HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Er deden zelfs een aantal mensen mee die "gewoon" konden lopen, voor de lol, maar de meesten zaten daarvoor al in een rolstoelOp maandag 08 oktober 2001 12:19 schreef Pizzaman het volgende:
De meeste deelnemers deden zeker de eerste keer nog gewoon zonder rolstoel mee en na die berg te zijn afgerost konden ze zo in een rolstoel gaan zitten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Er is gisteren volgens officieel bericht een rolstoel gesignaleerd die met extreem hoge snelheid over de stad heen vloog. Oorzaak en eventuele dader danwel slachtoffer zijn nog niet bekent. Blijft u kijken voor verdere berichtgeving
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
dure grap is het dan 8 x een snelheids overtreding
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd

Gefeliciteerd trouwens
P.S.: Volgens mij is het 49.35 kilometer per uur.
2e ?Op maandag 08 oktober 2001 12:18 schreef Renegade het volgende:
Jaja, jullie aller * Rennie is gisteren 2e geworden in de nederlandse kampioenschappen downhillen voor rolstoelen
En wie of wat was dan het eerste? je stoel zelf zeker?
* botoo wist niet dat er ook downhil in een rolstoel bestond, wel dat je als gevolg van een downhil met een rolstoel in aanraking kon komen ...
Hmmmz, 50 is best hard zonder stuur, jij liever dan ik, maar ik ben dan ook geen Nederlands topnivo
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik vond net de Finishfoto...

Mag je nu namens Nederland naar de Europese kampioenschappen in Zwitserland volgend jaar?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
LOL @ * KeeZ

Congratz, Ren!
Never stop seeking what seems unobtainable...
Als alle rolstoelen van nieuwe slicks en nieuwe gebruikers zijn voorzienGoed gedaan Rennie!!!
Wanneer is de volgende race?
Gefeliciteerd trouwens, ik zou dat nooit durven, met bijna 50KM/u een helling af denderen, zeer knap.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
(mijn inet op het werk is ook niet meer wat het geweest is
in het kader van: we hebben het gefilmd

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
De nieuwe wielen zijn al geïnstalleerdOp maandag 08 oktober 2001 21:18 schreef Beaves het volgende:
[..]
Als alle rolstoelen van nieuwe slicks en nieuwe gebruikers zijn voorzien![]()
Gefeliciteerd trouwens, ik zou dat nooit durven, met bijna 50KM/u een helling af denderen, zeer knap.
MIjn volgende uitdaging: Tijdens de HCC hoofd eerst de roltrap af
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter