie bij het stellen van deze vraag toch ook de patch en de crack gebruikt. Werkte zonder problemen, maar de vraag was het proberen waard

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-10 07:17
Het kan wel ik speel het met zn 5en Mulitplayer momenteel hier.
Gewoon muziek uit hosten cdtje eruit en aand de andere doorpasen.
Pagina: 1