Supervet filmpje van Metal Gear Solid 2 voor PS2, http://ps2.ign.com/previews/14538.html , Helemaal onderaan, Full video trailer.
zolang console spellen op een gewone pc gemaakt kunnen worden is een console niet beter dan een PC.
BTW, TC resolutie is niet 1024x768 het is niet eens 640x480 maar een stuk lager
BTW, TC resolutie is niet 1024x768 het is niet eens 640x480 maar een stuk lager
Ik heb het film(pje) niet gedownload maar wel effe naar die plaatjes gekeken, maar wat vind je nou zo mooi aan dat spel?
De licht effecten zijn lang niet zomooi als in andere spellen en er worden heel weinig polygonen gebruikt.
Kijk maar bijvoorbeeld naar de bedden op dat "ene" plaatje die dingen zijn bijna vierkant.....
De licht effecten zijn lang niet zomooi als in andere spellen en er worden heel weinig polygonen gebruikt.
Kijk maar bijvoorbeeld naar de bedden op dat "ene" plaatje die dingen zijn bijna vierkant.....
Verwijderd
Het probleem van de consoles is dat ze niet goed ge-upgrade kunnen worden. Dus over 1 jaar is de technologie in de PS2 al weer ver achter de technologie in de PC-markt. De console zal dus nooit lang beter zijn dan de PC, die groeien nu eenmaal verder.
En ze zijn ook maar voor bepaalde genre spellen beter. Voor goede Race en Vechtspellen zijn consoles heel goed, maar voor RTS en FPS games moet je toch echt een PC hebben.
En ze zijn ook maar voor bepaalde genre spellen beter. Voor goede Race en Vechtspellen zijn consoles heel goed, maar voor RTS en FPS games moet je toch echt een PC hebben.
Verwijderd
Wacht maar lekker tot het spel uitkomt op de PC (het komt eraan) en dan lekker met je Athlon 1,1 (op dat moment te koop ergens gelezen) met 256 mb ram en een geforce 2 en dan nog maar eens zeggen dat de PS2 beter is.
Oh ja het spel is ook mooier op lagere systemen hoor wilde gewoon heel erg overdrijven
.
Oh ja het spel is ook mooier op lagere systemen hoor wilde gewoon heel erg overdrijven
Ok het klopt dat de graphics mooier zijn op de pc, maar als je gran turismo en Metal gear solid 1 hebt gespeeld zie je dat gameplay pas echt belangrijk is.
En maverick Metal gear solid 1 komt uit op pc
(eindelijk) Metal gear solid 2 volgens mij niet hoop natuurlijk van wel.
En maverick Metal gear solid 1 komt uit op pc
(eindelijk) Metal gear solid 2 volgens mij niet hoop natuurlijk van wel.
mgs is echt zo'n typisch console spel wat je op je tv moet spelen met een joypad..
echt supercool gewoon.. op de pc heeft het spel veel minder charme en stijl.
en mgs2 is/wordt echt wel een van de aller mooiste (en beste) die uit gaan komen
de bedenker van heel het metal gear gebeuren is best wel geniaal.. hoe hij de joypads / tril functie / memory cards / heel de psx benutte in metal gear solid.. echt.. gewoon zo ontzettend super stoer =)
echt supercool gewoon.. op de pc heeft het spel veel minder charme en stijl.
en mgs2 is/wordt echt wel een van de aller mooiste (en beste) die uit gaan komen
de bedenker van heel het metal gear gebeuren is best wel geniaal.. hoe hij de joypads / tril functie / memory cards / heel de psx benutte in metal gear solid.. echt.. gewoon zo ontzettend super stoer =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
METAL GEAR SOLID RULEZZZZZZZZZ!!!!
Oni en Hitman moet ook zoiets worden.
Oni en Hitman moet ook zoiets worden.
Verwijderd
Nee volgens mijn PC blad komt deel twee binnenkort uit (is ook wel makkelijker om een conversie van een nieuw spel te maken dan van een spel van 2 jaar oud).
Nou sorry maar screenshots geven ook maar een "indruk".
Als het beweegd, vallen de meeste "lelijkheidjes" weg.
En ik vindt het er super uitzien.
Soms als je een spel op pauze zet denk je ook van...fuck snel weer verder gaan, want dit is lelijk!
Als het beweegd, vallen de meeste "lelijkheidjes" weg.
En ik vindt het er super uitzien.
Soms als je een spel op pauze zet denk je ook van...fuck snel weer verder gaan, want dit is lelijk!
Het verschil tussen pc en console is de afstemming van de hardware op elkaar, daarbij komt ook het voordeel van de consoles naar voren, ze hebben maar 1 configuratie en zullen niet zoals de pc de spellen compatible gemaakt te worden met alle hardware die er voor een pc bestaat.
De console games zijn daarom altijd sneller op de console dan op de pc.
De console games zijn daarom altijd sneller op de console dan op de pc.
If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
Tuurlijk gaan de consoles wel met de techniek erop vooruit. Als je kijkt naar Tekken op de psx en naar Tekken 3, dan zie je duidelijk de verschillen, maar ik heb toch liever mijn pc'tje. Trouwens, Halo is echt vet mooier dan MGS 2. Betere lichtwerking enz.
hehe.. mgs2 wordt echt veel mooier dan halo 
geluidseffecten, lichteffecten, speciale effecten.. het wordt gewoon bijna film achtig
hebben mensen uberhaupt mgs gespeeld ?
(zo niet dan eigenlijk geen recht op zeggen "blabla wordt niet mooi" =)
geluidseffecten, lichteffecten, speciale effecten.. het wordt gewoon bijna film achtig
hebben mensen uberhaupt mgs gespeeld ?
(zo niet dan eigenlijk geen recht op zeggen "blabla wordt niet mooi" =)
Godver, het is een toch filmpje ???
Net als FF8 dat film gedoe is behoorlijk mooi, maar het spel ziet er echt bagger uit.
Net als FF8 dat film gedoe is behoorlijk mooi, maar het spel ziet er echt bagger uit.
Verwijderd
Neeeejjjjj nooit zal een tv tegen een Beeldscherm opkunnen.
En altijd leuke fimlpjes maar als je dan verder kijkt.
En altijd leuke fimlpjes maar als je dan verder kijkt.
Degene die MGS "afkraken". Als je het nooit hebt gespeeld weet je niet wat je mist, maar als het op de PC komt kunnen jullie er ook van genieten.
Carel:
Als je het over het filmpje van MGS2 hebt, dan moet ik je teleurstellen. Dat is in game opgenomen. Dat zie je aan de manier van lopen en zo. (de vraagtekens, ...)
Die regen alleen al, ziet er onwijs mooi uit. Oja, en pc's en consoles vergelijken is hetzelfde als een magnetron vergelijken met een oven. Ze doen wel hetzelfde maar op een heel andere manier. Ik zou niet willen kiezen. Ik speel op allebei erg veel.
En op 26 okt hoop ik een ps2 te hebben
Als je het over het filmpje van MGS2 hebt, dan moet ik je teleurstellen. Dat is in game opgenomen. Dat zie je aan de manier van lopen en zo. (de vraagtekens, ...)
Die regen alleen al, ziet er onwijs mooi uit. Oja, en pc's en consoles vergelijken is hetzelfde als een magnetron vergelijken met een oven. Ze doen wel hetzelfde maar op een heel andere manier. Ik zou niet willen kiezen. Ik speel op allebei erg veel.
En op 26 okt hoop ik een ps2 te hebben
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
ja maar magnetron voedsel sux0rz toch
=PP
iig.. idd ViNcE !!
dit is in-game footage ge-edit door de grote man himself
(de maker/bedenker van metal gear..)
=PP
iig.. idd ViNcE !!
dit is in-game footage ge-edit door de grote man himself
PC's zullen altijd de game wereld blijven roeleren!
Ik ben zelf voor de combinatie van de twee, dus en een PC en een PS2. Enne, mensen die niet kunnen wachten totdat dat monster in Nederland te krijgen is kan je hem nu bestellen bij Lik sang... http://www.lik-sang.com kost ca. 1000,- heb je gelijk een game erbij EN hij is regio vrij
Zit zelf ook te twijfelen om er eentje daar aan te schaffen, ik heb er al eens wat eerder gekocht, had het toen binnen 6 dagen...
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Grote probleem van Console's is altijd al geweest dat er gewoon veel meer spellen voor volwassenen uitkomen voor de pc. Ik geloof niet dat bijv. Might&Magic op een console uit is gekomen (ja, M&M 1) op de sega Megadrive (maar is zonder muis niet leuk)!
Verwijderd
Heroes of Might en Magic (geloof ik) komt wel uit op de dreamcast.
Dat filmpje van MGS2 is dan wel in-game opgenomen, maar je zal het niet in die camera-perspectief spelen, dus zal het toch minder filmachtig worden, ik heb MGS gespeeld en vond het een fantastisch spel.
Dat filmpje van MGS2 is dan wel in-game opgenomen, maar je zal het niet in die camera-perspectief spelen, dus zal het toch minder filmachtig worden, ik heb MGS gespeeld en vond het een fantastisch spel.
Verwijderd
gelukkig zijn er nog luitjes die weten wat mooie games zijn. MGS rulez!!! (MGS2 gaat dat zeker ook doen).Ik heb ook een PC hoor, maar geen enkel spel haalt het bij deze.
Aikane, in sommige Free record shops kun je hem ook al krijgen allen dan voor 800 gulden.
Iets goedkoper maar.
Iets goedkoper maar.
Verwijderd
Ach man houd toch op over dat speelgoed.
Geef mij maar een Pc.
Pas als je een Console kan overklokken koop ik er een
Geef mij maar een Pc.
Pas als je een Console kan overklokken koop ik er een
Pagina: 1